Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : overbuurman ..................

hanazuki
02-08-2011, 20:58

[ leest dagelijks boeken op zijn bureua heeft hij een stapel boeken niet normaal raak bijna de plafond , ja ben een beeje jaloers :p zelf heb ik nog nooit een boek uitgelezen :jammer: wil ook boeken "uitlezen" ]

l7obl3mar
02-08-2011, 22:26
Koran uitlezen deze maand.

nadiak
02-08-2011, 22:39
Inderdaad begin met de koran voor eid in ieder geval, misschien volgen er daarna meer.

StreetChic
02-08-2011, 22:47
boeken lezen moet je graag doen ; maar het moet ook een leuk & spannend verhaal zyn ik lees ook graag boeken maar sommige zyn echt saai die lees je echt niet uit :maf2:

LOULOU22
02-08-2011, 22:58

ik heb alleen het boek blauwe plekken en amel en faisel uitgelezen , ik ben niet zo met boeken...je hebt hier ook van die fransen met hun grote collectie bibliotheek pff...dat zie je bij geen enkele moker

BlackCrow
02-08-2011, 23:01
Waar wacht je op, pak een boek en begin! Begin met een tijdschrift, daar zit minder tekst in en daarna kun je overgaan op een boekje. En inderdaad voor deze maand kun je beginnen met de koran en andere islamitische boekjes. Ik heb vandaag een boek gekocht van meer dan 725 bladzijdes(studieboek wel te verstaan) en nog een ander leesboek. daarnaast heb ik nog twee fotografie-boeken hier liggen en nog een ander interessant boek.(en nog een aantal islamboekjes) Door dit topic ga ik weer proberen te lezen, het schiet niet op helaas

hanazuki
03-08-2011, 12:35
Waar wacht je op, pak een boek en begin! Begin met een tijdschrift, daar zit minder tekst in en daarna kun je overgaan op een boekje. En inderdaad voor deze maand kun je beginnen met de koran en andere islamitische boekjes. Ik heb vandaag een boek gekocht van meer dan 725 bladzijdes(studieboek wel te verstaan) en nog een ander leesboek. daarnaast heb ik nog twee fotografie-boeken hier liggen en nog een ander interessant boek.(en nog een aantal islamboekjes) Door dit topic ga ik weer proberen te lezen, het schiet niet op helaas zo makkelijk gaat dat niet :p raak er een beetje vermoeid van al dat lezen al wil ik het zo graag :o