Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : gemiste aflevering van ATWT

NoLoveNoCry
04-08-2011, 17:53

Hi Lady's waar kan ik gemiste afleveringen bekijken van ATWT. ik wil de aflevering van vandaag bekijken...

Safety
04-08-2011, 17:59
http://www.rtl.nl/xl/#/a/8353/

NoLoveNoCry
04-08-2011, 18:01
thnxxxxx meid!!! alleeen ik zie aflevering van vandaag er nog niet bij, misschien strax denk ik.

Google_nll
04-08-2011, 18:38
thnxxxxx meid!!! alleeen ik zie aflevering van vandaag er nog niet bij, misschien strax denk ik.Aflevering van vandaag is een herhaling van gisterenavond(rtl8) die staat er wel gewoon bij hoor.

HighHeelsLady
04-08-2011, 18:42

thnxxxxx meid!!! alleeen ik zie aflevering van vandaag er nog niet bij, misschien strax denk ik. Die van vandaag is nog niet geweest. Die begint pas om 22.40 uur bij RTL8

Google_nll
04-08-2011, 18:44
Die van vandaag is nog niet geweest. Die begint pas om 22.40 uur bij RTL8Om 17:05uur komt op rtl 4 altijd de herhaling van gisteren(rtl8) die bedoeld ze denk ik..

HighHeelsLady
04-08-2011, 19:05
Om 17:05uur komt op rtl 4 altijd de herhaling van gisteren(rtl8) die bedoeld ze denk ik.. Oooh, de herhaling van gisteren. Ik dacht dat ze die van vandaag wilde en daarvoor moeten we wachten :o

NoLoveNoCry
04-08-2011, 19:28
thnxxxxx meiden, die van gisterenavond is nu te zien idd op tv. ik ben em aan het bekijken.

sunset
04-08-2011, 19:32
ATWT pffft....wat heb ik die al lang niet meer gezien, effe een update aub

NoLoveNoCry
04-08-2011, 19:37
voor sunset: janet gaat vreemd met dusty alsnog wil ze een kind met jack zodat ze liberty eventueel kan redden met een beenmerg donor van een broertje of zusje. in principe doet ze het alleen om liberty te helpen, carly is erahter gekomen en probeert janet in een hoekje te drijven om het tegen jack te zeggen. holden is gearresteerd vanwege damian, die is dood aangetroffen aan de kust van malta ze3ma. molly heeft een grimaldi ring nagemaakt zodat de politie zouden stoppen met zoeken, is niet gelukt. mick dante is ff out of the picture, die was net freddy krueger aan het eind":hihi: nu ik dit typ he, denk ik waarom kijk ik er nog steeds naar???

sunset
04-08-2011, 19:45
voor sunset: janet gaat vreemd met dusty alsnog wil ze een kind met jack zodat ze liberty eventueel kan redden met een beenmerg donor van een broertje of zusje. in principe doet ze het alleen om liberty te helpen, carly is erahter gekomen en probeert janet in een hoekje te drijven om het tegen jack te zeggen. holden is gearresteerd vanwege damian, die is dood aangetroffen aan de kust van malta ze3ma. molly heeft een grimaldi ring nagemaakt zodat de politie zouden stoppen met zoeken, is niet gelukt. mick dante is ff out of the picture, die was net freddy krueger aan het eind":hihi: nu ik dit typ he, denk ik waarom kijk ik er nog steeds naar??? Oke rwina bij ATWT dus hihihi thanks voor de update liefje ik heb geen zin en geen tijd om alle afleveringen die ik tijdens de vakantie heb gemist te bekijken

NoLoveNoCry
04-08-2011, 20:01
Oke rwina bij ATWT dus hihihi thanks voor de update liefje ik heb geen zin en geen tijd om alle afleveringen die ik tijdens de vakantie heb gemist te bekijken zou ik ook niet doen hoor voor zzoveel afleveringen, het is maar dat ik vandaag tot 22:00 uur vanuit huis moet werken en geen tijd had om te kijken. ik moet die site paar keer opnieuw opstarten omdat ie weer vastloopt. :kus:

zinagirl_17
05-08-2011, 12:35

Ik heb deze week (nu de ramadan is begonne) ook niet gekeke maar er is weer een hoop veranderd zeg en hoe zit het nu met casey en alison nog steeds ruzie