Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Trouwen zonder verliefd te zijn..

Pagina's : [1] 2 3 4

AmorOmniaVincit
03-08-2011, 01:06

Wie van de dames is getrouwd zonder verliefd te zijn op de persoon in kwestie.. Is de liefde met de tijd gekomen, zoals men wel eens durft te beweren???

mecho
03-08-2011, 01:15
Ben tot over mijn oren verliefd het huwelijkbootje ingestapt. Nu 2 jaar later, had ik dat bootje wel een paar keer willen missen en een paar jaar later de boot in te treden. Maar goed Hamdoulah 3ala kouli hal, ik ben er verzekerd van dat liefde met de tijd komt, toen ik mijn man leerde kennen vond ik hem aardig maar was niet verliefd, dat kwam pas 1 jaar later. Het is normaal want jke moet iemand leren kennen. Hoezo Inshallah plannen??

AmorOmniaVincit
03-08-2011, 01:53
Ben tot over mijn oren verliefd het huwelijkbootje ingestapt. Nu 2 jaar later, had ik dat bootje wel een paar keer willen missen en een paar jaar later de boot in te treden. Maar goed Hamdoulah 3ala kouli hal, ik ben er verzekerd van dat liefde met de tijd komt, toen ik mijn man leerde kennen vond ik hem aardig maar was niet verliefd, dat kwam pas 1 jaar later. Het is normaal want jke moet iemand leren kennen. Hoezo Inshallah plannen?? Pas een jaar later kreeg je de kriebels en vlindertjes enzo??? Jawel , misschien. Er wil iemand om mijn hand komen vragen maar ik ben er niet verliefd op. Ik vvoel er neit veel bij terwijl hij wel tot over zijn oren verliefd is.. Ik vind hem ook gewoon aardig... Ik ben bang dat het gevoel nooit echt zal komen.. Ben je trouwens nog wel gelukkig met je man??

mecho
03-08-2011, 01:55
Pas een jaar later kreeg je de kriebels en vlindertjes enzo??? Jawel , misschien. Er wil iemand om mijn hand komen vragen maar ik ben er niet verliefd op. Ik vvoel er neit veel bij terwijl hij wel tot over zijn oren verliefd is.. Ik vind hem ook gewoon aardig... Ik ben bang dat het gevoel nooit echt zal komen.. Ben je trouwens nog wel gelukkig met je man?? Daar kom je alleen achter als je deze jonge een kans geeft en hem beter leert kennen. Ik bedoel ik neem aan dat je niet meteen de volgende dag gaat trouwen. Als je open staat voor een huwelijk, geef hem gewoon een kans. Als je nog niet wilt trouwen dan denk ik niet echt dat er een vonk ontstaat tussen jullie ou Allah ou A3lam

miss_madam
03-08-2011, 02:10

Bij mij is het verkeerd gegaan!! uiteindelijk gescheiden! Kon echt niet leven met hem!

AmorOmniaVincit
03-08-2011, 02:27
Bij mij is het verkeerd gegaan!! uiteindelijk gescheiden! Kon echt niet leven met hem! Jeetje, je kende hem helemaal niet??

_Berbertjj
03-08-2011, 02:39
Bij mij is het verkeerd gegaan!! uiteindelijk gescheiden! Kon echt niet leven met hem! Waar is het verkeerd gegaan als ik vragen mag?

S_1012
03-08-2011, 02:50
Wie van de dames is getrouwd zonder verliefd te zijn op de persoon in kwestie.. Is de liefde met de tijd gekomen, zoals men wel eens durft te beweren??? Lijkt me niks, want wat nou als de liefde niet met de tijd komt? Zit je dan met een partner waar je niks voor voelt.

orientelqueen
03-08-2011, 04:38
Ik zou dat niet kunnen, is droog. Maar zo hoort het wel en veel mensen houden dan wel van die persoon.

2011bride
03-08-2011, 08:46
lijkt me heel moeilijk

Singelette
03-08-2011, 08:50
Gekkigheid, wie doet zoiets tegenwoordig nu we niet financieel afhankelijk hoeven te zijn van een man.

tease
03-08-2011, 09:08
toen mijn man om mijn hand kwam vragen kende ik hem niet eens. ik kan dus zeggen dat ik niet verliefd het huwelijksbootje ben ingestapt. hamdoulilah zijn die gevoelens wel snel gekomen en ik hou nu intens veel van hem. maar ik stond er voor open en zou hem voor geen andere man willen ruilen. maar dit betekent niet dat jij het ook zo moet doen. toen ik trouwde, bijna 20 jaar geleden, was het gewoon een hele andere tijd en waren er geen mobieltjes, internet of wat dan ook om iemand eerst te leren kennen.

_GoldenQueen_
03-08-2011, 09:12

Ik zou dat eerlijk gezegd echt niet kunnen. Moet er niet aand enken dat ik met iemand trouw, waar ik (nog) geen gevoelens voor zou hebben. Je neemt dan echt een super groot risico.. Zometeen word je nooit verliefd op hem? Niet dat verliefdheid wel een garantie is voor een goed huwelijk :hihi:

Leylie
03-08-2011, 09:16
ik snap niet dat mensen durven te trouwen...ik snap dat echt niet. hoe durf je dat? dat is toch heel eng?

Surfster
03-08-2011, 09:17
Ik hoef niet perse verliefd te zijn maar er moet wel echt een klik zijn. Eeuwige verliefdheid bestaat toch niet, vind belangrijker dat ik een persoon tref met wie ik mijn leven kan delen. Een soort van levenspartner. Sterker nog, ik zou nooit in een verliefde fase belangrijke keuzes maken. Verliefdheid verblindt. Houden van is natuurlijk anders.

Pagina's : [1] 2 3 4