Bekijk volle/desktop versie : Was jouw aanstaande man ook zo?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

04-08-2011, 12:28
Laks in het regelen van jullie bruiloft.
Totaal geen aandacht ervoor of serieuze gesprekken over hoe jullie het gaan aanpakken?
Oké, ik heb een paar gesprekken gehad met hem over onze bruiloft, over het eten enz.
Maar als ik zeg, kom we gaan iets regelen of bekijken dan zegt hij gelijk dat we daar wel een andere x over gaan praten
Ik heb er zo geen zin meer in! Mijn woede is nu zo hoog dat ik echt geen zin meer heb om bijv achter zalen te bellen of iets anders.

Wat moet ik doen? Wat moet ik hiervan denken?

04-08-2011, 12:31


Mag ik vragen wanneer jullie gaan trouwen? Want misschien voelt hij de druk nog niet omdat het misschien nog maanden duurt..

Dit was bij mij ook het geval, ik was een jaar (langer zelfs) voor de bruiloft al begonnen met kopen/regelen etc. En hij niet. Naarmate de maanden voorbij vlogen en ik hem zei dat hij geen tijd meer had begon hij ineens sprintjes te trekken

Maar voor een man is het ook allemaal even moeilijk, hun krijgen de meeste druk op zich.
Dus probeer hem wel bij te staan en te snappen mocht hij moeilijk of vreemd doen voor de bruiloft.

04-08-2011, 12:32
Je kan alvast beetje oriënteren en alles op papier zetten. Jouw taken opschrijven en de zijne. Wanneer is je bruiloft?

04-08-2011, 12:37
Jaa meid heel veel mannen vertonen dit gedrag, mijn man die zei ik wil er niks van weten, regel ze en als je alles hebt hoor ik het van je.
Het is ook een beetje stres etc.. Gair insa allah.
Gewoon niks van aantrekken.

04-08-2011, 12:43


April inscha Allah.

hij heeft al een plan wat hij met het eten gaat doen voor de mannen
Dat idee vind hij geweldig en dat is het enige waar hij over praat en waar hij denk ik ook geld aan wil uitgeven.
maar voor de rest, wallou interesse en dat irriteert mij vreselijk aan hem.


Ik bgijp hem wel. Wij worden beiden gestresst als we mOeten denken aan huis en bruiloft

Oefff wallah ik ga niks meer regelen!!!!! ben het echt beu

04-08-2011, 13:01
Meid gewoon kalm blijven en zelf je dingetjes vast in orde maken en regelen.
Uiteindelijk komt het wel goed, niet gaan stressen het is pas in april dus dat duurt nog wel eventjes..

Succes!

04-08-2011, 13:36
omdat het pas volgend jaar is..wij vrouwen willen alles perfect doen en op de details letten (okeej niet iedereen maar de perfectionista's wel be3da)..hij denkt waarschijnlijk dat ie nog genoeg tijd heeft tot april..

ik was ook zo..ben een jaar v te voren begonnen..

04-08-2011, 13:42
Salam meid,

Ik zou zeggen sabr. Mannen hebben inderdaad een andere sense of urgency. Ze hebben niet door dat je diensten moet kijken vergelijken etc. En dat bestellingen soms 2 maanden duren.

Ik moet zeggen alhamdoulilah, ik ben pas een maand aan het regelen en trouw al in november(!), maar mijn verloofde is wel bij alles betrokken. Misschien is 4 maanden van te voren net goed voor de man. Haha, ook al is het soms een beetje paniek in mijn eigen hoofd. Ikoun algair inshaAllah. Heb een zaal, catering, nasheedband. Nu de rest, iemand tips?

En je moet trouwens maar zo denken, misschien heb je niet direct hulp van je man (omdat hij er geen ervaring mee heeft (alhamdoulilah) en niet weet wat ie moet verwachten, maar dit forum helpt zo erg! Dus geduld met je verloofde en samen komen jullie er wel inshaAllah,

Liefs, Moun

04-08-2011, 13:55
volgens mij is elke man zo!! de mijne ook.
het interesseert hem vrij weinig.
k ben met hem naar belgie gegaan, zo dat we dingen gingen bekijken voor de bruiloft.
en mijn broertje ging ook mee.
ik wou een winkeltje binnen gaan met allemaal spulletjes, zie ik hem opeens in een telefoonwinkel staan.
nou geloof mij. werd echt chagarijnig. en als ik er wat van zeg, dan zegt hij ach stress je niet zo

04-08-2011, 14:05
Mijn man was ook zo, alles wat ik zei was goed vr hem. Terwijl ik zijn mening wou weten. Ma de laatste week zat hij vol stress, en maar checken of alles in orde is. Ma ik vond het goed zo, alles zelf kunnen regelen op mijn manier en mijn trouw is zonder problemen verlopen hmdl.

04-08-2011, 14:12
Hier nog een waarvaan de aanstaande zo is

Als ik hem zeg dat ik een datum in gedachten heb ofso zegt die a3 komt wel. Ik denk dat de meeste gewoon zo zijn. Maar denk ook dat het komt omdat het nog ver is. Want over de verloving zijn we wel echt aan het praten. En dan zegt die over hoe zij het doen etc.

Houd jij je bezig met die dingen. Want uiteindelijk ben jij diegene die moet kiezen welke Dj en negeffa etc je wilt. Oke behalve fotograaf en zaal en catering daarbij heb je hem wel nodig.

Maar probeer je niet te stressen.

Allah iekemel belghir

04-08-2011, 14:13

Citaat door Glimlach89:
volgens mij is elke man zo!! de mijne ook.
het interesseert hem vrij weinig.
k ben met hem naar belgie gegaan, zo dat we dingen gingen bekijken voor de bruiloft.
en mijn broertje ging ook mee.
ik wou een winkeltje binnen gaan met allemaal spulletjes, zie ik hem opeens in een telefoonwinkel staan.
nou geloof mij. werd echt chagarijnig. en als ik er wat van zeg, dan zegt hij ach stress je niet zo



En wat heb je voor leuks kunnen vinden in Belgie?

04-08-2011, 14:36


Yep de mijne is ook zo! t interesseert hem niet zoveel, hij wil t t liefst achter de rug hebben hahahah! ik denk dat bruiloften echt vrouwendingen zijn, als t aan de man lag hoeft t niet eens

04-08-2011, 14:48

Citaat door marockia:
Yep de mijne is ook zo! t interesseert hem niet zoveel, hij wil t t liefst achter de rug hebben hahahah! ik denk dat bruiloften echt vrouwendingen zijn, als t aan de man lag hoeft t niet eens
Ja inderdaad. Die van mij denkt er echt niet aan. Hij weet alleen dat hij moet sparen

Bruiloften zijn sowieso vrouwendingen. Soms praten we over takshitaat enzo. Dan zegt die daar moet je het echt overhebben met vrouwen. hij wilt alleen zien wat ik bijvoorbeeld aan ga doen. Om te kijken of het bij mij staat.

04-08-2011, 15:00

Citaat door Alhamdoelilaah_:
En wat heb je voor leuks kunnen vinden in Belgie?
Nou, door hem heb k niks gehaald. Was die dag zo chagarijnig.
maar k ging voor bedankjes kijken, en ik heb schoentjes gehaald voor onder mijn trouwjurk,

en k ging voor een ringkussen kijken. maar daar kwam ook niks van dus ja

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6