Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Zweefdressoir/zweefmeubel waar te koop?

N_2012_K
02-08-2011, 11:26

Wie heeft er ergens een zweef tv-meubel gezien? We zijn dringend op zoek naar zo een meubel maar kunnen het nergens vinden. Of ze zijn pokkeduur (+1000) of ze zijn lelijk. Ik weet dat veel Turkse meubelzaken zoiets verkopen maar ben de juiste nog niet tegen gekomen. Shoot!

N_2012_K
02-08-2011, 11:30
Ik ben op zoek naar zoiets: http://www.lineo.nl/images/website/evo10.jpg

N_2012_K
02-08-2011, 11:35
Niemand van de dames die zoiets thuis heeft?

missy_chanel
02-08-2011, 11:38
Ik weet niet waar je woont, maar je kan in Rotterdamm Alexandr. daar heb je grote winkelboulevard met verschillende winkels en vele opties. Of in Amsterdam, Villa Arena daar heb je ook veel keuze. Verkoopt de Turk tegenwoordig ook strak zweefkasten? haha, ik weet nog dat ze enkel van die lelijke grote zalmkleurige kasten verkochten met gouden randen.

jamy
02-08-2011, 11:46

Ikea!! Daar hebben ze die wel. Mijn vriendin heeft een zwarte hoogglans gekocht. Had ik haar geadviseerd :D De rest van haar meubels zijn gewoon donker hout (echt mooi tussen klasiek en modern in). Ze twijfelde dus toe ik zei koop die hoogglans zwarte. Ik zei dat past mooi onder je tv (die is ook zwart). Toch gedaan en het staat echt gaaf.

Google_nll
02-08-2011, 11:50
Ik weet niet waar je woont, maar je kan in Rotterdamm Alexandr. daar heb je grote winkelboulevard met verschillende winkels en vele opties. Of in Amsterdam, Villa Arena daar heb je ook veel keuze. Verkoopt de Turk tegenwoordig ook strak zweefkasten? haha, ik weet nog dat ze enkel van die lelijke grote zalmkleurige kasten verkochten met gouden randen.haha ja ze verkopen ook ''moderne'' spullen maar zijn pokkeduur. http://roosmeubelen.nl/nl/index.php/producten/woonkamers/modern

Yassin-
02-08-2011, 11:50
Voor een zwevend dressoir moet je veel geld neerleggen. De meeste zijn ook zo duur dat veel mensen deze gewoon op maat laten maken. Ben je net zoveel kwijt als al een bestaande model kopen.

missy_chanel
02-08-2011, 11:56
Voor een zwevend dressoir moet je veel geld neerleggen. De meeste zijn ook zo duur dat veel mensen deze gewoon op maat laten maken. Ben je net zoveel kwijt als al een bestaande model kopen. Dit hoeft niet altijd. Ik heb een hele grote livingroom en heb een grote zweefkast kunnen vinden, met Italiaans stijlhout, wel prijzig maar wel goede kwaliteit. Gewoon goed zoeken en naar de juiste kleur en kwaliteit.

Exeptional
02-08-2011, 12:01
Dat is wel mooi voor in de woonkamer!

N_2012_K
02-08-2011, 12:03
Het hoeft niet van superieur kwaliteit te zijn. We blijven hier een jaar wonen en daarna wil ik wat anders. Heb ook een kleine nodig omdat onze woonkamer (voor zo ver je het een woonkamer kunt noemen :hihi:) heel klein is. Bedankt voor de tips allemaal! Trouwens bij de Ikea hebben ze geen zweefkasten. Ik heb wel gezien dat ze leuke tv-meubels hebben maar kun je die dan ook laten zweven? Daar is een speciaal hangsysteem voor nodig denk ik.

Yassin-
02-08-2011, 12:04
Dit hoeft niet altijd. Ik heb een hele grote livingroom en heb een grote zweefkast kunnen vinden, met Italiaans stijlhout, wel prijzig maar wel goede kwaliteit. Gewoon goed zoeken en naar de juiste kleur en kwaliteit. Je zegt het zelfde als wat ik zeg, dat het gewoon heel prijzig is. En ik geef als 2e mogelijkheid dat je voor hetzelfde geld je eigen dressoir kan ontwerpen naar je eigen smaak.

missy_chanel
02-08-2011, 12:12
Je zegt het zelfde als wat ik zeg, dat het gewoon heel prijzig is. En ik geef als 2e mogelijkheid dat je voor hetzelfde geld je eigen dressoir kan ontwerpen naar je eigen smaak. solly, cafeine gebrek hier.

Yassin-
02-08-2011, 12:13

solly, cafeine gebrek hier. same here i.c.m. nicotinegebrek:hihi:

missy_chanel
02-08-2011, 12:15
same here i.c.m. nicotinegebrek:hihi: haha veel succes, nog 9,5 uur maar en dan lekker bakkie koffie

jamy
02-08-2011, 12:41
Het hoeft niet van superieur kwaliteit te zijn. We blijven hier een jaar wonen en daarna wil ik wat anders. Heb ook een kleine nodig omdat onze woonkamer (voor zo ver je het een woonkamer kunt noemen :hihi:) heel klein is. Bedankt voor de tips allemaal! Trouwens bij de Ikea hebben ze geen zweefkasten. Ik heb wel gezien dat ze leuke tv-meubels hebben maar kun je die dan ook laten zweven? Daar is een speciaal hangsysteem voor nodig denk ik. Volgens mij zijn ze op de site te zien met poten maar kun je ze gweoon ophangen.