Bekijk volle/desktop versie : leuke/aparte dingen op de bruiloft.

Pagina's : [1] 2

05-01-2003, 01:33
hoi allemaal,

Ik zou graag van jullie willen weten of er leuke, aparte dingen zijn die je op je bruiloft kunt doen.Heeft iemand iets aparts meegemaakt op een bruiloft, of heb je zelf een idee, dan hoor ik het graag.

Bijv . het loslaten van witte duiven aan het einde van de avond.

Ik zou graag jullie ideeen willen horen.

liefs,
Aziza

05-01-2003, 22:59

hey benaziza,
ik hoop dat je hiermee een beetje geholpen bent...

-ben naar een trouw geweest waar op een zeer groot scherm een short-movie werd gespeeld over het bruidspaar. vond ik wel heel grappig en origineel!
-gnawa maken het feest ook leuker. als je nummers wilt vraag het maar.
-als bedankje op een trouwfeest kreeg iedereen een rode roos met daaraan een oorkonde met daarop een dankwoordje. Vond ik ook origineel.
-een professioneel versierde zaal maakt het ook meer sprookjesachtiger.
-als de bruid gedragen word kan ze snoepjes en bloemenblaadjes strooien over de mensen.
-....

als er me nog iets te binnen schiet zal ik je nog wel mailen.
Beslama en veel succes ermee!!!

06-01-2003, 11:59
wat ik heb gedaan is ook een KOETS \

Is origineel en romantisch.............hij kwam me dus op halen in een koets, voortgetrokken door 2 paarden.

Wat ook apart is om de dag van de henna eerst naar hammam te gaan...heb ik gedaan en was onwijs leuk.

06-01-2003, 13:07
he dank jullie wel voor de reacties dat lijkt me inderdaad heel erg leuk.
De zaal heb ik inderdaad ook versierd en ik zal ook met bloemenblaadjes strooien.

Een koets, wow!!!!

Dat is pas echt lekker, alleen denk ik niet dat mijn budget dat kan toelaten.Hammam is ook heel leuk en schoon hahahahah!

nou ik hoop dat er nog meer meiden zijn met leuke tips uit eigen ervaring.

07-01-2003, 11:51

wat leuk is om mee te geven als bedankjeis een glazen champagne glas vullen met nootjes of snoepjes en en folie erom heen wikkelen en een mooi lintje eraan en een kaartje met het bedankwoord
en dan kan je erbij nog ene klein kristallen beeldje erbij doen
is weer anders dan als die standaard bedankjes

07-01-2003, 12:24
dank je wel mimi voor je tips!

07-01-2003, 12:30

Citaat:
Origineel gepost door benaziza
dank je wel mimi voor je tips!
graag gedaan

07-01-2003, 16:40
ipv altijd gewoon drank in te schieten, kun je champagne glazen hale, je doet er een smaaktje in (een soort van siroop die je in alle kleuren hebt), dan verschier je het glas mt van die parapluutje, citroentje, ed... het oogst heel erg mooi.

je kunt ook praline meegeven ipv gewoon van die cookies.

een mooie witte roos meegeven ipv suikerbonen.

laat je zaal versieren mt bloemen ipv mt slingers, ballonen en al die shit. je kunt het vragen aan een bloemist maakt die speciale kransen en slingers van bloemen.

bij het snoepgoed da je gooit, voeg er witte rozenblaadjes toe ipv rode die de meeste gebruiken.

heb je kleine nichtjes, zusjes, laat hun het zelfde aantrekken en geef hun rozeblaadjes die ze voor je uitstrooien.

neem bij je bruidsjurk gn rond boeketje, maar een hangend boekend gemaakt van witte tinten en ecru.

laat een rode loper leggen bij de ingang van de zaal mt daarnaast ook allemaal bloemenstaanders (ook bij de bloemist verkrijgbaar )

etc...

bisous xxx

07-01-2003, 16:58
he dank jullie wel voor jullie leuke tips.

echt leuke ideetjes en ik zal er zeker hier en daar een uitpikken!

groetjes,
Aziza

07-01-2003, 17:10
waar denkje dan aan? ik weet heel veel leuke dingen .
Maar wat is je vraag precies.

liefs,
Aziza

07-01-2003, 17:15
ja hoe meer tips hoe beter

08-01-2003, 10:44
hoi ,

wat ik heel leuk vond op een bruiloft is dat je bij ontvangst een waaier kreeg.Dat vond ik erg handig en origineel.

groetjes,
aziza

15-01-2003, 10:04

Weet iemand hoeveel het huren van een koets ongeveer bedraagt?

15-01-2003, 10:51
ja ik weet hoe duur een koets is, ik heb zelf een koets gehuurd op mijn bruiloft.

voor 4 uurtjes 385 euro. En dat is nog wel een van de goedkopere.

heb je nu een ideetje?

15-01-2003, 14:43
Dank je wel, ouidad1

Weet je ook het nummer van het bedrijf waar je de koets hebt gehuurd, dank je wel.

En wat was jouw ervaring ermee? Was zeker mooi!

Pagina's : [1] 2