Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Zuster met niqab in Frankrijk gearresteerd! (video)

Pagina's : [1] 2 3 4

Falujah
04-08-2011, 23:27

http://www.liveleak.com/view?i=144_1312416192#comment_page=2

Falujah
04-08-2011, 23:29
SoebhanAllaah, wat word ik hier kwaad door. Alsof ze een crimineel is, die afgevoerd wordt.

25Lady
04-08-2011, 23:33
Mag zij zonder "mahram" rondlopen? Mag ze zo hard haar stem verheffen midden op straat? Hamvraag: wrm wordt ze in de boeien geslagen? http://www.liveleak.com/view?i=144_1312416192#comment_page=2

verhaalmaakster
04-08-2011, 23:35
Mijn handen jeuken, wat heeft ze nou verkeerd gedaan aribadallah. Als die Franse zich nou eens bezighielden met de criminaliteit en de verkrachtingen en de ontvoeringen die daar heel vaak voorkomt, ipv een onschuldige dame op te pakken. Arad met meer dan 3-4 politieagenten en 2 politie- wagens.... Echt rajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkk

Falujah
04-08-2011, 23:36

Mag zij zonder "mahram" rondlopen? Mag ze zo hard haar stem verheffen midden op straat? Hamvraag: wrm wordt ze in de boeien geslagen? Wallahi, ik wist gewoon dat dit soort vragen zouden komen:moe: Altijd maar weer fouten zoeken. Sorry, maar van mij part schreeuwt ze de de hele wereld erbij, het zijn haar zondes die ze maakt en ze is net zo menselijk al iedereen. Iedereen maakt fouten. Waarom kijken mensen niet waar het om gaat, in plaats van futiliteiten te zoeken? Ze wordt gearresteerd, omdat de niqab in Frankrijk verboden wordt en zij deze toch draagt. Daarnaast, je mag gewoon op straat lopen zonder mahram, zolang je de islamitische kleding correct draagt. En of ze mag schreeuwen in deze situatie, allahoe a3lam. Maar zoals ik al eerder heb gezegd, zij is een mens zoals iedereen en een mens is niet zondevrij, dus ik begrijp echt niet waarom je dingen aankaart die niets te maken heeft met het hoofdonderwerp; namelijk haar arrestatie.

verhaalmaakster
04-08-2011, 23:36
Mag zij zonder "mahram" rondlopen? Mag ze zo hard haar stem verheffen midden op straat? Hamvraag: wrm wordt ze in de boeien geslagen? Je vraagt de verkeerde vragen aan de verkeerde persoon. Ipv dat je vraagt wat de kuffar bezielde om deze mevrouw zonder pardon mee te sleuren naar het politiebureau maak jij je zorgen om haar *mahram*

Falujah
04-08-2011, 23:39
Mijn handen jeuken, wat heeft ze nou verkeerd gedaan aribadallah. Als die Franse zich nou eens bezighielden met de criminaliteit en de verkrachtingen en de ontvoeringen die daar heel vaak voorkomt, ipv een onschuldige dame op te pakken. Arad met meer dan 3-4 politieagenten en 2 politie- wagens.... Echt rajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkk Je hebt van dat tuig tussen de politie zitten, die alles wat met de islam te maken heeft verafschuwt en nu hebben ze een reden om hun haat te gebruiken. Mijn schoonzus droeg em ook eerst en zij woont in Frankrijk, maar nog nooit problemen gehad met politie. De politie zag haar in niqab rondlopen, maar lieten haar met rust.

___-___
04-08-2011, 23:39
Mag zij zonder "mahram" rondlopen? Mag ze zo hard haar stem verheffen midden op straat? Hamvraag: wrm wordt ze in de boeien geslagen?Als het een chick in jeans was had je dan ook deze debielige vragen gesteld? We dienen allemaal altijd een mahram te hebben als we naar buiten gaan, niet alleen de vrouwen die ee niqaab dragen hoor. En zou jij je stem niet verheffen als je zo vastgepakt wordt? Nee je zou je vast mee laten sleuren als een hond aan een lijntje. Laat deze ik-wil-de-niqaabdragenden-even-een-tandje-onderuit-trappen-vragen maar achterwege. Ze wordt in de boeien geslagen, omdat ze geen niqaab mag dragen in FR.

___-___
04-08-2011, 23:40
Oh haha ik was te langzaam met typen blijkbaar. Ik kan 'moslims' niet uitstaan die zo negatief doen over bijvoorbeeld iemand met een niqaab. Alsof je met een stel kouffaar zit te praten hierzo.

25Lady
04-08-2011, 23:41
Hoe weet jij dat ze om haar niqaab wordt gearresteerd? Dan zou ze eerder op de bon moeten worden geslingerd.... Wallahi, ik wist gewoon dat dit soort vragen zouden komen:moe: Altijd maar weer fouten zoeken. Sorry, maar van mij part schreeuwt ze de de hele wereld erbij, het zijn haar zondes die ze maakt en ze is net zo menselijk al iedereen. Iedereen maakt fouten. Waarom kijken mensen niet waar het om gaat, in plaats van futiliteiten te zoeken? Ze wordt gearresteerd, omdat de niqab in Frankrijk verboden wordt en zij deze toch draagt. Daarnaast, je mag gewoon op straat lopen zonder mahram, zolang je de islamitische kleding correct draagt. En of ze mag schreeuwen in deze situatie, allahoe a3lam. Maar zoals ik al eerder heb gezegd, zij is een mens zoals iedereen en een mens is niet zondevrij, dus ik begrijp echt niet waarom je dingen aankaart die niets te maken heeft met het hoofdonderwerp; namelijk haar arrestatie.

___-___
04-08-2011, 23:42
Hoe weet jij dat ze om haar niqaab wordt gearresteerd? Dan zou ze eerder op de bon moeten worden geslingerd....Volgens mij doet jouw RTL nieuws het niet helemaal goed.

Falujah
04-08-2011, 23:45
Hoe weet jij dat ze om haar niqaab wordt gearresteerd? Dan zou ze eerder op de bon moeten worden geslingerd.... In frankrijk is de niqab verboden. Ze wordt gearresteerd, omdat ze em draagt.

25Lady
04-08-2011, 23:46

Als er iemand debiel over komt ben jij het jah! Aan de hand van een phone made filmpje op afstand meteen medeleven hebben. Nogmaals men weet niet wat de reden van arrestatie is! Klaar punt uit! Als het een chick in jeans was had je dan ook deze debielige vragen gesteld? We dienen allemaal altijd een mahram te hebben als we naar buiten gaan, niet alleen de vrouwen die ee niqaab dragen hoor. En zou jij je stem niet verheffen als je zo vastgepakt wordt? Nee je zou je vast mee laten sleuren als een hond aan een lijntje. Laat deze ik-wil-de-niqaabdragenden-even-een-tandje-onderuit-trappen-vragen maar achterwege. Ze wordt in de boeien geslagen, omdat ze geen niqaab mag dragen in FR. Oh haha ik was te langzaam met typen blijkbaar. Ik kan 'moslims' niet uitstaan die zo negatief doen over bijvoorbeeld iemand met een niqaab. Alsof je met een stel kouffaar zit te praten hierzo. Moet je maar wat sneller zijn met je dikke worsten vingers. Ga lekker over je stink wc pot hangen als je mensen niet kunt uitstaan die niet dezelfde gedachte gang delen debiel!

verhaalmaakster
04-08-2011, 23:47
Je hebt van dat tuig tussen de politie zitten, die alles wat met de islam te maken heeft verafschuwt en nu hebben ze een reden om hun haat te gebruiken. Mijn schoonzus droeg em ook eerst en zij woont in Frankrijk, maar nog nooit problemen gehad met politie. De politie zag haar in niqab rondlopen, maar lieten haar met rust. Ja echte franse weer, ze staan er bekend om... maar het word steeds erger en erger. het zou me niet verbazen als Nederland en Belgie de volgende landen zijn die Frankrijk na gaat doen. Hoe weet jij dat ze om haar niqaab wordt gearresteerd? Dan zou ze eerder op de bon moeten worden geslingerd.... Een bon? Hahahah

25Lady
04-08-2011, 23:49
Dan dient ze zich aan de regels te houden van dat land waar ze wel vrijwillig voor kiest om te leven. Ze kan ook gewoon netjes haar sluier dragen. Blijkbaar kiest ze voor de consequenties..... In frankrijk is de niqab verboden. Ze wordt gearresteerd, omdat ze em draagt.

Pagina's : [1] 2 3 4