Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Man die 's nachts naar buiten gaat..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Ina.
03-08-2011, 01:13

. [Wat moet ik denken van een man (25) jaar die 's nachts naar buiten gaat...... Bidt... Heeft veel kennis over de Islaam.. Ehm.. etc..] Help!

AntiClimax
03-08-2011, 01:17
Rond deze tijd gebeurt dat. Na zonsondergang kan er pas wat gedronken worden met vrienden. Tja, ik moet je eerlijk zeggen als mijn man dat zou doen een of twee keer per week zou ik het niet erg vinden. Maar elke avond? Dat zou niet goed zijn.

Ina.
03-08-2011, 01:17
Joeehoee....

Ina.
03-08-2011, 01:18
Rond deze tijd gebeurt dat. Na zonsondergang kan er pas wat gedronken worden met vrienden. Tja, ik moet je eerlijk zeggen als mijn man dat zou doen een of twee keer per week zou ik het niet erg vinden. Maar elke avond? Dat zou niet goed zijn. Doordeweeks is hij gewoon aan het werk en gebeurt dit niet. Enkel in het weekend........! Bedankt voor je reactie.

Sneeuwvlokje.
03-08-2011, 01:19

Vraag het hem zelf waarom hij dat doet

AntiClimax
03-08-2011, 01:21
Elke vrijdag en zaterdag? Je zou je er niet druk om moeten maken, toch. Ik zou me er wel druk om maken als hij dit het hele jaar door zou doen.

mecho
03-08-2011, 01:26
Zelf ook naar buiten gaan en ergens overnachten. Kijken of hij het nog blijft doen... Trouwens, is dit regelamtig, of komt dit eens in de zoveel keer voor. Mijn man had dit namelijk ook, totdat hij een keer thuis kwam om 23.00uur en geen vrouw thuis vond, hij bellen als een gek, heb hem laten zweten, was gewoon bij mijn zusje maar goed, is sinds dien niet meer voorgekomen Elhamdoulah. Ik vind het absoluut niet erg dat hij leuke dingen gaat doen met vrienden maar overleg het op tijd, doe ik ook. Nu gaat hij ook vaak naar vrienden enzo maar overlegt dit.

Ina.
03-08-2011, 01:34
Elke vrijdag en zaterdag? Je zou je er niet druk om moeten maken, toch. Ik zou me er wel druk om maken als hij dit het hele jaar door zou doen. Nja, vrijdag en zaterdag.... het komt een enkele keren voor ja. Zelf ook naar buiten gaan en ergens overnachten. Kijken of hij het nog blijft doen... Trouwens, is dit regelamtig, of komt dit eens in de zoveel keer voor. Mijn man had dit namelijk ook, totdat hij een keer thuis kwam om 23.00uur en geen vrouw thuis vond, hij bellen als een gek, heb hem laten zweten, was gewoon bij mijn zusje maar goed, is sinds dien niet meer voorgekomen Elhamdoulah. Ik vind het absoluut niet erg dat hij leuke dingen gaat doen met vrienden maar overleg het op tijd, doe ik ook. Nu gaat hij ook vaak naar vrienden enzo maar overlegt dit. Ik zie deze man wel als een geschikte huwelijkskandidaat als Allaah wil. Maar dit puntje blijft aan me knagen.

Pocahontas20
03-08-2011, 01:38
Oh, jullie zijn niet getrouwd? ewa saf, wat moet ie anders doen met zn mams bankhangen? als jullie getrouwd zijn verandert dat vast wel want dan heeft hij jouw gezelschap.

mecho
03-08-2011, 01:41
Is hij nog niet getrouwd? Mijn man ging elke dag voor ons huwelijk in de avond naar buiten. Grappig was dat hij altijd melde waar hij was ( dat kon me toen echt niets schelen). Maar til er niet te zwaar aan, als je maar duidelijke afspraken maakt, voor het huwelijk...

Ina.
03-08-2011, 01:45
Oh, jullie zijn niet getrouwd? ewa saf, wat moet ie anders doen met zn mams bankhangen? als jullie getrouwd zijn verandert dat vast wel want dan heeft hij jouw gezelschap. Nee. Owké! Is hij nog niet getrouwd? Mijn man ging elke dag voor ons huwelijk in de avond naar buiten. Grappig was dat hij altijd melde waar hij was ( dat kon me toen echt niets schelen). Maar til er niet te zwaar aan, als je maar duidelijke afspraken maakt, voor het huwelijk... Gelijk heb je! Heb jullie ook duidelijk afspraken gemaakt voor het Huwelijk? had jij er wat over gezegd?

StreetChic
03-08-2011, 01:50
nou je stelt deze vraag in de ramadan ; dan gaan velen taraweeh gaan bidden & erna misschien nog een theetje gaan drinken of in de moskee blyven hangen voor koran te lezen etc etc maar anders moet je er zelf maar met hem over praten als het jou dwars zit :maf2:

Redband
03-08-2011, 01:50

Kan toch. Zolang jullie nog niet getrouwd zijn is dat helemaal niet erg.. De mijne ging bijna nooit s' avonds naar buiten en nu al helemaal niet :o En we eten nu best laat de avond begint dan pas eigenlijk dat moet je niet vergeten:hihi:

mecho
03-08-2011, 01:52
Nee. Owké! Gelijk heb je! Heb jullie ook duidelijk afspraken gemaakt voor het Huwelijk? had jij er wat over gezegd? Jah tuurlijk, dat is je recht. Hij had ook aangegeven geen vrouw te willen die iedere keer niet thuis te vinden is. Ik had duidelijk aangegeven dat ik niet iemand wou die elke avond ergens anders is, of een cafe loper, ik heb daar gewoon een gruwelijke hekel aan.

Ina.
03-08-2011, 01:53
nou je stelt deze vraag in de ramadan ; dan gaan velen taraweeh gaan bidden & erna misschien nog een theetje gaan drinken of in de moskee blyven hangen voor koran te lezen etc etc maar anders moet je er zelf maar met hem over praten als het jou dwars zit :maf2: Het was nog geen Ramadan toen ik hier achterkwam. Dacht open er nu even een topic over en kijk wat dwvdmv hiervan denkt........' Eh.. het zit me niet dwars.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6