Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Naar Paris? Met de auto of trein?? HELP!

Pagina's : [1] 2

Ongelukkige25
02-08-2011, 15:32

Salaam dames, Titel zegt het al.... Manlief en ik willen eind september een lang weekendje naar Parijs. Nu heb ik net super goedkope treintickets gevonden maar wat is handig? Met de auto of toch met de trein. We hebben namelijk geen ervaring met buitenlandse treinreizen? Ik hoor graag van jullie. Kuss

lentevrouwtje
02-08-2011, 15:34
Met de trein. Met de auto kan je beter gaan als je kids hebt maar zonder kids is met de trein ideaal. Geen parking en overal file in parijs is echt verschrikkelijk. Als je hotel parking heeft dan kan je de auto daar wel parkeren en dan gebruik maken van ov maar parijs rondreizen met de auto is afgeraden.

Snoepiet
02-08-2011, 15:37
met de trein, je kan je auto toch niet gebruiken in parjs. Wat kosten de tickets als ik vragen mag?

Sanaetjuh_18
02-08-2011, 15:38
Ik zou met de trein gaan ben ook geweest en je kan daar gewoon gebruik maken van de trams veel sneller dan met de auto

Ongelukkige25
02-08-2011, 15:43

Oke ja trein is ook mijn voorkeur nu we nog geen kids hebben. Ik had via eurolines een super goedkope retourticket gevonden. 66euro voor 4dgn, vrij heen en dinsdag terug. 2 personen!

Wynona
02-08-2011, 15:46
Eurolines is toch alleen met de Bus? In dat geval zou ik auto kiezen. Eurolines duurt 8 uur naar Parijs. Hij stopt in veel tussengelegen steden.

Maroc_Meissie
02-08-2011, 15:46
Gewoon lekker met de trein gaan joh...je bent er zo en scheelt heel wat centen mits je goedkope tickets vindt. Daarnaast is Parijs een ramp met de auto en ben je genoodzaakt met de metro te reizen..is wel leuk hoor, daar niet van. Parijs is :love: stad. Veel plezier saampjes..

Ongelukkige25
02-08-2011, 15:50
Eurolines is toch alleen met de Bus? In dat geval zou ik auto kiezen. Eurolines duurt 8 uur naar Parijs. Hij stopt in veel tussengelegen steden. Met de bus? Ik dacht met de trein, of zit ik er naast?

Wynona
02-08-2011, 15:54
Met de bus? Ik dacht met de trein, of zit ik er naast? Als het Eurolines is dan is het 100% de bus. Want dat is een Europese busmaatschappij. Ben vroeger vaak ermee naar Frankrijk geweest. Zover ik weet gaan alleen Talys & internationale NS trein naar Parijs vanaf Nederland. Dus als je ergens Eurolines hebt zien staan zou ik gewoon met de auto gaan! Want met de bus is 8 uurtjes en inderdaad heel erg goedkoop om die reden.

Ongelukkige25
02-08-2011, 15:56
Auto lijkt me handiger dan met de bus inderdaad. Trein heeft dan wel mijn voorkeur. Goed verder zoeken. Dank je wel meid.

Wynona
02-08-2011, 16:05
Auto lijkt me handiger dan met de bus inderdaad. Trein heeft dan wel mijn voorkeur. Goed verder zoeken. Dank je wel meid. Graag gedaan hoor meid! Auto is idd beter dan bus...je komt helemaal brak daar aan en halve dag is weg. Met de trein naar parijs kun regelen je via : http://www.nshispeed.nl/nl/onze-bestemmingen?ns_campaign=alg_2010_struc&ns_mchannel=sea&ns_source=google&ns_linkname=general&ns_fee=1&gclid=CKrOu7zjsKoCFcKFDgodMV3u8g Soms hebben ze aanbiedingen. Talys is sowieso meestal duurder. Alvast heel veel plezier als je inchallah gaat!

zijnprinsesje
02-08-2011, 16:28
geen auto en geen bus..al helemaal geen eurolines..wat een hoofdpijn is dat..hele rit.. trein is beter..en in parijs is een auto niet nodig..je komt overal met de metro..waar je ook kijkt heb je wel een metro station..

Sanaetjuh_18
02-08-2011, 20:11

Daarom ik zat al te kijken van huhh de thalys is toch de trein en eurolines is bus:hihi:. Ik dacht al van heb ik het fout houd maar beter me mond maar blijkbaar is het toch wel zo

StreetChic
02-08-2011, 22:56
nou ik vind de auto veel leuker ; treinen stresseren my & je moet steeds wachten & overstappen & de weg zoeken & hopen dat het niet regend als je een gps hebt is dat heel gemakkelyk & voor parkeren heb je garages waar je 20 à 25 euro per dag betaald (als jullie daar willen slapen) dat is wel beetje duur maar ja liever dat dan de metro de trein de tram & dan niet eens weten waar je moet zyn :maf2: & als jullie van plan zyn om daar te winkelen (zoals in barbes bv) dan is een auto ook handig voor jullie spullen ipv mee te sleuren & ik vond het ook gezellig als jullie onderweg kunnen stoppen aan een snelweg restaurant relaxen wat drinken eten ; zo die gevoel alsof je naar Marokko gaat :hihi: maarja elk ze keus :maf2:

mercedez207
02-08-2011, 23:16
hoi ts..wij gaan ook na de ramadan nr parijs,ik heb een hotel geboekt met gratis parkeerplaats.dus ik ga wel lkkr met de auto,rustig rijden en als we willen relaxen stoppen we.zodra we daar zijn parkeren we de auto..en maken we gebruik van openbaarvervoer.met de auto daar rijden is drammmmmmaaa

Pagina's : [1] 2