Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Naar Indonesië met kind?

Pagina's : [1] 2 3 4

blauwe_hemel
04-08-2011, 20:18

Moeders, wie van jullie heeft Indonesië al bezocht en heeft haar kleine meegenomen? Ik stel deze vraag omdat het best een lange reis is, en zou graag ervaringen willen lezen van dames die met kind(eren) zijn geweest? Kortom vertel hoe het was, met of zonder jouw kleine.. :o Thx! X

MiXeD
04-08-2011, 22:27
ik heb een vriendin die al jaren met haar 2 jonge kinderen heen en weer reist en het gaat wel goed. Volgens mij nam zij een nachtvlucht zodat ze konden slapen.

blauwe_hemel
05-08-2011, 20:01
ik heb een vriendin die al jaren met haar 2 jonge kinderen heen en weer reist en het gaat wel goed. Volgens mij nam zij een nachtvlucht zodat ze konden slapen. Hoe oud zijn haar kinderen? Mijn dochtertje is nog maar 2. Ik vond naar Dubai vliegen al best vermoeiend met haar, en dat is dan nog niet zo lang vliegen, vergeleken met Indonesië..

Julia-ailuJ
05-08-2011, 20:04
Mijn vriendin uit Indonesië gaat ook elk jaar met 2 jonge kinderen, in haar geval is het die lange reis waard omdat ze 4 weken gaat. Hoelang ben jij van plan om te gaan? Aan de foto's te zien hebben die kinderen het enorm naar hun zin daar. :D

blauwe_hemel
05-08-2011, 20:16

Mijn vriendin uit Indonesië gaat ook elk jaar met 2 jonge kinderen, in haar geval is het die lange reis waard omdat ze 4 weken gaat. Hoelang ben jij van plan om te gaan? Aan de foto's te zien hebben die kinderen het enorm naar hun zin daar. :D Mijn schoonbroer is net terug van Azie en die zei ons dat de reis heel vermoeiend was, en raad ons aan om toch zonder de kleine te gaan. Nu wilt mijn man gaan enkel als we de kleine laten, en ik wil dan weer niet op reis zonder haar. Hoe lang weten we nog niet, eerst uitzoeken of we haar zullen meenemen ofniet. Andere optie is, de reis uitstellen tot ze wat ouder is :maf2: Vandaar dat ik graag ervaringen wil lezen :o Foto's zijn altijd welkom, kan ik alvast beginnen wegdromen :hihi:

MiXeD
05-08-2011, 20:18
Hoe oud zijn haar kinderen? Mijn dochtertje is nog maar 2. Ik vond naar Dubai vliegen al best vermoeiend met haar, en dat is dan nog niet zo lang vliegen, vergeleken met Indonesië.. Toen ze voor het eerst gingen waren haar dochters 3 maanden en 16 maanden dus heel jong.

blauwe_hemel
05-08-2011, 20:21
Toen ze voor het eerst gingen waren haar dochters 3 maanden en 16 maanden dus heel jong. Ah mascha'Allah, dat is wel heel erg jong. Maar als baby zijn ze veel gemakkelijker, dan slapen ze alleen maar. Mijn dochtertje kan nog geen 5 min op haar gatje blijven zitten. Dus een lange reis met haar overwegen :kweetnie:

MiXeD
05-08-2011, 20:22
Van uitstel komt uitstel dus je kan beter nu gaan. Misschien kan je haar onderweg vermaken met een nieuw stuk speelgoed, krijtjes kleurboekjes iets lekkers en dan tussendoor een slaapje dan kom je de tijd wel door.

Imane_Arab
05-08-2011, 20:26
Als je een lange vlucht neemt met een baby zou ik in ieder geval altijd vragen naar een bassinet, keihandig bij een lange vliegreis. En ik zou ook online even zoeken naar kindvriendelijke vluchtmaatschappijen zoeken, het bespaart je echt heel wat moeite en tijd als de vlchtmaatschappij meewerkt.

MiXeD
05-08-2011, 20:30
Als je een lange vlucht neemt met een baby zou ik in ieder geval altijd vragen naar een bassinet, keihandig bij een lange vliegreis. En ik zou ook online even zoeken naar kindvriendelijke vluchtmaatschappijen zoeken, het bespaart je echt heel wat moeite en tijd als de vlchtmaatschappij meewerkt. Dat is iets voor jouw baby, haar kindje is al 2 :hihi:

Imane_Arab
05-08-2011, 20:32
Dat is iets voor jouw baby, haar kindje is al 2 :hihi: Mijn advies is dan ook niet specifiek naar een persoon gericht. :confused:

nadiak
05-08-2011, 20:36
Jij kent je kind het beste, als ze al jent van een uurtje in de auto dan moet je het niet doen. Wij zijn vorig jaar met kind van bijna 2 jaar naar Cuba(10uur vliegen) geweest, was goed te doen, tijdens de vluchten had ik iets te doen voor haar en anders sliep ze. En daar had ze het mega naar haar zin, echt een kinderparadijs met die mensen daar. Paar jaar terug zijn we zonder kinderen naar thailand en maleisie geweest, we zagen wel veel mensen met jonge kinderen. Ik zou het wel doen en wat je zegt ik zou ook niet op vakantie kunnen zonder mijn kinderen. Ik denk dat je dan niet volledig kan genieten.

Ess.
05-08-2011, 20:36

Hoelang is het vliegen naar Indonesie?

vrouw1986
05-08-2011, 21:20
Denk ook aan andere reizigers niemand wil 9 uur lang of mss zelfs langer geblijt van een kleine aanhoren... Heb het meegemaakt en ik werd letterlijk helemaal gek.

nadiak
05-08-2011, 22:54
Denk ook aan andere reizigers niemand wil 9 uur lang of mss zelfs langer geblijt van een kleine aanhoren... Heb het meegemaakt en ik werd letterlijk helemaal gek. :maf:

Pagina's : [1] 2 3 4