Bekijk volle/desktop versie : Honeymoon...



Pagina's : 1 2 [3]

04-08-2011, 16:52

Citaat door Vlampje:
Nou dan noem je het toch anders? Deze mensen willen gewoon elkaar beter leren kennen tijdens een reis. En of je dat huwelijskreis noemt of vakantie. Who cares? Ik word echt niet goed van dat gemiereneuk over onbelangrijke zaken. Ik zou me eerder druk maken of mijn karakter goed is en of ik iets kan betekenen voor mijn medemens. Ga naar de hoorn van Afrika als je graag wilt helpen, waar mensen om komen van de honger.

Ik vind het juist een positief iets. Vooral als beiden elkaar niet goed hebben leren kennen voor het huwelijk;. Geen relatie ofzo, dan is het juist ideaal om met z'n tweeen op vakantie te gaan even weg van alle hectiek om elkaar beter te leren kennen.
perfect gesproken!
wat een gezeik zeg, dit mag niet dat mag niet pffffffff

04-08-2011, 17:00



Citaat door Pocahontas20:
perfect gesproken!
wat een gezeik zeg, dit mag niet dat mag niet pffffffff
niks perfects aan , huwelijks reis komt voort uit westerse invloeden.
dat hebben jullie gewoon overgenomen.

maar what the hell , er is niets beters dan een gezegend huwelijk te beginnen met iets harams.

04-08-2011, 17:02

Citaat door Vlampje:
Nou dan noem je het toch anders? Deze mensen willen gewoon elkaar beter leren kennen tijdens een reis. En of je dat huwelijskreis noemt of vakantie. Who cares? Ik word echt niet goed van dat gemiereneuk over onbelangrijke zaken. Ik zou me eerder druk maken of mijn karakter goed is en of ik iets kan betekenen voor mijn medemens. Ga naar de hoorn van Afrika als je graag wilt helpen, waar mensen om komen van de honger.

Ik vind het juist een positief iets. Vooral als beiden elkaar niet goed hebben leren kennen voor het huwelijk;. Geen relatie ofzo, dan is het juist ideaal om met z'n tweeen op vakantie te gaan even weg van alle hectiek om elkaar beter te leren kennen.
Islam is niet gebaseerd op wat jij vindt

04-08-2011, 17:04
Een huwelijksreis is een vakantie die door een kersvers bruidspaar gehouden wordt, kort nadat hun bruiloft heeft plaatsgevonden.
Mogelijk is de huwelijksreis ontstaan uit de wittebroodsweken van een echtpaar, waarin de beide echtelieden de tijd kregen om elkaar goed te leren kennen (zowel geestelijk als lichamelijk). Wellicht is het ook een overblijfsel van de tijd waarin bruiden nog geroofd konden worden.[1]
De huwelijksreis als uitgebreide vakantie kwam in de westerse wereld in zwang vanaf de tweede helft van de 20e eeuw.

04-08-2011, 17:05



Citaat door Loveyou__:
Wij hebben geboekt voor Bora Bora Incha allah..
Ik ga nog even vragen hoe duur het precies was en wat je allemaal hebt
Wauw!!!!!!! geniet ervan

05-08-2011, 13:12
We zijn met onze huwelijkreis naar Maleisie geweest voor 3 weken. En in mei met onze 1 jarige huwelijk zijn we naar Indonesie (rondreis java, lombol en bali) geweest. Voor de mensen die Bali de hemel in prijzen, ga er aub niet 17 uur voor vliegen. Als je daar toch in de buurt bent is het super om te zien, maar absoluut niet de moeite om daar zoveel geld aan uit te geven.
Maleisie was echt super super super. Ik zou zo terug gaan. Indonesie was ook heel, maar Bali vond ik het minst leuke ervan.

Ik kan je wel 1 ding aanraden, ga op huwelijksreis, want het zal een vakantie worden om nooit te vergeten. Alsik er nu aan terug denk, dan krijg ik spontaan weer kriebels.

05-08-2011, 13:22
Oh wat leuk dat jij ook naar die landen bent geweest. Vorig jaar met onze huwelijksreis hebben we Maleisië gedaan. Ook met Malasian Airlines. Rechtstreeks van Adam maan KL. een paar dagen daar gebleven. Toen de binnenlandse vlucht naar Langkawi genomen, toen de veerboor naar Penang, toen naar Cameron Highlands, Taman Negara, Pernhetian ilands en uiteindelijk weer terug naar KL. In totaal zijn we 3 weken weg geweest. Afgelopen mei/juni bijna 4 weken naar Indonesië (Java, bali en lombok). De landen zijn veels te groot om het in combinatie reis te doen zoals jij het hebt gedaan. Dan zie je helaas te weinig van het prachtige land. Maleisië staat bij mij met stip op nummer 1 en dan heb ik het voornamelijk over de oostkant van Maleisië. Ik heb daar zo erg genoten. Indonesië op nummer 2 Dan heb ik het over de Java gedeelte, Lombok op 3 en Bali vond ik het minst leuk. Zooooo toeristisch. Net Salou.

05-08-2011, 17:21
Cuba

05-08-2011, 17:24
Tenerife, Los Cristianos. Was heerlijk bijkomen van alle drukte en hectiek!!!

11-08-2011, 20:52

Citaat door LaMarroqui:
Ik heb al besloten dat het Zanzibar wordt (eiland bij Tanzania) inchallah. Je kunt helaas niet altijd boeken daarvoor. En ik zag wel prijzen rond de 1500 ofzo maar met hotel etc. Moet me er nog in verdiepen!
Dank voor alle reacties...
We zijn eruit en gaan toch naar zanzibar heb fotos gezien en vind het geweldig

Pagina's : 1 2 [3]