Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verse karmos........

Pagina's : [1] 2

HighHeelsLady
03-08-2011, 22:44

Verkopen ze die al in Hollanda? Ik heb daar zooooooooooooooo een zin in. Volgens mij is het nu in elmagreb in overvloed. Ik wil het ook :huil: Pppfff, als ik die verse karmos had dan zou ik er een karmos-shake van maken, karmos deeghapje, karmos-taart, karmos-soep en karmos-toetje.....................:traan1:

HighHeelsLady
03-08-2011, 22:52
. En verse zijn 1 euro per stuk, die zie ik wel een liggen in een supermarkt of bij de turk.. Je kent vast wel iemand die in deze vakantieperiode nog in marokko zit. vraag of ze iets voor je mee willen nemen. Wij hebben lekker handia van onze buurvrouw gekregen. Welke Turk? Welke supermakrkt? :wow: Ik heb ze nog nergens gezien. Mijn broer is in Marokko maar die komen pas eind september terug en volgens mij is het dan al afgelopen met de kamos-tijd...snik snik......

Miep.
03-08-2011, 22:53
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gossie mossie, ze zijn hier idd in overvloed :hihi: pm me je adres ik stuur je een paar op :D

HighHeelsLady
03-08-2011, 22:57
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gossie mossie, ze zijn hier idd in overvloed :hihi: pm me je adres ik stuur je een paar op :D Wrijf het maar in :moe: Zijn ze lekker? Vast wel: lekker zoet en sappig...mmmmmm. Ik hou er van als ze nog een beetje hard zijn :likje: Wat zou ik nu zooooooooooooooo graag in jouw schoenen willen staan!!! Nou geniet er nog maar van meid.

fatna
03-08-2011, 23:10

er is een winkel op de leidsestraat in adam die heeft altijd gekke fruit en ook karmos,

HighHeelsLady
03-08-2011, 23:12
er is een winkel op de leidsestraat in adam die heeft altijd gekke fruit en ook karmos, Really? Heb je toevallig een adres of naam van de winkel? :o

super-woman
03-08-2011, 23:13
Mijn ouders hebben ze gisteren voor 6 euro p.kilo gekocht bij een Islamitische slager. Ik had er zoooo'n zin in, net als jij :hihi: Bij el magreb na de dadels gelijk gegeten en ik werd zooo teleurgesteld! Het was niet te eten!! Zoo-niet-zoet. Zelfs een beetje bitter leek wel... :( NIET kopen dus... Je moet inderdaad echt iemand hebben die ze uit el magreb meeneemt voor je, vers geplukt ui de boom! :) Ik moest trouwens echt om je lachen: karmos-shake van maken, karmos deeghapje, karmos-taart, karmos-soep en karmos-toetje... hahahah

mevrouwtje20
03-08-2011, 23:15
bedoel je deze http://i53.tinypic.com/un2bq.jpg

fatna
03-08-2011, 23:19
http://maps.google.nl/maps?q=%20leidsestraat%2073&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wl big bananas

HighHeelsLady
03-08-2011, 23:21
Mijn ouders hebben ze gisteren voor 6 euro p.kilo gekocht bij een Islamitische slager. Ik had er zoooo'n zin in, net als jij :hihi: Bij el magreb na de dadels gelijk gegeten en ik werd zooo teleurgesteld! Het was niet te eten!! Zoo-niet-zoet. Zelfs een beetje bitter leek wel... :( NIET kopen dus... Je moet inderdaad echt iemand hebben die ze uit el magreb meeneemt voor je, vers geplukt ui de boom! :) Ik moest trouwens echt om je lachen: karmos-shake van maken, karmos deeghapje, karmos-taart, karmos-soep en karmos-toetje... hahahah Ik heb ze zelf echt nog nooit gezien in Nederland of ik ben gewoon kippig. Als ik ze zie dan ga ik ze echt wel halen...de eventuele smaak neem ik dan maar voor lief :gniffel: Maar nothing beats the real one from elmagreb :likje: Ik zou ze echt in alles verwerken :hihi: bedoel je deze http://i53.tinypic.com/un2bq.jpg JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :likje:

HighHeelsLady
03-08-2011, 23:24
[/QUOTE] http://maps.google.nl/maps?q=%20leidsestraat%2073&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wl big bananas You are an angel. Thank you thank you thank you. Ga morgen insahallah meteen even langsrijden..... Maar die naam :gniffel:

super-woman
03-08-2011, 23:27
Ik heb ze zelf echt nog nooit gezien in Nederland of ik ben gewoon kippig. Als ik ze zie dan ga ik ze echt wel halen...de eventuele smaak neem ik dan maar voor lief :gniffel: Maar nothing beats the real one from elmagreb :likje: Ik zou ze echt in alles verwerken :hihi: JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :likje: Natuurlijk meid, ik snap het... haha, dat had ik ook, wallah! Als je ze hebt gehaald, laat hier even weten of ze lekker waren oke? Dan ga ik er ook naartoe :o

Peyton
03-08-2011, 23:33

Ze groeien bij mij in de tuin.. :o

rbattiiaa
03-08-2011, 23:35
waar woon je ik heb nog een bak liggen :hihi:

HighHeelsLady
03-08-2011, 23:43
Natuurlijk meid, ik snap het... haha, dat had ik ook, wallah! Als je ze hebt gehaald, laat hier even weten of ze lekker waren oke? Dan ga ik er ook naartoe :o Ga ik zeker doen :sjans: Ze groeien bij mij in de tuin.. :o Oh ja??? Nou wanneer kan ik eens een keertje langs komen :o? waar woon je ik heb nog een bak liggen :hihi: Jij word mijn vriedinnetje. Amsterdam!!! En owee als je me nu lekker zit te maken voor niets :hihi:

Pagina's : [1] 2