Bekijk volle/desktop versie : Hoogwater Marokkanen.



Pagina's : 1 [2] 3 4 5

20-03-2002, 11:37
Eindelijk iemand die mij begrijpt.
Het zijn net homo's
Als hun haar maar goed zit.
Be a real men..............

20-03-2002, 11:57


Sorry, vergeten in te loggen. Het verhaal hierboven is van mij.

Groeten,
Soesia

20-03-2002, 14:13
wat maakt het uit hoe je je kleedt zeg kom op hoe kleed jij je ik denk niet in marokkaanse klederdracht of iet, hou je zelf in de gaten dan komt alles goed, je kunt niet iemand nou ja bijna niet ieman dbeoordelen op kleding, okay homo's haal je er wel zom uit maar dat is een ander verhaal, dus let op je zelf en laat de andere maar zeiken.

beslamma

20-03-2002, 14:55
Wat homo's volgens mij kadd ben j gewoon jarloers omdat je geen aandacht krijgt.Die jongen zijn in ht algemeen twee keer de moslim dan een jongen die zich niet kan kleden

20-03-2002, 17:31



Citaat:
Origineel gepost door Justdie2ofUS
hoogwaterbroeken
geschoren beenhaar
blonde stekels
ge-epileerde wenkbrauwen
beetje make-up

zoiets noemen we hier een xxxxxxBEZEMs
SORRY MENSEN, 1 IEMAND HEEFT HIER GEWOON GESPROKEN!!!!!!
WUHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHHHAHAHAHAHA H

16-04-2002, 22:14
ewa fain a soesie eh woela he zware sem hiero maar dat je ff weet wie ik ben WE Against Tha World thalla

16-04-2002, 22:40

Citaat:
Origineel gepost door Casaoui4life
ewa fain a soesie eh woela he zware sem hiero maar dat je ff weet wie ik ben WE Against Tha World thalla
hmmmmmmmmm...........we against the world he??? jaaaaaa....en of ik weet wie je bent.....ehm ehm....ENGHEID!!! hahahhaa

Salem.....

16-04-2002, 22:57
ik zelf vind het er ook niet uit zien hoor..ik zie ook liever een marokaanse jongen in een nette pantalon (dus lang) , een nette trui, normale schoenen (geen spice girl) en een normaal kapsel (dus op geschoren, netjes).......maar als ze er zo willen bij lopen moeten ze het zelf weten!!!!!!

oh jaa ik had iets laatst meegemaakt was gewoon te erg voor worden!!!
ik was in h&m op de damens afdeling en daar zag ik twee marokaanse jongens die een truitje aan het passen waren, dat voor meisjes was!!!!
nou ik wist dus niet wat ik zag...en dat truitje was zoo strak op hun lichaam gevormD ze konden geen eens normaal bewegen, nou sorry hoor maaaaaaar dat vond ik dus te ERG!

maar jaah ze moeten het zelf weten

groetjes......moi

17-04-2002, 00:03
ABDENOUR.... Ik wou je nog wat Vragenn... had je Zaterdag wel die gouden pumaatjes aan. Ik zo zoeken zoeken zoeken samen met me vriendinnen en ik heb NIKSS gevonden. WALO??? Jekma je hebt ons Geflest??? Of hebben die meisjes die je toen hadden versiert die pummaatjes gestolen..

Liever verklaar je waarom ik je niet heb kunnen vinden Ik zocht me suf.. iwa mischien zie ik je zondag dan zelfde tijd zelfde puma's

Bent Dagilia

17-04-2002, 15:22
in eindhoven noemen ze dat ''ledouch ''
ik vind t wel grappig hoor behalve als de jongens zoveel haren op hun benen hebben. maar ja misschien vinden die jongens jou er ook niet uitzien ieder zijn eigen smaak he

groetjes

18-04-2002, 20:26
ik heb 1 ding te zeggen !!!

18-04-2002, 20:28
ga met de tijd mee !!!

Als je dat raar vind ga in erhbeja lopen dan !!!

doei


MvG Kamal

18-04-2002, 20:35


jah snel he

Ik ben nog sneller dan me eigen schaduw

18-04-2002, 20:36
maar jij vind het dus niet kunnen !!?? (fard)

18-04-2002, 20:39
KIJK ACHTER JE daar was ik !!!
En toen was ik al weg !!!

Nee maar ik vroeg nog iets

Pagina's : 1 [2] 3 4 5