Bekijk volle/desktop versie : Hoe kan een man nou vreemdgaan?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

02-08-2011, 18:24
En dit niet vertellen aan zijn vrouw? Hoe kan dat in godsnaam? Hoe?! Even serieus, dat is echt iets wat ik nooit maar dan ook nooit zou kunnen begrijpen. Wat ik me dan afvraag he, hoe kun je jouw vrouw dan nog recht in de ogen aankijken? Verafschuw je jezelf dan niet? Geen schuldgevoel? En dan nog bij je vrouw in bed kruipen en naast haar wakker worden terwijl je haar keihard hebt bedrogen. Ezels.

02-08-2011, 18:26


Waarom persé man. Zet gewoon mens.

02-08-2011, 18:26
Vertel mij wat.

02-08-2011, 18:27
Vrouwen gaan mentaal vreemd dat is 10000 x zo erger

02-08-2011, 18:27


mannen zijn apparte
nu kunnen we ook eens zeggen alle mannen zijn hetzelfde

02-08-2011, 18:28
Doet me denken aan Sammi en Ronni

02-08-2011, 18:29
check al die mannen nog opkomen voor de fout ipv er op in gaan.

02-08-2011, 18:32

Citaat door Smooth3D:
Waarom persé man. Zet gewoon mens.


Jullie mannen zijn walgelijk vandaar. En het is algemeen bekend dat jullie eerder vreemd zouden kunnen gaan dan wij.

Citaat door A-Amazighia_:
Vertel mij wat.

Bazz.

Citaat door Overvechtnoord6:
Gewoon even een tussendoortje nemen snel snel een vluggertje dan ciao
Een vrouw waneer die vreemd gaat word het geen vluggertje meer maar er bloeit wat en verlaat haar man uit eindelijk voor een ander

Dat is pas pijnlijk


Waarom doen jullie die 'vluggertje' dan? Ik begrijp het nog steeds niet. Heb je dan niet genoeg aan je vrouw? Ze kan je alles geven wat je wilt?! Onzin. Wij vrouwen hebben genoeg aan één man.

Alles doet pijn.

Citaat door 1234_:
Vrouwen gaan mentaal vreemd dat is 10000 x zo erger
Houd gewoon je smoel. Je typt onzin.

02-08-2011, 18:34

Citaat door temsamane-boy:


Wat kijk je maf, staat niet man


Citaat door Overvechtnoord6:
Een vrouw kan een man zo makkelijk kapot maken
Vrouwen zijn heel stiekem maar ja alles komt boven water dus ik ga daar niet wakker van liggen

Lijkt alsof je uit ervaring spreekt

02-08-2011, 18:35

Citaat door Mocromeiddjuh:
Jullie mannen zijn walgelijk vandaar. En het is algemeen bekend dat jullie eerder vreemd zouden kunnen gaan dan wij.

Bazz.


Waarom doen jullie die 'vluggertje' dan? Ik begrijp het nog steeds niet. Heb je dan niet genoeg aan je vrouw? Ze kan je alles geven wat je wilt?! Onzin. Wij vrouwen hebben genoeg aan één man.

Alles doet pijn.


Houd gewoon je smoel. Je typt onzin.
Ja want mensen typen met hun ''smoel'' mwoehaaaaaaaaaaaaahaha

02-08-2011, 18:35

Citaat door hadeekcasawia:
mannen zijn apparte
nu kunnen we ook eens zeggen alle mannen zijn hetzelfde


Mannen zijn aliens. Zij horen hier niet, denk dat ze een andere planeet moeten gaan zoeken.

Citaat door temsamane-boy:
tsemma jullie vrouwen jullie gaan niet vreemd yek eh belle3 belle3


Dat heb je mij toch niet zien typen? Het gaat nu om jullie en niet om ons, open daar maar zelf een topic over. Ieg.

Citaat door Casaouiia-:
Doet me denken aan Sammi en Ronni
Fuck Sam en Ron.

02-08-2011, 18:38

Citaat door Mocromeiddjuh:
Jullie mannen zijn walgelijk vandaar. En het is algemeen bekend dat jullie eerder vreemd zouden kunnen gaan dan wij.

Bazz.


Waarom doen jullie die 'vluggertje' dan? Ik begrijp het nog steeds niet. Heb je dan niet genoeg aan je vrouw? Ze kan je alles geven wat je wilt?! Onzin. Wij vrouwen hebben genoeg aan één man.

Alles doet pijn.


Houd gewoon je smoel. Je typt onzin.

02-08-2011, 18:38



Citaat door -Cashewnoot:
check al die mannen nog opkomen voor de fout ipv er op in gaan.


Ik wacht nog steeds op een man die dit voor mij kan beantwoorden.


Citaat door Overvechtnoord6:
Een vrouw kan een man zo makkelijk kapot maken
Vrouwen zijn heel stiekem maar ja alles komt boven water dus ik ga daar niet wakker van liggen



Oké, daar geef ik je gelijk. Maar de mannen kunnen er ook wat van hoor. Terin ey, ik krijg een hekel aan jullie.

Citaat door 1234_:
Ja want mensen typen met hun ''smoel'' mwoehaaaaaaaaaaaaahaha
Houd je vinger stil. Weet ik veel.

02-08-2011, 18:40

Citaat door Mocromeiddjuh:
Mannen zijn aliens. Zij horen hier niet, denk dat ze een andere planeet moeten gaan zoeken.


Dat heb je mij toch niet zien typen? Het gaat nu om jullie en niet om ons, open daar maar zelf een topic over. Ieg.


Fuck Sam en Ron.
Hij heeft haar ook bedrogen in miami :kweenie: Ging die met 2meisjes tegelijk zoenen en dan bij haar in bed kruipen

02-08-2011, 18:41

Citaat door Smooth3D:
Wat kijk je nou maf?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10