Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Droom

NaNadoria
04-08-2011, 22:31

wie kan mij helpen... Heb vannacht gedroomt dat ik een koffer vol met prachtige stoffen aan het open maken was. Ik pakte elke soort stof uit de koffer en showde deze aan mijn moeder en 2 zussen en oma alleen deze oma was voor mij een onbekende vrouw. In mijn droom zei ik zehma tegen mijn moeder voor wie al die prachtige stoffen waren. Mijn moeder antwoorde volgens daarop dat het alleen voor mijn 2 zussen waren en voor mij niet....en vervolgens ging ik mijn beklag doen bij mijn oma (onbekende vrouw) ...ik was daarna boos.. Weet iemand wat dit zou kunnen betekenen..... Gayr InchaAllah

Deemah
04-08-2011, 23:07
wie kan mij helpen... Heb vannacht gedroomt dat ik een koffer vol met prachtige stoffen aan het open maken was. Ik pakte elke soort stof uit de koffer en showde deze aan mijn moeder en 2 zussen en oma alleen deze oma was voor mij een onbekende vrouw. In mijn droom zei ik zehma tegen mijn moeder voor wie al die prachtige stoffen waren. Mijn moeder antwoorde volgens daarop dat het alleen voor mijn 2 zussen waren en voor mij niet....en vervolgens ging ik mijn beklag doen bij mijn oma (onbekende vrouw) ...ik was daarna boos.. Weet iemand wat dit zou kunnen betekenen..... Gayr InchaAllah Het betekent dat je verstand tijdens het slapen zich begint te vervelen en allerlei beelden gaat projecteren uit een realiteit die niet bestaat.

Ikramatoen
04-08-2011, 23:14
Dat je geen stof hebt gekregen.. Niet achter elke droom iets gaan zoeken..

sweety_gril
04-08-2011, 23:23
Je hebt dromen van de duivel, dromen van allah subhana huwa ta'ala en dromen die niets betekenen. Zet jij maar de link wat voor soort droom het zou kunnen zijn..