Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ervaren babysitter in Amsterdam aangeboden!!

Pagina's : [1] 2

Bin_lady
05-08-2011, 00:50

Salaam aleikom, Ik ben een moeder van 26 jaar oud met 6 jaar ervaring in de kinderdagverblijf en Naschoolse opvang. Ik heb zelf een kind van 3 maanden, en heb mn werk beindigd omdat ik voor mn kleine wil zorgen. Daarom zoek ik nog meer kinderen waar ik op kan passen, eventueel boodschappen doen en lichte huishoudelijke taken thuis. Ik vraag 8 euro per uur en reiskostenvergoeding. Ik ben geboren en getogen in Nederland. Verder ben ik creatief, sociaal, zelfstandig, consequent, godsdienstig en altijd vrolijk hamdolilah. Ik ben elke dag beschikbaar behalve op Maandag en de dindsdag. Pm me gauw als dit je aanspreekt. Groetjes, Fatima Ramadan Mubarek allemaal!

25Lady
05-08-2011, 00:57
Je hebt je baan opgezegd omdat je voor je eigen kleine van 3 mnd wilt zorgen zeg je....Heb je handen da niet vol aan? Salaam aleikom, Ik ben een moeder van 26 jaar oud met 6 jaar ervaring in de kinderdagverblijf en Naschoolse opvang. Ik heb zelf een kind van 3 maanden, en heb mn werk beindigd omdat ik voor mn kleine wil zorgen. Daarom zoek ik nog meer kinderen waar ik op kan passen, eventueel boodschappen doen en lichte huishoudelijke taken thuis. Ik vraag 8 euro per uur en reiskostenvergoeding. Ik ben geboren en getogen in Nederland. Verder ben ik creatief, sociaal, zelfstandig, consequent, godsdienstig en altijd vrolijk hamdolilah. Ik ben elke dag beschikbaar behalve op Maandag en de dindsdag. Pm me gauw als dit je aanspreekt. Groetjes, Fatima Ramadan Mubarek allemaal!

Chaimav
05-08-2011, 01:18
Je hebt je baan opgezegd omdat je voor je eigen kleine van 3 mnd wilt zorgen zeg je....Heb je handen da niet vol aan? lees= omdat ze wilt zwartwerken :hihi:

Mientje88
05-08-2011, 01:23
Doe je het ook op feestjes???

Pip
05-08-2011, 11:59

hoe moet ik dat voor me zien? neem je je baby van 3 maanden mee? Dan ben je toch vooral met je baby bezig lijkt me?

Leylie
05-08-2011, 12:05
dan moet je eerst je nickname van Bin_Lady wijzigen? :moe:

Bin_lady
06-08-2011, 12:29
Je hebt je baan opgezegd omdat je voor je eigen kleine van 3 mnd wilt zorgen zeg je....Heb je handen da niet vol aan? Nee ik heb mn handen niet vol daarom zoek ik nog gezellig n oppaskindje erbij, is ook meteen leuk voor mijn kleine!

Bin_lady
06-08-2011, 12:31
lees= omdat ze wilt zwartwerken :hihi: Ja dat LEES jij idd goed! Ik ga mn kind niet in de kinderdagverblijf stoppen zodat ik voor andere kinderen kan zorgen. Dan had ik niet aan kinderen moeten beginnen als ik niet zelf voor ze kan zorgen! Dit is ook een vorm van werken en ik wil het niet fulltime doen maar paar daagjes! Maar goed, boeienddd :ego:

Bin_lady
06-08-2011, 12:33
Doe je het ook op feestjes??? Ja als ik beschikbaar ben kan ik ook oppassen. Pm me maar als je me nodig hebt. Gr, Fatima

Bin_lady
06-08-2011, 12:37
Gelieve mn topic niet vervuilen. Houd jullie jaloerze en negatieve oordelen voor jezelf svp!

Bin_lady
06-08-2011, 12:41
dan moet je eerst je nickname van Bin_Lady wijzigen? :moe: Als jij eerst je nickname veranderd dan doe ik het ook! hahaha. Speciaal voor jou en helemaal gratis! pff, Het is maar n nickname dame

25Lady
06-08-2011, 20:26
Een kleintje erbij nemen kan ook hoor als je het egt daarom zou doen. Nee ik heb mn handen niet vol daarom zoek ik nog gezellig n oppaskindje erbij, is ook meteen leuk voor mijn kleine!

TranQuility
06-08-2011, 20:46

Wat een haatreacties. Ze wil tenminste werken voor haar geld of het nou zwart of wit is. De helft van de Marokkaanse vrouwen is namelijk zogenaamd ziek na haar bevalling.

Excusez-moi
06-08-2011, 20:48
Een kleintje erbij nemen kan ook hoor als je het egt daarom zou doen. Goh, wat een bemoeial! Er staat 'ook' dus ze doet het niet alleen daarom. Waar bemoeien jullie je mee zeg?? :moe:

25Lady
06-08-2011, 20:55
Ze kan zoals de meeste zeekoeien van de Marokkaanse vrouwen niet eens der haren kammen, met moeite voor der eigen kleine zorgen, DUS LAAT STAAN VOOR IEMAND ANDERS KIND MET LIEFDE ZORGEN. KORTOM ZE DOET HET VOOR HET GELD!!!!!!!!!!!!!!!!!! Goh, wat een bemoeial! Er staat 'ook' dus ze doet het niet alleen daarom. Waar bemoeien jullie je mee zeg?? :moe:

Pagina's : [1] 2