Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : smoothie's en fruitshake's, plaatseeeeeeeeeeeeeen

Pagina's : [1] 2 3 4

NoLoveNoCry
02-08-2011, 18:28

wie heeft voor mij recepten voor smoothie's en fruitshake's. alles is welkom...

MoroccanRose_
02-08-2011, 18:34
up voor jou!! ik ben benieuwd!!

MoroccanRose_
02-08-2011, 18:44
Your welcomee!!! niemand? ik ben ook van plan om te gaan maken

Isa25
02-08-2011, 18:57
Je kunt het zo gek wel niet bedenken of je kunt er wel een smoothie van maken. Ik zou zeggen gewoon van alles uit proberen. Het lekkerste is als je diepgevroren stukjes fruit gebruikt (onderstaande heb ik ook alleen met bevroren fruit uitgeprobeerd). Paar receptjes: aardbeien, kiwi, limoen en een scheutje dubbeldrank of sinaasappelsap en wat munt. Perzik, banaan, yoghurt, vanille extract en honing. Banaan, aardbeien, appelsap, wat yoghurt. Ctiroen, appel, druiven, ijsblokjes.

Isa25
02-08-2011, 19:01

Ohjaaaa shakes/smoothies met ananas(sap) is ook héél yummie!!

NoLoveNoCry
02-08-2011, 19:03
superrrrrrrr, heeel hartelijk dank dames!!! ik kan hier veel mee....

History
02-08-2011, 19:04
500ml melk 1 avocado 2 bananen vanillesuiker

MoroccanRose_
02-08-2011, 19:07
Je kunt het zo gek wel niet bedenken of je kunt er wel een smoothie van maken. Ik zou zeggen gewoon van alles uit proberen. Het lekkerste is als je diepgevroren stukjes fruit gebruikt (onderstaande heb ik ook alleen met bevroren fruit uitgeprobeerd). Paar receptjes: aardbeien, kiwi, limoen en een scheutje dubbeldrank of sinaasappelsap en wat munt. Perzik, banaan, yoghurt, vanille extract en honing. Banaan, aardbeien, appelsap, wat yoghurt. Ctiroen, appel, druiven, ijsblokjes. Wij drinken zometeen grapefruit/sinaasappelsap. - Yoghurt, dadels, vijgen, banaan, kersen (diepvries) en walnoten. - Yoghurt banaan en aardbei natuurlijk. - Sinaasappel met ananas - Sinaasappel met mango - Yoghurt met bramen, frambozen, aardbeien, blauwe bessen. Yummie, ik ga het proberen. Wel ff eentje uitkiezen:hihi: dank jullie wel!

MoroccanRose_
02-08-2011, 19:08
500ml melk 1 avocado 2 bananen vanillesuiker What a bummer, geen avocado in huis, en heb geen zin om weer naar de winkel te gaan is er een alternatief?

hawael
02-08-2011, 19:12
Wij drinken zometeen grapefruit/sinaasappelsap. - Yoghurt, dadels, vijgen, banaan, kersen (diepvries) en walnoten. - Yoghurt banaan en aardbei natuurlijk. - Sinaasappel met ananas - Sinaasappel met mango - Yoghurt met bramen, frambozen, aardbeien, blauwe bessen. Ik wil een variatie op die bovenste maken dus melk, dadels en gedroogde vijgen. Is dat lekker? Ik vraag het je omdat jij altijd verschillende smoothie's en shake's maakt dus ongetwijfeld ook wel deze die ik wil maken.

History
02-08-2011, 19:15
What a bummer, geen avocado in huis, en heb geen zin om weer naar de winkel te gaan is er een alternatief? Hmm lastig, heb het recept van rubriek cuisine een keer uitgeprobeerd en was echt lekker..:likje: Ik weet niet wat voor smaak je krijgt als je bv appel doet ipv avocado.. Miss meer bananen erbij.

MoroccanRose_
02-08-2011, 19:18
Hmm lastig, heb het recept van rubriek cuisine een keer uitgeprobeerd en was echt lekker..:likje: Ik weet niet wat voor smaak je krijgt als je bv appel doet ipv avocado.. Miss meer bananen erbij. ja is idd moeilijk want advocado maakt die smoothie juist lekker dik. appel maakt het denk ik wat slapjes. Meer bananen is wel een oplossing:goedzo:

together-4-ever
02-08-2011, 19:48

Ik heb geen vast recept, maar alle fruit die ik gebruik doe ik eerst schoonmaken en instukken snijden en doe deze een uur in de vriezer, doe ook een paar eetlepels slagroomijs bij, en als deze een beetje zuur is, door het fruit, dan doe ik een beetje honing bij. Ik maak deze overgins wel met melk en niet met sap.

mevrouwtje20
02-08-2011, 19:48
vandaag drinken wij mango, banaan met vanilleijs :likje: shake

verhaalmaakster
02-08-2011, 19:49
met yogurt word ie smoothie toch zo dik?

Pagina's : [1] 2 3 4