Bekijk volle/desktop versie : Kijk, deze Marokkaan snapt het.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

02-08-2011, 12:15

[video=youtube;QGQilAFiHvU]http://www.youtube.com/watch?v=QGQilAFiHvU&feature=related[/video]





Echt een eerste klas slimme Marokkaan. Hij zet expres niemand voorschut, zelfs die idioot van een Marcouch niet. Goedzo jonge!

02-08-2011, 12:18


Whahahahahahahahahahahahahaha deze man ken ik

02-08-2011, 12:19

Citaat door Crazieee:
Whahahahahahahahahahahahahaha deze man ken ik
Zegt tegen hem dat hij ergens in is geslaagd waar zelfs "experts" en "Sprekers voor het MarokKaans orgaan in Nederland" niet eens in zijn geslaagd.

02-08-2011, 12:20
Ja, netjes gesproken zo hoort het.

niemand beledigen of kwetsen maar toch laten zien dat je er niet mee eens bent

02-08-2011, 12:21


Mag ik een link aub?

02-08-2011, 12:22

Citaat door ottomocro:
Ja, netjes gesproken zo hoort het.
Hoevaak zie je hoog geleerde Marokkanen of "een Moslim" bij paul en witteman ons volledig verschut zetten. En deze jonge miskien, doet het in 1x goed. Zelfs die dombo van een Marcouch kan wat van hem leren.

02-08-2011, 12:23

Citaat door S_K:
Mag ik een link aub?
http://www.youtube.com/watch?v=QGQilAFiHvU&feature=related

Alstje. En Mabrouk Ramadan pop.

02-08-2011, 12:25

Citaat door Orochimaru:
Hoevaak zie je hoog geleerde Marokkanen of "een Moslim" bij paul en witteman ons volledig verschut zetten. En deze jonge miskien, doet het in 1x goed. Zelfs die dombo van een Marcouch kan wat van hem leren.
Maar vergeet niet die pauw en zwate man proberen je altijd in een hoekje te duwen ze stellen altijd van die vieze vragen,
Ik vind ook dat je als moslim zijnde dat soort programmas moet boycotten ze zetten de islam toch altijd in zwart dag licht of ze nodigen iemand uit die helemaal geen verstand heeft van de islam.

02-08-2011, 12:25
Deze uitpsraak van hem vind ik wel grappig: "Mijn leraar is op dit moment een homo"

Kifesh op dit moment!

02-08-2011, 12:26
Netjes hoor, respect voor hem!!

02-08-2011, 12:29

Citaat door ottomocro:
Maar vergeet niet die pauw en zwate man proberen je altijd in een hoekje te duwen ze stellen altijd van die vieze vragen,
Ik vind ook dat je als moslim zijnde dat soort programmas moet boycotten ze zetten de islam toch altijd in zwart dag licht of ze nodigen iemand uit die helemaal geen verstand heeft van de islam.
Ik boycot zulke programma's ook. Totaal niet interessant. Dan kijk ik liever nog naar de wereld draait door.

Maar ik denk dat deze jonge het daar ook erg goed zal doen.

02-08-2011, 12:32

Citaat door Orochimaru:
http://www.youtube.com/watch?v=QGQilAFiHvU&feature=related

Alstje. En Mabrouk Ramadan pop.
Jeetje voor de verandering wel iemand die eerlijk is en z'n geloof niet in het kwade daglicht stelt, zonder een ander daarmee te kwetsen. Ik stoorde me wel een beetje aan die 'zeg maar' continu . Maar voor de rest he made a very good point.

Dank je! Jij ook Oreo, Ramadan Kareem! Hoe gaat het vasten? Moge Allah overigens je vasten en dat van je dierbaren accepteren en je gebeden verhoren.

02-08-2011, 12:33


Ayaaw ayaaw, dat gesmak.

02-08-2011, 12:34

Citaat door S_K:
Jeetje voor de verandering wel iemand die eerlijk is en z'n geloof niet in het kwade daglicht stelt, zonder een ander daarmee te kwetsen. Ik stoorde me wel een beetje aan die 'zeg maar' continu . Maar voor de rest he made a very good point.

Dank je! Jij ook Oreo, Ramadan Kareem! Hoe gaat het vasten? Moge Allah overigens je vasten en dat van je dierbaren accepteren en je gebeden verhoren.
Amien!

Ik ben chagerijnig ... heel erg chagerijnig.

02-08-2011, 12:34

Citaat door Gezeur:
Ayaaw ayaaw, dat gesmak.
Maakt dat je hongerig?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8