Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : ''Het nieuwe pinnen''

Madame_Louisa
03-08-2011, 11:31

Ik snap nog steeds niet waarom dat is ingevoerd. Kutsysteem. Nu ook weer http://www.nu.nl/geldzaken/2580709/consumenten-vergeten-pasje-bij-nieuwe-pinnen.html Ik vergeet mijn pasje ook zovaak in dat stomme ding, totdat ik achter me hoor: Mevrouwwww u pas. :moe: Kan je nagaan hoeveel geld er is gestoken in dit o zo moderne systeem. Ik haal hem liever door een gleuf :maf2:

natalis
03-08-2011, 11:34
ja dat is tegen skimmen. mr ach joh daar verzinnen ze vast weer iets op

Madame_Louisa
03-08-2011, 11:36
Ja precies, alsof dit waterdicht is

Sanaetjuh_18
03-08-2011, 11:39
vind het nieuwe pinnen juist veel beter

samarina
03-08-2011, 11:40

Niks vervelends aan. Is een kwestie van wennen. In Belgie en andere landen is dit hun manier van pinnen al sinds dat de bankkaart bestaat. Nederland liep gewoon achter. In Belgie piept het apparaatje als je je pasje achterlaat. Zouden ze in Nederland ook moeten invoeren. Probleem opgelost.

Madame_Louisa
03-08-2011, 11:49
vind het nieuwe pinnen juist veel beter Niks vervelends aan. Is een kwestie van wennen. In Belgie en andere landen is dit hun manier van pinnen al sinds dat de bankkaart bestaat. Nederland liep gewoon achter. In Belgie piept het apparaatje als je je pasje achterlaat. Zouden ze in Nederland ook moeten invoeren. Probleem opgelost. Ik vind het wel vervelend. Voorheen haalde je je pas erdoorheen, en deed je het gelijk in je portemonnee om daarna de pin in te toetsen. Nu moet je je pas er de hele transactie in laten (die volgens mij ook nog eens trager is) met 9 van de 10 keer het gevolg dat het pasje erin blijft. Je hoort dan wel een piepje, maar dat lijkt precies op het piepje van dat je transactie is gelukt en bedenk je dus niet gelijk je pas.