Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : invries vraagje

OumDawoed
02-08-2011, 17:14

ik wil zo wat bladerdeeghapjes maken, gevuld met garnalen. Maar meestal is dat teveel voor ons, dus wil ik de helft invriezen. Kan ik dat het beste doen nadat ik ze gevuld heb? Of nadat ik ze ook gebakken heb? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, anders is het zonde om uiteindelijk weg te gooien en dat wil juist voorkomen.

3rousaTetouania
02-08-2011, 17:16
Je kan ze het beste invriezen als je ze gevuld hebt. Dus voordat ze gebakken zijn.

TranQuility
02-08-2011, 17:16
Ik zou de vulling apart invriezen.

maaltje
02-08-2011, 17:20
Waarom zou je in hemelsnaam ontdooide bladerdeed weer terug invriezen, doe dan zoals Tranquility zei de vulling invriezen, en maak slechts een paar hapjes verse bladerdeeg. Voglende keer gewoon weer de vulling uit de vriezer halen, op een zacht vuurtje laten ontdooien en dan je bladerdeeg ermee vullen.

OumDawoed
02-08-2011, 17:24

bedankt voor de reacties dames. Ik denk dat ik dat dan inderdaad doe, de vulling wat over is invriezen. even niet aan gedacht. xx

maaltje
02-08-2011, 17:26
bedankt voor de reacties dames. Ik denk dat ik dat dan inderdaad doe, de vulling wat over is invriezen. even niet aan gedacht. xx :goedzo: Succes!

juno
02-08-2011, 17:28
Vulling kun je ook gewoon in de magnetron of gewoon langzaam ontdooien. Anders moet je weer wachten tot het is afgekoeld voor je het deeg er mee kunt vullen. Succes iedereen! Heb visvulling gemaakt, is aan het afkoelen. Straks een paar loempiaatjes draaien (of mini-bestilla ben i knog niet uit) en de rest va nde vulling in de vriezer in handzame porties.

nadiak
02-08-2011, 17:52
Iets wat ontdooit is moet je nooit meer invriezen.

roosje_77
02-08-2011, 18:46
Waarom zou je in hemelsnaam ontdooide bladerdeed weer terug invriezen, doe dan zoals Tranquility zei de vulling invriezen, en maak slechts een paar hapjes verse bladerdeeg. Voglende keer gewoon weer de vulling uit de vriezer halen, op een zacht vuurtje laten ontdooien en dan je bladerdeeg ermee vullen.ik doe ze helemaal klaar maken en dan in vriezen maar wat jij zegt kan ook