Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Stage Pw3! Plz help omwille van ALLAH aza wadj djal, ben erg bezorgd!

Pagina's : [1] 2

Hijaab_Queen
05-08-2011, 02:09

As Salam U Aliqum Warahma tulilahi Wabaraka toehoe mijn lieftallige sisters en broeders, Ik ben enorm bezorgd om mijn stage, heb 3/4 stage gesprekken gehad maar helaas zonder resultaat. Voor mijn opleiding is een stageplek erg van belang, ik volg Pw3 en voor september MOET ik een stageplek hebben zodat ik hard aan de slag kan tot en met feb...om aan 600 uur te komen. Het lijkt onmogelijk maar ik wil het doen! ik wil er voor gaan, door 4 keer per week stage te lopen, lukt me dit wel Insha ALLAH aza wadj djal. Er zullen hier vast meerdere zusters zijn die enige ervaring hebben met Kinderopvangen etc of deze opleiding/stage..kunnen jullie aub mij helpen bij het vinden van een stageplek, kennen jullie aantal adressen, waar ze makkelijk iemand aannemen met Hijaab? want bij 1 stagegesprek was dat een probleem, waarop ik als antw gaf, dat mijn hijaab mijn trots is. Zoals ik u respecteer zo verwacht ik ook dat u mij respecteert. Khair...ze vond me een leuke meid maar was bang om mij aan te nemen omdat ze een antw moest geven aan de hogere functies. Een reqeust voor alle mensen die mijn topic zullen lezen, willen jullie aub voor mij in deze gezegende maand dua verichten! het zal erg veel voor mij betekenen! Alvast bedankt! Plz help omwille van ALLAH aza wadj djal! Het maakt nie uit waar het is in NL, als ik maar ergens stage kan lopen! Jullie zuster in Islam!

Mademoiselle.
05-08-2011, 02:12
Probeer het bij de ferdinand bolstraat in Amsterdam Zuid. Weet niet hoe die opvang heet, maar heb er zelf ook een dame gezien met elhijaab :) You can try!

Hijaab_Queen
05-08-2011, 02:16
Djazak ALLAH sister, Moge ALLAH aza wadj djal je hiervoor groot belonen! Ameen thoema Ameen! erg lief van je!

Zilverpoets
05-08-2011, 02:19
in utrecht heb je heel veel instellingen waar je terecht kan. succes moge allah subhanawata3ala je hierbij helpen inschallah kijk ook op http://calibris.nl/

Hijaab_Queen
05-08-2011, 02:24

Echt waar :O sis! Nou Djazak Allahu khairan! Moge ALLAH aza wadj djal jou en jouw familie hiervoor belonen, Ameen thoema Ameen! En nog bedankt om je lieve dua! :$

Zilverpoets
05-08-2011, 02:34
allahoma amien. jij ook bedankt op je lieve do3a:sjans:

Mientje88
05-08-2011, 03:23
Ik denk dat je in de grote steden best met hoofddoek een stageplek kunt vinden. Probeer Impuls in Amsterdam. Jammer genoeg kan ik niet zomaar een stagiaire aannemen, anders had ik het voor je gedaan.

Hijaab_Queen
05-08-2011, 03:27
Erg bedankt voor je reactie lieve sis! Ik heb Alhumdulilah nu al een stageplek gevonden, via een barmhartige sister..Insha ALLAH aza wadjd jal zal het echt wat worden! Bedankt voor je oprechte advies en dua! Moge ALLAH aza wadj djal om je tevreden zijn mijn lieve sis, Ameen thoema Ameen!

Zilverpoets
05-08-2011, 04:07
oh wat goed:D ben blij voor je meid. inschallah zul je het naar je zin hebben :goedzo:

mocro_anoniem
05-08-2011, 13:24
waar woon je dan?? als je in rotterdam woont kan k je zeker helpen ken een kinderopvang waar ze zeker mensen(stagaire's) nodig hebben..

Minimus.
05-08-2011, 13:32
Probeer het bij islamitische basisscholen.

MiszRegeda
05-08-2011, 13:37
hoe vind je snel een stage voor spw 3 dan want alles zit bijna vol??

Hijaab_Queen
08-08-2011, 03:58

waar woon je dan?? als je in rotterdam woont kan k je zeker helpen ken een kinderopvang waar ze zeker mensen(stagaire's) nodig hebben.. Lieve sis, ik woon in Omgeving Rotterdam/Den haag Het staat nog nie vast, dus kan je me aub helpen bij het vinden van een stage? Moge ALLAH aza wadj djal je hiervoor rijkelijk belonen, Ameen thoema Ameen!

Hijaab_Queen
08-08-2011, 04:11
Probeer het bij islamitische basisscholen. Djazak ALLAH!

Hijaab_Queen
08-08-2011, 04:12
hoe vind je snel een stage voor spw 3 dan want alles zit bijna vol?? Je zegt het zelf, het bijna...maar nie helemaal vol! Khair Insha ALLAH aza wadj djal vinden we alsnog een plek. Dus jij zoekt ook een plek? hoelang al?

Pagina's : [1] 2