Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : me zoontje heeft waterpokken!!!

LOULOU22
04-08-2011, 20:43

echt overal zelfs op zijn haar (hoofd) wat kan ej daar tegebn doen alvast????????? ik kom er pas net achter

verhaalmaakster
04-08-2011, 20:45
allah shefieh; gaat vanzelf weer over inchallah. als ie jeuk heeft nie krabben strax blijven er littekens over.

xZahiax
04-08-2011, 20:52
Om de jeuk te verminderen kun je je zoontje in een zemelenbad doen, helpt erg goed! Hoop dat hij er niet veel last van zal krijgen inshaAllah!

LOULOU22
04-08-2011, 20:52
hoelang blijven ze ongeveer en wanneer gaan ze weg....pff morgen weer afspraak maken bij de dokter.

LOULOU22
04-08-2011, 20:53

Om de jeuk te verminderen kun je je zoontje in een zemelenbad doen, helpt erg goed! Hoop dat hij er niet veel last van zal krijgen inshaAllah!wat is een zemelen badN?

Miep.
04-08-2011, 20:57
zemelen is graan. nogala op zijn arabisch. Jekan bij de kruidvat zemelen badgel kopen eigenmerk. Allah ie safieh lijkt me geen pretje op zo een jonge leeftijd meskien de waterpokken hebben. gairinsha allah.!

gelukkigeleven
04-08-2011, 20:59
Waarom zo paniekerig, gaat vanzelf over. Je hebt er geen middelen tegen, wel om de jeuk wat te verminderen.

xZahiax
04-08-2011, 21:02
Gewoon een lauwwarm badje maken en dan zemelen (een soort tarwe/vezel-vlokken) in een pantykous of i.d. doen en dichtknopen. Dit laat je even weken in bad en knijpt er steeds wat zemelenvocht uit voordat je je kind erin doet. Je kan volgens mij bij de Tuinen een grote zak kopen, het verlicht echt goed de jeuk. Ze hebben ook kant en klaar zemelenbad bij de DA enz, dan doe je gewoon een beetje uit de flacon in bad i.p.v badschuim. Maar het zelfgemaakte vind ik het beste werken!

PinkPussyCat
04-08-2011, 22:10
Gewoon een lauwwarm badje maken en dan zemelen (een soort tarwe/vezel-vlokken) in een pantykous of i.d. doen en dichtknopen. Dit laat je even weken in bad en knijpt er steeds wat zemelenvocht uit voordat je je kind erin doet. Je kan volgens mij bij de Tuinen een grote zak kopen, het verlicht echt goed de jeuk. Ze hebben ook kant en klaar zemelenbad bij de DA enz, dan doe je gewoon een beetje uit de flacon in bad i.p.v badschuim. Maar het zelfgemaakte vind ik het beste werken! Loulou, dit is echt heel goed wat zei zegt! Mijn beide kinderen kregen waterpokken, eerst de oudste en toen had mijn baby waterpokken.. ik heb precies hetzelfde gedaan als hier boven, dan drogen ze sneller en gaan ze ook sneller weg.. Geen talkpoeder doen, maar je kan een soort van creme komen bij de apotheek die maakt het lekker cool voor de huid. Talkpoeder irriteert nu. Mijn kids hebben nu 2mnd geleden waterpokken gehad.

LaMarroqui
04-08-2011, 22:12
zemelen is graan. nogala op zijn arabisch. Jekan bij de kruidvat zemelen badgel kopen eigenmerk. Allah ie safieh lijkt me geen pretje op zo een jonge leeftijd meskien de waterpokken hebben. gairinsha allah.! Nou liever nu dan later. Ik kreeg het op me 17de...om te janken :huil:. En was echt het laatste waar we aan dachten dat het was! Maar ik had maar een jeuk en pijn en al en moe slap alles. Die jeuk was verschrikkelijkkkkk vooral op me hoofd..en je kon gewoon niet slapen want die blaasjes werden groot en je hoefde maar even tegen iets te stoten of ze gingen al open. Echt pijnlijk...en dan kreeg je al snel littekens. Ging naar dokter....inmiddels zat ik helemaal onder...helemaal para...zegt ze ja waterpokken...:moe: me broers lachen.. Inmiddels heb ik hmdlh niks aan over ofzo van littekens..maar was toen ook echt bang datk dat eraan over zou houden.