Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Bij wie valt de ramadan nog meer zwaar dit jaar??

Pagina's : [1] 2 3

dariffa
02-08-2011, 23:01

Ik weet het, we zijn nog maar 2 dagen bezig maar ik kan al zeggen dat de ramadan me dit jaar zwaar valt :o En het gekke is dat ik me overdag beter voel dan na het eten. Na het eten kun je me gewoon met blik en veger oprapen :huil: Ben ik de enige???

StreetChic
02-08-2011, 23:09
ik denk dat het voor velen de 1ste dagen toch wel knap lastig is maar alhamdoulilah & het was ook warm weer & vanavond heeft het geregend machallah! :hoera:

Alhamdoulilah21
02-08-2011, 23:23
je bent zeker niet de enige, ik heb het dit jaar ook heel zwaar; maar dat komt grotendeels ook door mijn zwangerschap. Overdag voel ik me zo beroerd, omdat ik niks eet en na het eten voel ik me ook zo misselijk terwijl ik echt bijna niks eet. Maar alhamdoulilah, moge allah ons de kracht hiervoor geven inshAllah.

mercedez207
02-08-2011, 23:30
ik heb barstende koppijn in demiddag.als ik misselijk ben,of moe ga ik liggen of een dutje doen.meestal als ik opsta voel ik me veel beter. voor de rest heb ik geen last van een knorrende maag hmdl

Alae
02-08-2011, 23:35

Ik ervaar het ook moeilijk. Vandaag had ik zo'n dorst. :moe:

Rach_
02-08-2011, 23:38
hier nog 1.. vind t echt zwaar.. hamdoulilah

salt-peper
02-08-2011, 23:38
Ook ik vind t moeilijk.maar inchallah zullen we worden beloond..

juno
02-08-2011, 23:40
Ik keek er erg tegenop, weer voor het eerst in drie jaar vasten. Het is me gisteren gelukt, maar na de kom harira wel bijna ingestort. Ben snel gaan slapen. Vanochtend voelde ik me wel weer stukken beter, beter dan gisteren en had er weer vertrouwen in. Ben tegen 14 uur ongesteld geworden, dus moest alweer eten. Ben wel benieuwd of het me straks weer lukt om te vasten. Heb met mezelf afgesproken dat ik vanzelf wel merk wanneer het niet meer lukt en anders gewoon doorvasten. Soubhanalah, heb vanochtend echt gemerkt dat je de kracht van Allah krijgt als de wil er maar is.

mevrouwtje20
02-08-2011, 23:55
overdag geen problemen tot nu toe, alleen een beetje lichtjes hoofdpijn. Maar na het eten ben ik ook zo suf en omdat het vrije laat maghreb is kan ik niet vroeg is slaap vallen.

soelfa
02-08-2011, 23:56
Vandaag had ik een goede dag, echt nergens last van gehad. Maar gisteren was werkelijk hel, hoofdpijn, misselijk, overgeven en moe. En ik moest werken.:huil::huil:Eenmaal tijd om te eten kreeg ik geen hap door mijn keel. Na de 1e hap, moest ik gelijk overgeven, Heb 2 paracetamols ingenomen en ben gaan slapen. Maar hamdoulliah, er zijn mensen in de wereld die dagen niet eten of drinken.

tawaya3etch_
03-08-2011, 00:00
Ik heb zelf nergens last van gehad soms wel beetje duizeligheid maar dat verdwijnt snel. Vorig jaar had ik het moeilijker, de dagen en uren vliegen voorbij dit keer. Maar slapen jullie uit? of worden jullie vroeg wakker?

soelfa
03-08-2011, 00:02
Werken en ramadan is moeilijk te combineren.

kzroosje
03-08-2011, 00:14

Ik weet het, we zijn nog maar 2 dagen bezig maar ik kan al zeggen dat de ramadan me dit jaar zwaar valt :o En het gekke is dat ik me overdag beter voel dan na het eten. Na het eten kun je me gewoon met blik en veger oprapen :huil: Ben ik de enige??? Ik voel me overdag gewoon goed maar na het eten moet ik toch even liggen en gisteren had ik last van hoofdpijn vandaag valt het gelukkig mee.

Oases
03-08-2011, 00:19
Gister was ik wat ziekjes, maar vandaag SunhanAllah nergens last van gehad had zoveel energie en nog steeds energie. Heb zoveel gegeten en de taken op me genomen vandaag omdat de rest zich niet goed voelde vandaag. Elke dag is een nieuwe dag, maar met de wil van Allah komen we er doorheen.

Rifster
03-08-2011, 00:19
Hier nog 1. Overdag voel ik me misselijk en heb ik koppijn en na het eten word ik nog zieker. Maar alhumdoelilah, de eerste dagen is meestal even doorbijten.

Pagina's : [1] 2 3