Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : even een andere topic dan eten

diamant...
04-08-2011, 12:34

Mabrouk sjamkoum, allah ie takabel inshallah. Zijn er ook trouwe kijkers van zinat el hayat? Het is nu zo spannend geworden, laat wij hier gezellig erover kletsen:kus:

maaltje
04-08-2011, 12:37
wat is zinat el hayat?

diamant...
04-08-2011, 12:38
wat is zinat el hayat? Jij bent dus geen kijker, zinat al hayat is een hele mooie serie wat op marokkaanse zender komt, rtm. Over een rijke familie met alle problemen van dien.

-Salima-
04-08-2011, 12:40
Mabrouk sjamkoum, allah ie takabel inshallah. Zijn er ook trouwe kijkers van zinat el hayat? Het is nu zo spannend geworden, laat wij hier gezellig erover kletsen:kus: Eindelijk iets anders dan alle die topics over ramadan en eten... Jij ook siyam wa ajr maqboul inshaAllah. Ik heb die serie al 4 weken niet gezien, je weet vakantie en tv gaat niet samen.:hihi: Fin waslo???

-Salima-
04-08-2011, 12:41

wat is zinat el hayat? Ahlaaaaaaan zin, hoe is het met jou meid??:sjans:

maaltje
04-08-2011, 12:42
Jij bent dus geen kijker, zinat al hayat is een hele mooie serie wat op marokkaanse zender komt, rtm. Over een rijke familie met alle problemen van dien. Dus ipv het te hebben over ramadangerelateerde dingen, wil je het liever hebben over een marokkaanse soapserie? :haha: :haha: ok...

maaltje
04-08-2011, 12:44
Ahlaaaaaaan zin, hoe is het met jou meid??:sjans: Ahlan wa sahlan al3aila, gaat zn gangetje, alhamdoelilah, momenteel half vergast door de geur van een chemisch goedje dat door moet gaan voor een soort van soep welke door wa7ed oudje op de kamer wordt genuttigd hier :stoned: Hoe is het met jou dan? :sjans:

diamant...
04-08-2011, 12:46
Eindelijk iets anders dan alle die topics over ramadan en eten... Jij ook siyam wa ajr maqboul inshaAllah. Ik heb die serie al 4 weken niet gezien, je weet vakantie en tv gaat niet samen.:hihi: Fin waslo??? Je word er mee doodgegooid, alsof we 11 maanden nooit eten. Het maakt het alleen maar nog moeilijker op door hele tijd erover te hebben. Is erg spannend nu, hadj taher die heeft ook niet stilgezeten, naast dat hij een vriendin had blijkt nu ook dat hij getrouwd is met een zeer jonge vrouw en deze heeft een aandeel gekocht in zijn bedrijf samen met zijn vijand Abdi. Zoveel gebeurd.

diamant...
04-08-2011, 12:49
Dus ipv het te hebben over ramadangerelateerde dingen, wil je het liever hebben over een marokkaanse soapserie? :haha: :haha: ok... Voor de trouwe kijkers ja, dat staat ook duidelijk in mijn eerste reactie.

maaltje
04-08-2011, 12:54
Voor de trouwe kijkers ja, dat staat ook duidelijk in mijn eerste reactie. Uh├╣. :).