Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Oke .. Ook ik ga even mijn hartje lucheten. Poeff.....

Pagina's : [1] 2 3 4

Miep.
04-08-2011, 23:31

Wat een grote irritatie loop ik op sinds de ramadan is begonnen, mensen laten zich weer eens van hun " beste " kant zien. Hoebedoel je marokkanen leven in el fawda... SInds de ramadan is begonnen(blijven mensen automatische tot super laat op) wat opzci geen probleem hoeft te zijn. Mits je maar rekening houdt met je mede mens. Ramadan draait niet alleen om je zelf uit te hongeren en savonds vol te proppen en lekker massal tot diep in de nacht te doen waar je lekker zin in hebt, zonder je verantwoording te nemen als MENS./ouder. Mohiem sinds de ramadan is begonnen probeer ik dus na de Isha gebed in bed te liggen.Omdat we er rond 3 uur weer uit moeten. Maar dat mag niet echt lukken ik wordt wakker gebouden door spelende kinderen die kei hard schreeuwen tot na 12 uur snachtds:moe: Toen mijn man uit het raam kijkend een van die kinderen er op aansprak., Zo van helloo er slapen mensen hier. Keek de v ader van een van de kinderen heeel droog naar mijn man:maf: Hoebedoelje kinderen nog in de pampers wakker tot na 24:00.. Ramadan of niet kinderen hebben opvoeding nodig.!! Overgens schrik ik niet alleen telkens wakker ook mijn meisje schrikt om de haverklap wakker. SOebhana allah grote ergernis van mij:kwaad::nerd:en de ramadan is nog maar net 3 dagen begonnen. Dit belooft nog wat:moe:

25Lady
04-08-2011, 23:37
Je woont gewoon in een ghetto! En zelf ben je ook 1 van ze... hoe bedoel je ik schreeuw ze na vanuit het raam....houden jullie dan wel rekening met de overige buren?! Voor de rest: Whatever..... Wat een grote irritatie loop ik op sinds de ramadan is begonnen, mensen laten zich weer eens van hun " beste " kant zien. Hoebedoel je marokkanen leven in el fawda... SInds de ramadan is begonnen(blijven mensen automatische tot super laat op) wat opzci geen probleem hoeft te zijn. Mits je maar rekening houdt met je mede mens. Ramadan draait niet alleen om je zelf uit te hongeren en savonds vol te proppen en lekker massal tot diep in de nacht te doen waar je lekker zin in hebt, zonder je verantwoording te nemen als MENS./ouder. Mohiem sinds de ramadan is begonnen probeer ik dus na de Isha gebed in bed te liggen.Omdat we er rond 3 uur weer uit moeten. Maar dat mag niet echt lukken ik wordt wakker gebouden door spelende kinderen die kei hard schreeuwen tot na 12 uur snachtds:moe: Toen mijn man uit het raam kijkend een van die kinderen er op aansprak., Zo van helloo er slapen mensen hier. Keek de v ader van een van de kinderen heeel droog naar mijn man:maf: Hoebedoelje kinderen nog in de pampers wakker tot na 24:00.. Ramadan of niet kinderen hebben opvoeding nodig.!! Overgens schrik ik niet alleen telkens wakker ook mijn meisje schrikt om de haverklap wakker. SOebhana allah grote ergernis van mij:kwaad::nerd:en de ramadan is nog maar net 3 dagen begonnen. Dit belooft nog wat:moe:

mevr_watata
04-08-2011, 23:42
ging het voorheen niet zo aan toe dan

leiperifi
04-08-2011, 23:43
Je woont gewoon in een ghetto! En zelf ben je ook 1 van ze... hoe bedoel je ik schreeuw ze na vanuit het raam....houden jullie dan wel rekening met de overige buren?! Voor de rest: Whatever..... Aanspreken op gedrag is heel wat anders dan wat die kinderen doen. :moe:

Miep.
04-08-2011, 23:45

Je woont gewoon in een ghetto! En zelf ben je ook 1 van ze... hoe bedoel je ik schreeuw ze na vanuit het raam....houden jullie dan wel rekening met de overige buren?! Voor de rest: Whatever..... :hihi: Jij bent grappig.. ,waar lees je dat mijn man terug schreeuwt?? Ow ja natuurlijk die conclussie heb je gelijk zelf getrokken. :maf: Ik woon idd niet in een overdreven dure wijk.

Miep.
04-08-2011, 23:46
Aanspreken op gedrag is heel wat anders dan wat die kinderen doen. :moe: Ach joh.. lekker laten doen :moe:

Miep.
04-08-2011, 23:48
ging het voorheen niet zo aan toe dan ik weet t niet meid, ik was vorige jaar ramadan ook in maroc, maar toen zaten we in een verbouwen.. en sliepen wij aan het andere kant van het huis.. Volgens mij was t wel rustig toen.. Ik weet t niet meer. Maar toen bleef ik zelf ook op dus misschien dat ik me niet stoorde aan de herrie. NU heb ik een kleine en moet ik betijds slapen.

mocro_engel
04-08-2011, 23:51
Kun je de buurvoruw overdag niet netjes aanspreken of ben jij dan meteen de slechterik uit de straat? Ik zou het proberen hoor, gewoon heel netjes. Of met een tactiek, dat je de buurvrouw eerst wat geeft om te proeven wat jij hebt gemaakt en haar later aanspreekt met buurvrouw, mijn dochtertje en wij slapen nogal vroeg na het eten is het mogelijk dat het wat rustiger word.

senseo2
04-08-2011, 23:54
waar woon je in marokko dan?????

verhaalmaakster
05-08-2011, 00:00
Woon je in marokko? Zo ja dan is het de normaalste zaak van de wereld. Tsja daarom is het moeilijk om te wennen aan een ander land, met andere gewoonten dan die jij bent gewend.

Miep.
05-08-2011, 00:06
Kun je de buurvoruw overdag niet netjes aanspreken of ben jij dan meteen de slechterik uit de straat? Ik zou het proberen hoor, gewoon heel netjes. Of met een tactiek, dat je de buurvrouw eerst wat geeft om te proeven wat jij hebt gemaakt en haar later aanspreekt met buurvrouw, mijn dochtertje en wij slapen nogal vroeg na het eten is het mogelijk dat het wat rustiger word. lieverd t zijn heel veel kinderen maar gisteren na heel veel saber te hebben gehad keek mijn man uit het raam toen het na 12 uur no steeds kei hard schreeuwen was(kinderen waren volgens mij verstoppertje aan t spelen oe la allah oe ahlem) en toen stond er een papa bij van een van die kinderen wallah leeftijd is zo tussen de 4 jaar en 9 :maf: ik zou als ouder toch niet kunnen voorstellen dat mijn kinderen tot zo laat spelen.., naast t feit dat ze overlast aan andeee kunnen bezorgen.. Mohiem mensen verschillen he. waar woon je in marokko dan????? wij zitten nu in Casablanca boeiend... Vooral niet lezen en op het rode knopje rechtboven in drukken :D Woon je in marokko? Zo ja dan is het de normaalste zaak van de wereld. Tsja daarom is het moeilijk om te wennen aan een ander land, met andere gewoonten dan die jij bent gewend. Ik ben hier alleen voor een paar weekjes meid. En idd het is zeker wennen. Maar naast het feit dat er culturer verschillen zijn is er ook nog het gezonde verstand die een ieder heeft... Kleine kinderen kan je niets kwalijk nemen walakien de ouders?? :confused:

StreetChic
05-08-2011, 00:09
woon je in Marokko? zoja minder zeuren & aanpassen! :gniffel: zo niet ; kinderen spreek je niet aan ; als je het vervelend vind ga je netjes bellen aan de deur van die kids hun ouders & vragen of het wat rustiger aan mag ; by ons hier weet ik na 22u mag er geen kabaal zyn behalve vrydagavond tot zaterdag maar zondagavond weer tot 22u anyways ik heb buren onder my met kids die 's avonds ook vaak schreeuwen & huilen ; maar ik heb me dochter eraan laten wennen ; ze moet gewoon slapen & in haar bedje blyven al is er buiten kabaal of by de buren ; ik ga niet de hele buurt zich laten aanpassen omdat myn kleine niet kan slapen :rolleyes:

Miep.
05-08-2011, 00:15

woon je in Marokko? zoja minder zeuren & aanpassen! :gniffel: zo niet ; kinderen spreek je niet aan ; als je het vervelend vind ga je netjes bellen aan de deur van die kids hun ouders & vragen of het wat rustiger aan mag ; by ons hier weet ik na 22u mag er geen kabaal zyn behalve vrydagavond tot zaterdag maar zondagavond weer tot 22u anyways ik heb buren onder my met kids die 's avonds ook vaak schreeuwen & huilen ; maar ik heb me dochter eraan laten wennen ; ze moet gewoon slapen & in haar bedje blyven al is er buiten kabaal of by de buren ; ik ga niet de hele buurt zich laten aanpassen omdat myn kleine niet kan slapen :rolleyes: aanbellen bij de buren .. stom dat ik daar niet aan heb gedacht. En idd het is de normaalste zaak van de wereld dat kinden onder de 10 jaar buiten op straat na 12 uur snachtds buiten spelen en kei hard schreeuwen.:nerd: De hele straat hoeft zich ook echt niet aan mij aante passen hoor., en idd wat ben ik een zeikwijf zeg, dat ik zeur over kinderen onder de 10 jaar die buiten de tijd van hun leven hebben na 24:00:maf: En nee ik woon niet in marokko zoals ik al aangaf ben er op vakantie:)

MocroGirl00
05-08-2011, 00:24
in marokko is het de normaal dat mensen met de ramadan laat opblijven normalste zaak van de wereld en nu het vakantie is al helemaal.... jij gaat misschien vroeg slapen maar voor anderen mensen is dat niet het geval wen er gewoon aan je kunt ook niet blijven ruziek maken om dit soort dingen

StreetChic
05-08-2011, 00:27
dus je bent daar op vakantie & je verwacht nog dat ZY zich gaan aanpassen aan jou? & dat in de ramadan ; in nederland is dat niet normaal neen maar in Marokko is dat dood normaal ; ik vind dat jy u moet aanpassen aanbellen bij de buren .. stom dat ik daar niet aan heb gedacht. En idd het is de normaalste zaak van de wereld dat kinden onder de 10 jaar buiten op straat na 12 uur snachtds buiten spelen en kei hard schreeuwen.:nerd: De hele straat hoeft zich ook echt niet aan mij aante passen hoor., en idd wat ben ik een zeikwijf zeg, dat ik zeur over kinderen onder de 10 jaar die buiten de tijd van hun leven hebben na 24:00:maf: En nee ik woon niet in marokko zoals ik al aangaf ben er op vakantie:)

Pagina's : [1] 2 3 4