Bekijk volle/desktop versie : Wat doe je



Pagina's : [1] 2

05-01-2003, 02:21
Je komt thuis na een zakenreis en je komt er achter dat je vrouw er me je kinderen vandoor. je leest een brief met het volgende:

Ik heb de kinderen meegenomen omdat jij je gezin verwaarloosd je bent nooit thuis en je kinderen kennen je niet eens je. ik ben weg en je zal me nooit meer zien

je vrouw

Wat zou je doen???????

als man je sta je eerst machteloos wat zijn de stappen die je onderneemt?

en als vrouw zou jij dat je man aan kunnen doen?

greetzz Jay

05-01-2003, 02:23


Freeeeeeeeedom!


Nee effe serieus...Je kan op dat moment niks behalve de politie bellen omdat je kinderen "ontvoerd" zijn ...

-Y-

05-01-2003, 02:24
dat zou wel heel erg zijn.. ik zou mezelf schamen en vragen om nog een kans.. als het zo is.. maar zover zal ik het niet laten gaan..
daarvoor zou ik ze teveel missen..

05-01-2003, 02:29

Citaat:
Origineel gepost door jay
Je komt thuis na een zakenreis en je komt er achter dat je vrouw er me je kinderen vandoor. je leest een brief met het volgende:

Ik heb de kinderen meegenomen omdat jij je gezin verwaarloosd je bent nooit thuis en je kinderen kennen je niet eens je. ik ben weg en je zal me nooit meer zien

je vrouw

Wat zou je doen???????

als man je sta je eerst machteloos wat zijn de stappen die je onderneemt?

en als vrouw zou jij dat je man aan kunnen doen?

greetzz Jay
ik zal zeggen wat een opluchting eindelijk rust thuis.

05-01-2003, 12:42



Citaat:
Origineel gepost door Barkani
ik zal zeggen wat een opluchting eindelijk rust thuis.
nou ik denk het niet ik denk dat je helemaal zult doordraaien

05-01-2003, 12:46

Citaat:
Origineel gepost door jay
Je komt thuis na een zakenreis en je komt er achter dat je vrouw er me je kinderen vandoor. je leest een brief met het volgende:

Ik heb de kinderen meegenomen omdat jij je gezin verwaarloosd je bent nooit thuis en je kinderen kennen je niet eens je. ik ben weg en je zal me nooit meer zien

je vrouw

Wat zou je doen???????

als man je sta je eerst machteloos wat zijn de stappen die je onderneemt?

en als vrouw zou jij dat je man aan kunnen doen?

greetzz Jay
Ik zou haar persoonlijk gaan zoeken en haar op zakenreis nr IRAN sturen...sorry maar mn kinderen weghalen omdat ik me kapotwerk voor ze....dacht het niet!

05-01-2003, 16:44
als man zou je je op dat moment moeten schamen voor jezelf!!!!
wat voor vader ben je al die tijd geweest?en watvoor man?
geen wonder dat je vrouw je dan verlaat!!!

als man zijnde moet je je best doen om je vrouw en kinderen terug te winnen!!!


05-01-2003, 16:45

Citaat:
Origineel gepost door Yassir23
Ik zou haar persoonlijk gaan zoeken en haar op zakenreis nr IRAN sturen...sorry maar mn kinderen weghalen omdat ik me kapotwerk voor ze....dacht het niet!
Jah maar als je vrouw haar redenen heeft om te speculeren?

05-01-2003, 16:46
ik zou zeggen dat ze allebei verkeert zijn...de man moet maar meer thuis zijn ,en de vrouw moet er ni zomaar vandoor gaan. het huwelijk valt te redden door te praten...en tot een oplossing te komen. ik zou het niet durven

05-01-2003, 17:52

Citaat:
Origineel gepost door narcis
als man zou je je op dat moment moeten schamen voor jezelf!!!!
wat voor vader ben je al die tijd geweest?en watvoor man?
geen wonder dat je vrouw je dan verlaat!!!

als man zijnde moet je je best doen om je vrouw en kinderen terug te winnen!!!

Stel je voor die man zich kapot moet werken om zijn bedrijf staande te houden daar moet een vrouw toch begrip voor hebben.

of heb ik het mis

greetzz Jay

05-01-2003, 17:54
Ik zou dat NOOIT doen, niet voor me man, maar voor me kinderen...

05-01-2003, 18:11

Citaat:
Origineel gepost door Just_Nora
Ik zou dat NOOIT doen, niet voor me man, maar voor me kinderen...
dat is wat ik bedoel denk ook aan de kinderen

kort samengevat je komt in een lastig parket

05-01-2003, 18:13



Citaat:
Origineel gepost door RaZer
dat zou wel heel erg zijn.. ik zou mezelf schamen en vragen om nog een kans.. als het zo is.. maar zover zal ik het niet laten gaan..
daarvoor zou ik ze teveel missen..
AAAAH WAT BEN JIJ EEN GOED MAN ZEG...




TANGAWIA

05-01-2003, 18:42
Uit dit geval kun je moeilijk spreken, je moet beide gevallen analyseren, zowel die van de vrouw op dat moment, als die van de man.

je moet ook naar de omstandigheden van de vrouw/kinderen kijken, op de moment dat de vader afwezig is.

05-01-2003, 18:47

Citaat:
Origineel gepost door narcis
Uit dit geval kun je moeilijk spreken, je moet beide gevallen analiceren, zowel die van de vrouw op dat moment, als die van de man.

je moet ook naar de omstandigheden van de vrouw/kinderen kijken, op de moment dat de vader afwezig is.
hij kan niets anders dan ontslag nemen of het bedrijf failliet laten gaan en dan voor z'n gezin kiezen maar ja finacieel kom je dan ook diep in de shit je gaat dan je huis verkopen enz

Pagina's : [1] 2