Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse bakker

delara
03-08-2011, 19:54

Salaam allen, Ik ben dringend op zoek naar een Marokkaanse bakkerij. Wie kan mij helpen. Ben op zoek naar marokaanse koekjes enzo. Heb nu totaal geen tijd om te maken in de ramadan. Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Normaal bestel ik bij lalla fatima maar die is volgens mij op vakantie;(

Singelette
03-08-2011, 20:55
Salaam allen, Ik ben dringend op zoek naar een Marokkaanse bakkerij. Wie kan mij helpen. Ben op zoek naar marokaanse koekjes enzo. Heb nu totaal geen tijd om te maken in de ramadan. Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Normaal bestel ik bij lalla fatima maar die is volgens mij op vakantie;( Wie is Lalla Fatima en uit welke plaats komt ze?

delara
03-08-2011, 20:57
Heb echte detalis nodig meiden en niet alleen amsterdam. Ik kom echt uit een boeren dorp heb geen zin als ik in masterdam ben om nog te gaan zoeken. Lalla fatima kun je zo opzoeken via google dan krijg je al haar gegevens.

Singelette
03-08-2011, 21:01
Heb echte detalis nodig meiden en niet alleen amsterdam. Ik kom echt uit een boeren dorp heb geen zin als ik in masterdam ben om nog te gaan zoeken. Lalla fatima kun je zo opzoeken via google dan krijg je al haar gegevens. In Amsterdam aan de Javastraat heb je bakkerij Yakhlaf, daar maken ze allerlei soorten Marokkaanse koekjes. Met el Eid hebben ze een uitgebreider assortiment.

Nidaa
03-08-2011, 21:14

Heb echte detalis nodig meiden en niet alleen amsterdam. Ik kom echt uit een boeren dorp heb geen zin als ik in masterdam ben om nog te gaan zoeken. Lalla fatima kun je zo opzoeken via google dan krijg je al haar gegevens. Misschien ook handig als jij ook wat belangrijke 'details' geeft :hihi: In welke omgeving moet die bakkerij zitten?

delara
03-08-2011, 21:54
voor mij maakt het niet uit. Kan me overal naar toe verplaatsen en hier in millingen heb je toch niks. Ik zit echt in een boeren gat helaas.

kellie
03-08-2011, 22:08
Bakkerij Marakech in Rotterdam en Den Haag.

kellie
03-08-2011, 22:09
Bakkerij Marakech in Rotterdam en Den Haag http://www.marakesh.nl/

Gekopbloemen.
03-08-2011, 22:17
Wij hebben een bakkerij gevestigd in Vlaardingen West.

Bbrowneyess
03-08-2011, 22:33
Wij hebben een bakkerij gevestigd in Vlaardingen West. bakkerij manara toch?