Bekijk volle/desktop versie : Ergenisen in de moskee



Pagina's : [1] 2 3 4

04-08-2011, 02:10
1. Mensen die gaan praten tijdens het gebed
2. Mensen die eigenwijs doen en gebed eerder afsluiten dan de imam en al opstaan
3. Buiten de moskee scooter mongooltjes die willekeurige moslims naroepen voor Jood

Dit moest ik even ergens kwijt.

04-08-2011, 02:39


andere moskee zoeken.

04-08-2011, 02:45
Basis hygiëne is hetgeen me nog het meest tegenvalt. Daar waar je zou verwachten dat mensen zich opmaken voor het gebed alsof ze naar een bruiloft gaan, is het tegendeel helaas waar. Als sloeber amaam Allaah met de uien-walm om zich heen als een strop voor de broeders die de rij moeten delen met 'm.

Hadaana Allaah.

04-08-2011, 08:23
ringtones van mimoun rafrouh

04-08-2011, 09:11



Citaat door S2000:
ringtones van mimoun rafrouh

04-08-2011, 09:42
voeten die stinken naar Fromage (kaas)

04-08-2011, 10:00
Waarom gaan jullie hier niet mee naar de imam of andere persoon die het mee zou willen delen. Je kunt pas dingen veranderen als je het aankaart en erover hebt.

04-08-2011, 10:21

Citaat door KEKEKEKEKE:
1. Mensen die gaan praten tijdens het gebed
2. Mensen die eigenwijs doen en gebed eerder afsluiten dan de imam en al opstaan
3. Buiten de moskee scooter mongooltjes die willekeurige moslims naroepen voor Jood

Dit moest ik even ergens kwijt.
huh in welke moskee maak je dit mee?


ik erger me eerlijk gezegd aan
xmensen die hard met de imaam meelezen (surat el fatiha meer lukt niet)
xmensen die niet aansluiten en gewoon willekeurig ergens in de moskee gaan meebidden, waardoor allemaal gaten ontstaan in de rijen
xmensen die gelijk na t gebed een kringetje gaan maken in een hoek om te ouwehoeren, dit terwijl tarawee7 gebed nog in volle gang is.

en zo kan ik nog wel ff doorgaan..

04-08-2011, 10:22

Citaat door Watisditnouweer:
Waarom gaan jullie hier niet mee naar de imam of andere persoon die het mee zou willen delen. Je kunt pas dingen veranderen als je het aankaart en erover hebt.
ken jij marokkanen wel? daar is geen verandering in te brengen...
als de imaam herover preekt, denken ze allemaal van.... owww dat ben ik niet...

04-08-2011, 15:42

Citaat door massin_:
ken jij marokkanen wel? daar is geen verandering in te brengen...
als de imaam herover preekt, denken ze allemaal van.... owww dat ben ik niet...
Met zo een instelling heeft het zeker geen zin
Het is het proberen waard en een kwestie van herhalen en het op de juiste manier zeggen en waarom bepaalde dingen voor ergenissen zorgen, zodat een mens het ook begrijpt. . Een mens is een mens, de een bereikt het alleen misschien sneller dan de ander.

04-08-2011, 21:06

Citaat door massin_:
huh in welke moskee maak je dit mee?


ik erger me eerlijk gezegd aan
xmensen die hard met de imaam meelezen (surat el fatiha meer lukt niet)
xmensen die niet aansluiten en gewoon willekeurig ergens in de moskee gaan meebidden, waardoor allemaal gaten ontstaan in de rijen
xmensen die gelijk na t gebed een kringetje gaan maken in een hoek om te ouwehoeren, dit terwijl tarawee7 gebed nog in volle gang is.

en zo kan ik nog wel ff doorgaan..
Ja helemaal mee eens dit is een echte top-3 ergenissen. Vooral dat hardop mee citeren zoooo irritant

04-08-2011, 22:34

Citaat door S2000:
ringtones van mimoun rafrouh
deze is echt grappig!

04-08-2011, 22:38



Citaat door Madalief:
Ja helemaal mee eens dit is een echte top-3 ergenissen. Vooral dat hardop mee citeren zoooo irritant


Ik stond een keer in ene overvolle moskee masha'Allah naast een zuster die mee citeerdemar niet tegelijkertijd met de imam, want dat mocht van haar niet en was volgens haar 'haram' en dan ging ze hem doodleuk iedere zin na citeren, dus als de imam al bezig was met de tweede zin van de vers kreeg ik nog een echo naast me van de eerste zin en zo heel het tarawih gebed door dat was pas frustrerend. Ik tikte haar bijna aan het einde aan met mijn elleboog, zo van fham rasek en hou het stil aub, nee mevrouw ging nog harder citeren het enige wat ik op dat moment dacht was sabr sabr sabr sabr sabr

04-08-2011, 22:42

Citaat door Djennah2011:


Ik stond een keer in ene overvolle moskee masha'Allah naast een zuster die mee citeerdemar niet tegelijkertijd met de imam, want dat mocht van haar niet en was volgens haar 'haram' en dan ging ze hem doodleuk iedere zin na citeren, dus als de imam al bezig was met de tweede zin van de vers kreeg ik nog een echo naast me van de eerste zin en zo heel het tarawih gebed door dat was pas frustrerend. Ik tikte haar bijna aan het einde aan met mijn elleboog, zo van fham rasek en hou het stil aub, nee mevrouw ging nog harder citeren het enige wat ik op dat moment dacht was sabr sabr sabr sabr sabr
Een ding is zeker, je hoofd was niet bij het gebed.
Maar wat heb je aan het eind gedaan? heb je het haar verteld?

04-08-2011, 22:47

Citaat door Watisditnouweer:
Een ding is zeker, je hoofd was niet bij het gebed.
Maar wat heb je aan het eind gedaan? heb je het haar verteld?
nee idd.....

ja ik heb haar aan het einde van het gebed aangegeven dat dat niet fijn is voor de mensen die naast haar bidden ik was het haar nog net heel rustig aan het vertellen, ik heel verhaal aanhangen, begrijpt mevrouw geen nederlands tegelijkertijd dat ze me dat gebaarde nadat ik met mijn verhaal klaar was kwam een landgenoot van haar die haar de wind van voren gaf...

ik ging er maar vanuit dat ook zij hetzelfde probleem had.

blijft hilarisch.

Pagina's : [1] 2 3 4