Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : lastig gevallen worden door mensen van de callcenter.

Pagina's : [1] 2

Alhamdoelilaah_
04-08-2011, 14:40

Ik werd net gebeld door iemand van de callcenter. Begon ze over de lotto. zegt ze ja ik mag je gratis Lotto geven enso. Dus ik zeg zo van ''Ik doe hier niet aan mee. En bovendien is het verboden in de islaam.'' Zegt ze '' Ja maar ik moet iedereen bellen met jou postcode'' Dus ik zei zo van ''Dan doe je dat toch. Ik doe hier niet aan mee'' zegt ze'' Je moet:haha:'' Ik zo ''nee ik moet niks, bel maar iemand anders:moe:'' Jeh rare en het was ook nog eens een marokkaanse meid. Ik dacht mensen willen mseken hun targets halen en denken dat ik dom ben.

LOULOU22
04-08-2011, 14:45
oke dan bij deze ben je niet dom en nu

CHEMICUS
04-08-2011, 14:48
Kheb ervoor gewerkt. We zn verplicht om mensen te pushen. Mijn advies ------> direct ophangen. Uw tijd en energie er niet aan verspillen :goedzo:

Maroc_Meissie
04-08-2011, 14:48
Meld je aan bij https://www.bel-me-niet.nl/ dan heb je dr geen last meer van.

Surfster
04-08-2011, 14:58

Waarom praat je ├╝berhaupt met hen dan? Ik zeg heel duidelijk: ik ga geen gesprek met jou voeren en ga nu ophangen. Sommige kicken erop om huisvrouwen en studenten die bij een callcenter werken 'af te zeiken'.. stoer.. Ze doen ook maar hun werk.

Minimus.
04-08-2011, 15:02
Ze bellen mij ook constant. Bent u mevrouw .... & dan noemen ze iedere keer een andere achternaam. Then I'm like no. Gaan ze verder. Maar woon je wel op dit adres. Zo ziekelijk. Iegh.

Chaimav
04-08-2011, 15:03
ok, en wat nu? :kweetnie:

gamar
04-08-2011, 17:18
blokken die handel

Singelette
04-08-2011, 17:21
Hahahaha, een keer werd ik gebeld door van die gasten. Zei de medewerker: spreek ik met de familie .... .... . Ik zo: "Nee". Geen woord van gelogen. Ze had alleen mij aan de lijn en de rest van mijn familie niet.

ZAKENVROUW__
04-08-2011, 17:37
Zeg, ze doen ook hun werk maar. Als jij daar geen zin in hebt, hang je op. Waarom nog in gesprek gaan?

Singelette
04-08-2011, 17:39
Zeg, ze doen ook hun werk maar. Als jij daar geen zin in hebt, hang je op. Waarom nog in gesprek gaan? Dat werk doen gebeurt niet onder dwang, maar het is een keuze. Wie kiest voor mensen telefonisch lastig vallen mag boeten.

ZAKENVROUW__
04-08-2011, 17:43
Dat werk doen gebeurt niet onder dwang, maar het is een keuze. Wie kiest voor mensen telefonisch lastig vallen mag boeten. Betaal jij hun telefoonrekening, kledinggeld, etc. dan maar?

bescheiden
04-08-2011, 23:57

Hahahaha, een keer werd ik gebeld door van die gasten. Zei de medewerker: spreek ik met de familie .... .... . Ik zo: "Nee". Geen woord van gelogen. Ze had alleen mij aan de lijn en de rest van mijn familie niet. :lol:

xassiaxje
05-08-2011, 00:01
Ik werd net gebeld door iemand van de callcenter. Begon ze over de lotto. zegt ze ja ik mag je gratis Lotto geven enso. Dus ik zeg zo van ''Ik doe hier niet aan mee. En bovendien is het verboden in de islaam.'' Zegt ze '' Ja maar ik moet iedereen bellen met jou postcode'' Dus ik zei zo van ''Dan doe je dat toch. Ik doe hier niet aan mee'' zegt ze'' Je moet:haha:'' Ik zo ''nee ik moet niks, bel maar iemand anders:moe:'' Jeh rare en het was ook nog eens een marokkaanse meid. Ik dacht mensen willen mseken hun targets halen en denken dat ik dom ben. hahha ayaw ik moet er binnenkort gaan werken hhaha ja maakt me bang, -> strx ga ik nog uitgemaakt worden door klanten ofzo...:maf::hihi:

senseo2
05-08-2011, 00:04
mij vragen ze eerst of ik tijd heb voor ze en ik zeg altijd nee sorry komt nu niet uit.heel duidelijk en vriendelijk blijven want niemand vraagt om afgeblaft te worden.

Pagina's : [1] 2