Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : De goedkoopste

Pagina's : [1] 2 3

Madame_Louisa
03-08-2011, 09:43

vliegtickets naar Marrakech? Ryanair bood deze aan voor 50 pp retour, alleen dat is inmiddels 80 pp retour geworden. Waar kan ik goedkope tickets vinden van Charleror/Brussel naar Marrakech? Heen: 26 sept terug 30 sept. Bedankt alvast:kus:

Bright-Star-
03-08-2011, 09:46
Dat is toch al goedkoop en waarom zo kort? Dat is je ticket echt niet waard als je 2,5 uur moet reizen.

Madame_Louisa
03-08-2011, 09:55
Dat is toch al goedkoop en waarom zo kort? Dat is je ticket echt niet waard als je 2,5 uur moet reizen. Ik vraag alleen of iemand nog een goedkope maatschappij kent, en niet om een oordeel en een interview

Bright-Star-
03-08-2011, 10:04
Nou ja gaf eelrijk een mening. En goedkoper dan ryanair is er niet heb je een antwoord.

Madame_Louisa
03-08-2011, 10:09

Nou ja gaf eelrijk een mening. En goedkoper dan ryanair is er niet heb je een antwoord. Je mening is je goed recht, maar niet iedereen heeft geld om te strooien en lekker 2 weken in marrakech te verblijven, ik bepaal zelf of het 2,5 uur vliegen waard is. Bedankt voor je antwoord, ik blijf nog even uppen :kus:

Malayka23
03-08-2011, 10:22
hey madame, ben benieuwd of je wat vind, wij wilden vorige maand toen we in marokko waren naar marakkech maar het was echt te heet. dus het is wel een leuk idee om een paar dagen daarheen te gaan. en dan ook echt niet meer dan een paar dagen want marakkech is niet echt een stad waar je te lang moet blijven vind ik. keep me posted.

Madame_Louisa
03-08-2011, 10:51
hey madame, ben benieuwd of je wat vind, wij wilden vorige maand toen we in marokko waren naar marakkech maar het was echt te heet. dus het is wel een leuk idee om een paar dagen daarheen te gaan. en dan ook echt niet meer dan een paar dagen want marakkech is niet echt een stad waar je te lang moet blijven vind ik. keep me posted. Hoi Malayka, ik ben er vorig jaar al geweest, een weekje in de snikhete maand juli 40+ graden!. Dan is het echt niet uit te houden, de hele dag gedwongen verblijven aan het zwembad of je kamer met airco en pas rond 20.00 kon je de deur uit om te gaan shoppen etc Daarom hebben we voor september gekozen, dan is het aangenamer; 25 graden ongeveer met beetje bewolking. Ideaal weer voor daar dus. En nee niet meer dan een week inderdaad, want dan heb je Marrakesh wel een beetje gezien.

Yassin-
03-08-2011, 10:58
3la kbel 30 euro PP een hele topic openen:moe:

Bright-Star-
03-08-2011, 11:00
Je mening is je goed recht, maar niet iedereen heeft geld om te strooien en lekker 2 weken in marrakech te verblijven, ik bepaal zelf of het 2,5 uur vliegen waard is. Bedankt voor je antwoord, ik blijf nog even uppen :kus: Ik heb niet gezegd dat je het niet moet doen :hihi: Succes.

Madame_Louisa
03-08-2011, 11:16
3la kbel 30 euro PP een hele topic openen:moe: Ja, dat doe ik inderdaad. Problemen mee? :moe: Ik heb niet gezegd dat je het niet moet doen :hihi: Succes. :hihi: Ik heb ook niet gezegd dat jij dat hebt gezegd??? :lol: Never mind, het gaat nergens over

Yassin-
03-08-2011, 11:18
[QUOTE=Madame_Louisa;99230786]Ja, dat doe ik inderdaad. Problemen mee? :moe: Als je op 30 euro moet gaan letten op vakantie dan kun je net zo goed thuis blijven a krent:moe:

Madame_Louisa
03-08-2011, 11:25
[QUOTE=Madame_Louisa;99230786]Ja, dat doe ik inderdaad. Problemen mee? :moe: Als je op 30 euro moet gaan letten op vakantie dan kun je net zo goed thuis blijven a krent:moe: Bedankt voor je compliment! Liever een krent, dan aan het einde van de maand op zwart zaad zitten. Ik stel andere prioriteiten, liever goedkoop vliegen, en luxe uit eten dan andersom. Niet iedereen heeft evenveel te besteden, dus hou je in met je vooroordelen.

Dikrayet
03-08-2011, 11:37

Naar mijn weten is Ryanair ook het goedkoopst. Geniet ervan!

Madame_Louisa
03-08-2011, 11:41
Naar mijn weten is Ryanair ook het goedkoopst. Geniet ervan! Dank je wel, ja ik denk inderdaad dat Ryanair dan de enige is. Kan ook niks op google vinden. Jammer, had ik er maar net iets eerder bij moeten zijn haha

Ziet_Zitoen
03-08-2011, 11:44
Dat is toch al goedkoop en waarom zo kort? Dat is je ticket echt niet waard als je 2,5 uur moet reizen. 3la kbel 30 euro PP een hele topic openen:moe: TS stelt een vraag en jullie beantwoorden deze met nog meer vragen! Met vooroordelen er ook nog eens bovenop, Even serieus, mind your own business en geef haar óf een antwoord óf een normale reactie OT: 7marair misschien :hihi:

Pagina's : [1] 2 3