Bekijk volle/desktop versie : Adopteren



Pagina's : [1] 2 3 4

03-08-2011, 00:18
Wie zou er in de toekomst een kindje willen adopteren?

03-08-2011, 00:20


ik zoek een gezin

03-08-2011, 00:22
Leuke vraag ik zou het heel graag willen maar als ik zelf eenmans ben denk ik want als je meisje adopteert en je bent gehuwd dan mag je je man nooit alleen laten met het meisje want hij is haar mahram niet er zijn vele zaken aan gebonden. Ik heb er ook over nagedacht gewoon fisabillah. Maar het is echt moeilijk want als je een jongen zal adopteren dan zal hij nooit jou mahram kunnen zijn en dat vermoeilijkt de zaak

03-08-2011, 00:22
als ik geen kinderen krijg (lah yahfad) dan zou ik aan adopteren denken

03-08-2011, 00:26


InschaAllah wil het wel!

03-08-2011, 00:27

Citaat door myandyou:
Leuke vraag ik zou het heel graag willen maar als ik zelf eenmans ben denk ik want als je meisje adopteert en je bent gehuwd dan mag je je man nooit alleen laten met het meisje want hij is haar mahram niet er zijn vele zaken aan gebonden. Ik heb er ook over nagedacht gewoon fisabillah. Maar het is echt moeilijk want als je een jongen zal adopteren dan zal hij nooit jou mahram kunnen zijn en dat vermoeilijkt de zaak
Sup7anAllah met een reden, kijk naar dat ene amerikaans gezin dat een chinees/japanse meisje had geadopteerd en nu is die vader die haar heeft geadopteerd samen met zijn geadopteerde dochter, ze zijn geloof ik getrouwd denk ik..

03-08-2011, 00:27

Citaat door tangawi_04:
ik zoek een gezin
Gedraag je!

03-08-2011, 00:28
waarom niet tangawi_04 adopteren.
Ik hoef alleen maar chips Lays paprika, een leuke buurvrouw en een lange internetkabel

03-08-2011, 00:28

Citaat door myandyou:
Leuke vraag ik zou het heel graag willen maar als ik zelf eenmans ben denk ik want als je meisje adopteert en je bent gehuwd dan mag je je man nooit alleen laten met het meisje want hij is haar mahram niet er zijn vele zaken aan gebonden. Ik heb er ook over nagedacht gewoon fisabillah. Maar het is echt moeilijk want als je een jongen zal adopteren dan zal hij nooit jou mahram kunnen zijn en dat vermoeilijkt de zaak
He? Wat zeg jij allemaal? Als je een meisje adopteert is haar vader automatisch de mahram zelf al is het (denk ik) geen bloedverwant.

03-08-2011, 00:28

Citaat door ReadMyMind:
Gedraag je!
How the fuck are you man? de nieuwe imam wella ?

03-08-2011, 00:28

Citaat door dromen_:
InschaAllah wil het wel!
Incha Allah!!

03-08-2011, 00:30

Citaat door tangawi_04:
How the fuck are you man? de nieuwe imam wella ?
Als iemand een goede opvoeding heb gehad en dit ook hanteert heeft niks te maken met of ik ze3hma de nieuwe Imaam ben. Je moet nog veel leren jongen van het leven. Maar Ghair.

03-08-2011, 00:30


Dit is een van m'n grootste dromen.

03-08-2011, 00:32

Citaat door myandyou:
Leuke vraag ik zou het heel graag willen maar als ik zelf eenmans ben denk ik want als je meisje adopteert en je bent gehuwd dan mag je je man nooit alleen laten met het meisje want hij is haar mahram niet er zijn vele zaken aan gebonden. Ik heb er ook over nagedacht gewoon fisabillah. Maar het is echt moeilijk want als je een jongen zal adopteren dan zal hij nooit jou mahram kunnen zijn en dat vermoeilijkt de zaak
Thanks!

Ik zelf zou ook graag een kindje willen adopteren incha Allah. Maar dan wil ik wel het liefst een wees kindje adopteren uit Palestina incha Allah. (Uiteraard wil ik ook gewoon kinderen van mij mijzelf.)

03-08-2011, 00:32

Citaat door ReadMyMind:
Als iemand een goede opvoeding heb gehad en dit ook hanteert heeft niks te maken met of ik ze3hma de nieuwe Imaam ben. Je moet nog veel leren jongen van het leven. Maar Ghair.
Mshi shouf shkoun li7hawik

Pagina's : [1] 2 3 4