Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wat zal ik doen? Deze man heeft mij vroeger echt gekwetst!

Pagina's : [1] 2 3

Surfster
04-08-2011, 18:28

Ik zit met het volgende: Toen ik nog een kind was heeft een man uit de buurt iets naars gezegd. Alle kinderen uit de buurt speelde op een woonerf. Deze man zal altijd in zijn kuipstoeltje voor de deur. Een keer out of the blue, toen ik een keer alleen was, zei hij tegen mij: vieze apenkind ga in je eigen straat spelen. Ik was 8 of zo! Vond dat zooo erg. Vroeg me echt af waar ik dat aan had verdiend, Echt geen aanleiding, niks! Ik was altijd een rustig kind wat echt geen overlast verzorgde. Was echt gekwetst en omdat een volwassene dat zei vond ik het nog erger. Nu 20 jaar later, kom ik hem dagelijks tegen. Hij heeftnamelijk zijn dikke reet naar een shoarma tent verplaatst. Ik fiets er elke dag langs en dan zit hij daar maar te zitten en te gapen naar mensen die langs lopen, fietsen enz. Hij staart mij ook altijd met zijn bakkes open na. Vraag me echt af of hij mij nog herkent. Eigenlijk wil ik van mijn fiets afstappen en zijn huid volschelden, op z'n minst vragen wat voor psycho hij is om een kind zo uit te schelden. Wat zou jij doen?

Google_nll
04-08-2011, 18:32
Te lang geleden om voor zoiets wraak te nemen..zand erover en ga verder met je leven.

paleisje
04-08-2011, 18:33
als het je zo dwars zit, waarom stap je keer niet af en vraag je op respectvolle manier waarom hij dat zei. Zo kan je ook beetje rust in je krijgen.

nwadie
04-08-2011, 18:34
laten gaan meid.... zijn doelloze leven is al een straf op zich en dat hij zoiets zegt zegt genoeg over zijn gekwelde geest vastgeroest in zijn kuipstoeltje. En ik weet voor 100% zeker dat ie je niet zal (h)erkennen.

Surfster
04-08-2011, 18:34

Het is dat ik nu de hele zomer elke keer die misselijke rotkop zie als ik naar huis ga

ilhampje1
04-08-2011, 18:35
oh meissie, ja ik kan begrijpen dat dat je veel pijn heeft gedaan. maar weet je ik zou er niks van zeggen, omdat je beter dan hem bent. En volgens mij weet hij het niet eens meer. Niks van aantrekken en gewoon vrolijk langsfietsen. Je weet zelf wie je bent en wat je waard bent.;)

Rood79
04-08-2011, 18:37
Ik zit met het volgende: Toen ik nog een kind was heeft een man uit de buurt iets naars gezegd. Alle kinderen uit de buurt speelde op een woonerf. Deze man zal altijd in zijn kuipstoeltje voor de deur. Een keer out of the blue, toen ik een keer alleen was, zei hij tegen mij: vieze apenkindga in je eigen straat spelen. Ik was 8 of zo! Vond dat zooo erg. Vroeg me echt af waar ik dat aan had verdiend, Echt geen aanleiding, niks! Ik was altijd een rustig kind wat echt geen overlast verzorgde. Was echt gekwetst en omdat een volwassene dat zei vond ik het nog erger. Nu 20 jaar later, kom ik hem dagelijks tegen. Hij heeftnamelijk zijn dikke reet naar een shoarma tent verplaatst. Ik fiets er elke dag langs en dan zit hij daar maar te zitten en te gapen naar mensen die langs lopen, fietsen enz. Hij staart mij ook altijd met zijn bakkes open na. Vraag me echt af of hij mij nog herkent. Eigenlijk wil ik van mijn fiets afstappen en zijn huid volschelden, op z'n minst vragen wat voor psycho hij is om een kind zo uit te schelden. Wat zou jij doen? Ik vind dat jullie in gedrag gelijke zijn.

amahoela
04-08-2011, 18:40
Plaats een bom in zn winkel, ben je van hem en zijn winkeltje af.

-------
04-08-2011, 18:45
Ik zit met het volgende: Toen ik nog een kind was heeft een man uit de buurt iets naars gezegd. Alle kinderen uit de buurt speelde op een woonerf. Deze man zal altijd in zijn kuipstoeltje voor de deur. Een keer out of the blue, toen ik een keer alleen was, zei hij tegen mij: vieze apenkind ga in je eigen straat spelen. Ik was 8 of zo! Vond dat zooo erg. Vroeg me echt af waar ik dat aan had verdiend, Echt geen aanleiding, niks! Ik was altijd een rustig kind wat echt geen overlast verzorgde. Was echt gekwetst en omdat een volwassene dat zei vond ik het nog erger. Nu 20 jaar later, kom ik hem dagelijks tegen. Hij heeftnamelijk zijn dikke reet naar een shoarma tent verplaatst. Ik fiets er elke dag langs en dan zit hij daar maar te zitten en te gapen naar mensen die langs lopen, fietsen enz. Hij staart mij ook altijd met zijn bakkes open na. Vraag me echt af of hij mij nog herkent. Eigenlijk wil ik van mijn fiets afstappen en zijn huid volschelden, op z'n minst vragen wat voor psycho hij is om een kind zo uit te schelden. Wat zou jij doen? Hahaha! jij bent grappig. Het is 20 jaar geleden gebeurd, laat het voor wat het is. Wedden dat ook iedereen hem onderkotst.

Surfster
04-08-2011, 18:47
Plaats een bom in zn winkel, ben je van hem en zijn winkeltje af. kijk zulke antw wil ik horen? Waar zijn al die feeksen als ik ze nodig heb?

Surfster
04-08-2011, 18:51
Hebben jullie nooit van die kleine rotdingen van vroeger die je heel erg zijn bij gebleven.. van die dingen die nergens op slaan.. Had bijv ook een keer het volgende meegemaakt: We waren buiten aan het spelen en kwamen ergens waar we absoluut niet mochten komen. Ik had daar een barbiepop gevonden. Vriendinnetje van mijn zus wilde het hebben. En ik wilde het natuurlijk zelf houden. Weet je wat ze zei... als je die pop niet aan mij geeft vertel ik jouw ouders dat je zo ver bent gaan spelen. Vond ik zooo erg!! :haha:

hanazuki
04-08-2011, 19:06
time for payback... rustig naar m toelopen en zeggen hey apenkind herken je mij nog :moe: w8te op antwoord... dan een dikke smack op zn gezicht

Nieuwe_stap
04-08-2011, 19:10

hahahaha je moet t zo zien, hij schold jou uit alleen maar omdat je turks was en wie zit er jaren later bij een shoarmazaak bij de turken hij!!!

BlackCrow
04-08-2011, 19:11
Uit je reactie is te merken dat het je echt dwars zit. na 20 jaar!! Ik zou er iets van zeggen. je hoeft niet te schelden, maar je kunt wel een volwassen gesprek met hem aangaan en als finishing touch een harde opmerking maken. (wel op een volwassen manier) Waar ik werk is een klant die NOOIT ''hallo, doei, dankjewel, alsjeblieft'' tegen mij zegt. Na anderhalve jaar ben ik het zat en praat ik ook niet meer tegen haar. Vandaag wou ik er iets van zeggen, maar heb het niet gedaan. De eerst volgende dag dat ik haar zie zal ik het toch zeggen. Ik heb namelijk het idee dat ze zo doet omdat ik marokkaans/moslima ben....

Surfster
04-08-2011, 19:15
Uit je reactie is te merken dat het je echt dwars zit. na 20 jaar!! Ik zou er iets van zeggen. je hoeft niet te schelden, maar je kunt wel een volwassen gesprek met hem aangaan en als finishing touch een harde opmerking maken. (wel op een volwassen manier) Waar ik werk is een klant die NOOIT ''hallo, doei, dankjewel, alsjeblieft'' tegen mij zegt. Na anderhalve jaar ben ik het zat en praat ik ook niet meer tegen haar. Vandaag wou ik er iets van zeggen, maar heb het niet gedaan. De eerst volgende dag dat ik haar zie zal ik het toch zeggen. Ik heb namelijk het idee dat ze zo doet omdat ik marokkaans/moslima ben.... Echt mensen zijn raar..

Pagina's : [1] 2 3