Bekijk volle/desktop versie : helppppp backspace en pijltjestoets naar beneden werkt niet



03-08-2011, 20:50
mijn zoontje had per ongeluk thee op de laptop gegoten waar de nummeriektoetsen zitten. ik hem ondersteboven op de toetsen geslagen om ze droog te deppen. nu doet de backspace het niet. ipv wissen springt de cursor naar voren. en de entertoets die maakt deze simbool x\
en springt naar de volgende regel. mijn pijltjestoets geeft een balk aan van bijvoorbeeld bestand of bewerken ofzo. en de andre pijltjestoets geeft deze symbool ] .x\
moet ik doen

03-08-2011, 21:26


Dat gaat waarschijnlijk een plakkerig boel worden later.

03-08-2011, 22:42
magmoet ik heb die site eerder geraadpleegd maar het helpt niet of ik doe echt iets verkeerds

03-08-2011, 23:20
nog meer ideen?

04-08-2011, 01:03



Citaat door babyphone:
mijn zoontje had per ongeluk thee op de laptop gegoten waar de nummeriektoetsen zitten. ik hem ondersteboven op de toetsen geslagen om ze droog te deppen. nu doet de backspace het niet. ipv wissen springt de cursor naar voren. en de entertoets die maakt deze simbool x\
en springt naar de volgende regel. mijn pijltjestoets geeft een balk aan van bijvoorbeeld bestand of bewerken ofzo. en de andre pijltjestoets geeft deze symbool ] .x\
moet ik doen
Denk dat het tijd is voor een nieuw toetsenbord (zijn niet duur op ebay).

04-08-2011, 10:33

Citaat door babyphone:
mijn zoontje had per ongeluk thee op de laptop gegoten waar de nummeriektoetsen zitten. ik hem ondersteboven op de toetsen geslagen om ze droog te deppen. nu doet de backspace het niet. ipv wissen springt de cursor naar voren. en de entertoets die maakt deze simbool x\
en springt naar de volgende regel. mijn pijltjestoets geeft een balk aan van bijvoorbeeld bestand of bewerken ofzo. en de andre pijltjestoets geeft deze symbool ] .x\
moet ik doen
Probeer het met water en beetje die plakerige thee weg te halen die in de toetsen ziten.
Anders als je tog je toetsen bord gaat weg gooien doe klijn beetje water op je toetsen bord misschien helpt dat of het gaat misschien stuk.

En als je een nieuwe toetsen bord wilt kopen raad ik je dezen aan van de HEMA.
Die gaat ook niet stuk als je thee op morst

http://www.hema.nl/winkel/kantoorartikelen/Computeraccessoires/flexibel-toetsenbord-(39611102)


04-08-2011, 12:37
hij doet het weer hoor. werd vanochtend wakker en tot mijn verbazing was alles weer normaal. en de thee dat was neit veel hoor alleen een paar druppels.

toch bedankt jongens.

04-08-2011, 17:27

Citaat door Magmoet:
Beste Babyphone,

De meeste Notebook toetsenborden zijn intern gefolieerd, Let op niet allemaal ! dat wil zegen dat ze best wel wat nattigheid aan kunnen. Ik weet niet hoe ernstige het bij jou is geweest dus is het moeilijk oordelen. Maar het feit dat je notebook nog draaiden is wil zegen dat het misschien toch aan je toetsenbord instelling ligt. Waarom doende je toetsenbord gekoppeld is aan je moederbord en mocht er kortsluiting plaats gevonden zijn dan was je moederbord ook stuk geweest.

Om zeker te zijn, kunnen we testen. Hoe ?
Door een Extern toetsenbord aan te sluiten en te bekijken of het probleem nog steeds voor komt.

Doe dat en hou mijn op de hoogte,

P,s bij de volgende keer wanneer zo iets gebeurt, gelijk je notebook uit zetten en gelijk batterij er uit halen en enkele dagen laten staan. Liefst in een ruimte waar het erg warm is. Beeldscherm TFT, LCD, LED bij aanraking van water is het meestal al een verloren gedoe.


Gegroet
Magoet
Ik snap je niet een deel wat ik snap is:
P,s bij de volgende keer wanneer zo iets gebeurt, gelijk je notebook uit zetten en gelijk batterij er uit halen en enkele dagen laten staan. Liefst in een ruimte waar het erg warm is. Beeldscherm TFT, LCD, LED bij aanraking van water is het meestal al een verloren gedoe.



Pff ik geef je een tip babyphone gewoon niet meer morsen

04-08-2011, 17:42
magmoet en issamcc.......ik zal er voor zorgen dat er nooit meer op gemorst wordt. ik had de schrik wel te pakken gisteravond. aan de instellingen lag het niet want daar had ik toen niet aan gezeten en alles stond ook goed.
maar goed hamdoulillah alles ig goed afgelopen.

bedankt voor jullie tips en hulp. top jongens

04-08-2011, 18:39

Citaat door Magmoet:
Kun je vertellen hoe het goed gekomen is.
Dat heeft zij allang verteld !!
Het is gekomen door dr broertje die heert thee gemorst.

04-08-2011, 18:40

Citaat door babyphone:
magmoet en issamcc.......ik zal er voor zorgen dat er nooit meer op gemorst wordt. ik had de schrik wel te pakken gisteravond. aan de instellingen lag het niet want daar had ik toen niet aan gezeten en alles stond ook goed.
maar goed hamdoulillah alles ig goed afgelopen.

bedankt voor jullie tips en hulp. top jongens



Gragedaan