Bekijk volle/desktop versie : Melk & Honing



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

01-08-2011, 03:26


Hoi m'n naam is Dounia.
Hier vertel ik m'n waargebeurd verhaal.
Misschien zullen mensen zich hierin herkennen en beseffen dat ze niet de enige zijn die dit meemaken.
Hope you like it!


Inleiding

Hij drinkt bier , Ik drink muntthee.
Hij gelooft in Jezus. Ik geloof in Mohamed.
Zijn ogen zijn blauw. De mijne bruin.
Zo verschillend maar toch 1.
Zo verkeerd maar toch is er liefde die heerst.
Stiekem spreek ik met hem af. Niemand mag ons zien.
Mijn hart is bij hem. Maar het doet zo'n pijn.. Waarom moet onze liefde juist verboden zijn?

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14



© Krulenovername

01-08-2011, 03:44


#1

Ik veegde snel m'n tranen weg voordat iemand me zag. Hoe kon hij? Ik kreeg een krop in m'n keel. Alles was een leugen. Al die woorden, al zijn beloftes. Het was niet echt.
Er rolde een eenzame traan over m'n wang. Ik ben kwaad , kwaad op mezelf. Hoe kon ik het al die tijd niet doorhebben.
Mo bedroog me, mijn lieve Mo. De Mo waarmee ik me zou verloven. M'n hand vormde zich tot een vuist, ik kon wel iemand vermoorden.
Ik sloot m'n ogen en zette 'Yesterday' van Toni Braxton 100 maal op de replay.
Uiteindelijk viel ik slaap.

xDe volgende dagx

Tuut tuut tuut. 'Kutalarm'
Ik sprong snel overeind en ging me opfrissen. Tfoe men ogen zijn helemaal opgezwollen van al dat huilen.
Fuck school heb geen zin in dat gezeur. Maar ben uiteindelijk toch gegaan.
Op school gearriveerd zette ik m'n ipod op de maximum. Ik voelde een hand op me schouder.
Draaide me om en zag Fatima. 'Heeey Dounia hoe was je weekend'! 'Leuk' antwoordde ik kortaf.
'Hahaha je hebt duidelijk weer last van je ochtendhumeurtje!' 'Ghehe ja je kent me he.
Ik draaide me snel om en ging richting het klaslokaal. xkutwijfx mompelde ik nog. Ik kan haar niet uitstaan.
Ik vertrouw niemand zeker niet die Marokkaanse meisjes 1 een al schijnheiligheid zijn ze
M'n broekzak trilde: Een berichtje van.. Mo! Ik opende het berichtje: 'Waar ben je,ik mis je...'
What the fuck?! Die jongen kent geen schaamte. Ik ga niet antwoorden hij is het niet waard kankerlul.
Ik zuchtte diep en dacht aan de dag toen ik hem betraptte met dat meisje.
Ze wandelden hand in hand over straat ze had lang steil haar , en een fijn gezicht.
Ik kon het eerst niet geloven. Hij drukte liefdevol zijn lippen tegen de hare. Ik zag het met m'n eigen ogen.
Ik dacht diep na. Misschien is het wel beter zo.. Dromerig keek ik naar het bord.

xTrrrringx eindelijk naar huis.

Ik nam snel m'n bus en ging naar huis.
'Bammm' Ik gooide de deur dicht.
Rustig met die deur of zal jij em betalen wanneer ie stuk is, riep m'n vader met enkele Marokkaanse scheldwoorden.
Ik rolde met m'n ogen en ging naar m'n kamer.
Ik ging even op de pc checkte m'n hyves & facebook en ging gelijk slapen.
Onderweg naar school zag ik een koppeltje. Ik moest gelijk aan Mo denken.
Hij is me vergeten terwijl ik elke dag aan hem denk.
Ik beet op m'n lip, men ogen werden waterig. Sterk blijven Dounia,sterk blijven. Fluisterde ik mezelf toe.

Na school ging ik m'n sollicitatiebrief afgeven aan een eethuisje dat dringend medewerkers zoekt.
Daarna ging ik gewoon naar huis.
In mijn kamer bleef ik naar het plafond staren. M'n gedachten gingen weer naar Mohamed.
We waren bijna 3 jaar samen. Ik begrijp het gewoon niet. Ik wil nooit meer verliefd worden.
Ik wil deze pijn nooit meer voelen. Tranen vloeiden naar beneden. Waarom? Waarom ik?
Ik hield m'n kussen stevig vast en huilde mezelf in slaap..
De volgende ochtend stond ik op met hevige hoofdpijn.
Een gebroken hart doet zoveel pijn.. Ze zeggen dat het met de tijd beter wordt maar bij mij wordt het erger met de tijd.
M'n telefoon ging af , Nam snel op:
''Hallo'' Hey schat met Laila zin om te chillen? Ik was maanden niet opstap geweest dus ik zei snel ja.
We gingen gezellig wandelen aan Schiphol. Laila is 1 van de weinige Marokkaanse meisjes die ik vertrouw.
Nouja de enige liever gezegd. Heb veel meegemaakt, ze gunnen je niets en roddelen alleen maar.
'' Mo is verloofd he.. '' Ik keek verbaasd naar Laila, wow meen je dit? Ik kreeg rillingen, men hart stond eventjes stil.
Ze knikte, hij zal nog spijt hebben check dan hoe prachtig je bent! Ze aaide over m'n gezicht. Ik kreeg een lachkick.
''Wat lul je nou, check deze rothoofd dan hahaha ''! Dounia hou je bek wil je!
"Je weet goed genoeg dat je een pracht van een meid bent,
je bent net Kim Kardashian met krullen subhanallah! "
Jeezes jij bent gek Laila, maar pff ik kan het nog steeds niet geloven man, hij is me echt vergeten,
zei ik met een brok in m'n keel. ''Maak je niet druk om hem joh. Hij verdiende je toch niet zammel.''
"Schat ik moet naar huis er is bezoek gekomen, ik zie je gauw schat. "
Ze gaf me een zoen en weg was ze.
Ik wou nog niet naar huis, niet naar mijn kamer.. Waar alles mij aan hem doet denken. Ik voelde me rot.
Tranen rolde naar beneden. Het liefst wou ik van de wereld verdwijnen.
Rustig wandelde ik naar huis.
Ik belde aan en m'n oudere zus opende de deur. 'Dounia gaat het wel schat?'
Ze omhelsde me en gaf me een zoen op m'n voorhoofd.
Nee Myriam ik kan dit niet meer aan.
Ik voel me elke dag slechter en slechter.
Ik wil gewoon sterven. Kutzooi is dit!
'Dounia aan alles komt een einde, ook aan je pijn. Alles is mektab. Je moet gewoon geduld hebben.'
Je hebt gelijk..
'Nou ga slapen, morgen is het je eerste werkdag!'
Oja wollah wel, ik deed m'n pyjama aan en ging gelijk slapen.

Dounia haast je, anders kom je nog te laat! Riep m'n zus. Ik weet niet wat ik zonder m'n zus zou doen.
Ze is ook m'n enigste zus.
Mensen zeggen vaak dat het erg rot moet zijn om maar met z'n tweetjes te zijn en niet in een grote gezin te leven,
maar het is allesbehalve saai, het is altijd fun bij ons.
'Jaaaaha ben bijna klaar.' Het was m'n eerste werkdag. Deed m'n bos krullen snel bijeen en spurtte naar werk.
' Eethuis Guido's'
Ik opende de deur en ging snel naar binnen.
Haa jij moet Dounia zijn!
Ik glimlachtte en zei: Ja.
Hij zei: Ik ben Guido je nieuwe baas.
Je bent vergeten te vermelden op je sollicitatiebrief dat je zo mooi bent!
Ik begon wat schijnheilig te lachen.
Guido was 1 kop kleiner dan me, mollig en best wel irritant.
Ik zal je voorstellen aan je Collega's.
Ik volgde hem naar de keuken.
Je hebt 2 Medewerkers:
Tanasha en Illiano.
Tanasha gaf me vriendelijk een hand en Illiano gaf me ook snel een hand. Tanasha is best wel mooi .
Grote bruine ogen, donkere huid, volle lippen en damn die weave lijkt net echt.
Guido zei dat hij wat zaken moest regelen en dat Illiano me de kneepjes van m'n job moest aanleren.
Het was nog vroeg en er waren geen klanten.
Guido vertrok, Tanasha ging asociaal apart zitten met haar BB.
Ik keek naar de grond.
Illiano verbrak de stilte, vertel eens Dounia waar woon je in Amsterdam?
Oost zei ik verlegen.
Hij keek me aan met z'n helderblauwe ogen en zei ik woon in West. Hij is best wel knap..
Zijn helderblauwe ogen steken fel af tegen zijn getinte huid,zijn lichtbruin krullend haar staat hem ongelofelijk schattig,
zijn volle lippen zijn om te zoenen! En pfffiew hij ruikt lekker, one million van Paco Rabanne, on-weer-staanbaar!
Raar dat ik je nog nooit heb gezien vervolgde hij. Ik zweeg. Shit stond ik hem nou aan te gapen,
wajaw ik hoop dat het niet al te opvallend was! Nouja je bent Marokkaans zeker? Ik kniktte.
Hij begon te schaterlachen, praten is ook niet 1 van je specialiteiten. M'n wangen werden rood.
Hij greep m'n hand en nam me mee naar de keuken.
Dit zijn de grote broodjes en dit zijn de kleine.
Dus je neemt dit mes snijdt het broodje in 2 en dan doe je het beleg erop.
Hier is een blad met de samenstellingen van de broodjes. Leer dit van buiten goed?
Dromerig keek ik hem aan.
Is alles duidelijk? Vroeg hij lief.
'Ja bedankt!' Hij begon te lachen. Ow shit, waarom ben ik nou zo'n mongool!
Ik keek hem onzeker aan. Dus je kan toch praten? Samen begonnen we te lachen.
Nou Dounia vertel me eens hoe oud ben je? Heb je een vriendje? Hobby's?
Ik bleef een tijdje stil..'Heb je een vriendje' Die vraag bleef weergalmen in mijn hoofd.
Tranen prikte achter men ogen. Fuck Mo! Vervolgens antwoordde ik, Ben 18 jaar en nee ik heb geen vriend.
Ik geloof niet in liefde. Uhmm hobby's niet echt .. En jij?
Hij begon weer te lachen, zijn tanden waren zo wit, prachtig! Hoe bedoel je je gelooft niet in liefde?
Liefde is het allermooiste dat er bestaat op deze wereld. Het is een stukje hemel op aarde.
Het is een geschenk van god. Maarja, je zult dat zelf wel ondervinden vroeg of later.
''Nou, Ik ben 22 jaar jong, en nee heb nog geen 'wifey' gevonden. M'n hobby's zijn naar de bios gaan. Reizen, koken, gamen..''
Wat is je afkomst eigenlijk vroeg ik.
Half Nederlander half Surinamer.
M'n moeder is Surinaams me vader Nederlander.
Oow vandaar die mooie ogen.
'Fuck dacht ik. Zei ik dit nu gewoon luidop?! Shit shit neeee'
Dankjewel zei hij maar jou ogen vind ik veel mooier Dounia.
Onze werkdag zit erop. Nou tot morgen Dounia. Hij gaf me vlug een zoen op m'n wang.
Hmm wat rook hij toch lekker. Snel nam ik de bus naar huis..

01-08-2011, 12:29
jaa upper de up!!

01-08-2011, 20:51
Prachtiig meid je hebt egt talent.!!!
Ga snel veder

xxx

01-08-2011, 21:07


uppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp!

02-08-2011, 04:17
#2

Thuis deed ik snel m'n pyjama aan en ging liggen op bed.
xklop klopx
Wie?
Ik ben het.
Ow Myr, kom maar binnen.
Ewa, hoe was je eerste werkdagje?
Goed goed..
Kom je goed overeen met je collega's?
Ja, heel goed!
Wowow zo levendig. Ok vertel hoe heet hij?
'Yallah lbnat ziedoe, nu komen eten' riep m'n moeder.
Oefff saved by mum!
Ja we komen! En ik vloog m'n kamer uit. Aan tafel dacht ik maar aan 1 ding en later die avond ook nog.
'Illiano' wat is hij toch prachtig, zijn ogen, zijn lippen. Alles aan hem is zo mooi. Maar het is zeker een player net als al die jongens van tegenwoordig. Tfoe.
Ik sloot m'n ogen en viel rustig in slaap.

'Tuut tuut tuut'
Ik sprong snel overeind. Wat haat ik m'n wekker toch!
Ok het is 7.00 en om 9.00 u moet ik op werk zijn.
Snel ging ik douchen. Vandaag laat ik mijn haar los. Ik deed snel m'n kleren aan.
Lipgloss,mascara en een beetje bronzer.
M'n moeder kwam m'n kamer binnen.
Gaf me een glaasje muntthee en een kus. 'Shokran mami'
Ma3lich lhbiba zei ze lief. Yallah haast je zina dyalie, je mag niet te laat komen op je werk!
Ik dronk snel m'n thee op en vertrok naar m'n werk.

x Op m'n werk x
'Wauw' zei Iliano. Wat zie jij er goed uit!
Verlegen zei ik dankje. Hij knipoogde naar me.
Tanacha fluisterde in Illiano's oor: 'Je vind haar leuk he'
'Gaat je niets aan' snauwde Illiano terug.
Tanacha glimlachtte breed.
Later in de dag vroeg Illiano m'n ping.
Maar ik heb geen ping. Heb een Iphone.
Teleurgesteld keek hij naar de grond.
'Euh' en je mobiele nummer?
Sorry maar die geef ik niet zei ik zelfzeker.
Ok dat begrijp ik zei hij.
Het was ondertussen al 18.00 u dus mochten we naar huis.
Zonder gedag te zeggen liep ik naar buiten. Ghehe mijn eerste echte werkdag zit erop.
ik deed men ipod aan en zette het op zijn maximum. Beyonce - Who run the world. Lekkere beat!
Plots nam iemand me beet langs achter.
What the fuck?! Ik begon hysterisch te gillen en wild met me armen om me heen te slaan.
De persoon trok me oortjes uit en riep: Rustig Rustig dounia, ik ben het!
Ik draaide me om en zag die helderblauwe ogen. Ow Illiano.. Jij bent het. Fuck fuck, waarom ben ik zo??
Ik schaamde me rot. Hij lachte me uit.
Haha gekkerd, het spijt me als ik je heb laten schrikken dushi. Ik keek hem aan en zei:
Dounia is de naam en niet dushi, nou wat moet je?
Wow wow ik vroeg me gewoon af waarom je geen gedag zei maar laat het ook maar, ik ben al weg doei.
Hij ging weg. Shit wat doe ik nou?

02-08-2011, 20:21
Leuk verhaal meid, go on..

03-08-2011, 01:52
#3

Illiano wacht! Ik liep achter hem aan. ik ging voor hem staan, Illiano sorry ik bedoelde het niet zo. Ik...
Dounia luister naar me, hij nam men hand vast en nam met zijn andere hand mijn kin vast,
Ik weet dat hij je pijn gedaan heeft maar duw niet iedereen van je weg, niet iedereen heeft slechte bedoelingen oke?
Euh.. h..hoe.. hoe weet je.. dat stotterde ik. Ik zie het in je ogen Dounia. Maar euhm ik moet nu weg, heb nog iets te regelen.
En verbijsterd liet hij me achter.

xEnkele weken laterx
Ik en Illiano gingen na m'n werkuren iets drinken. Onderweg pakte hij m'n hand vast.
Euhm wat doe je nou? Ik trok m'n hand weg. Illiano duwde me tegen een muur en zoende me vol op de mond.
Ik duwde hem weg. Nee, stop Illiano, dit hoort echt niet.. Hij kwam weer gevaarlijk dichtbij staan.
Dounia ik vind je leuk, maar echt echt leuk, fluisterde Illiano en drukte zijn lippen weer op de mijne.
Deze keer zei ik geen nee en zoende hem terug.
'Dounia what the fuck doe je nou' Geschrokken keek ik naar achter.
Daar stond Faissel m'n buurjongen.Ik kreeg het benauwd en kon niet meer ademen.
Faissel bemoeide zich met iedereen zijn leven en beschouwde me als z'n zusje.
'Nee nee shouf hij is gewoon een vriend ' zei ik aarzelend.
Illiano begon te roepen: En waarmee bemoei jij je jongen!
Faissel greep Illiano bij z'n keel en schreeuwde als ik je nog 1x zie bij Dounia leef je niet meer fucking neger!
Illiano takelde Faissel en zo begon het gevecht. Uit angst begon ik te huilen.
Stop alstublieft stop! snikte ik. Faissel liet Illiano plots los. Hij hing vol met bloed, ik bleef maar huilen.
Faissel riep yallah zid naar huis of ik maak hem kapot. Ik rende als een gek naar huis.
Heel de nacht door heb ik gehuild. Waarmee bemoeide hij zich?! Zou hij het aan papa vertellen? Piekerend viel ik in slaap.
Ik stond op met gezwollen ogen. Ik zag dat ik een berichtje had van Illiano.
Ik voel veel voor je Dounia. En ik geef dit niet zomaar op.
Ik antwoorde snel:
Ik voel ook veel voor je. Maar weet je .. Het beste is dat we vrienden blijven. Dit gaat gewoonweg niet..
Illiano:
Alles gaat. Dounia ik geef jou niet op.
Pff niets is me gegund, ik had tijd nodig om na te denken.
Ik liet m'n iphone op mijn bed en liep naar beneden.
Aan de ontbijttafel zat ik wel een halfuur lang te staren naar mijn glas. Malki benti, yek labas?
Zei m'n moeder. Jaja ben gewoon moe ou safi. Yallah zidi, kleed je om, gaan we lekker shoppen in Antwerpen, zei Myriam.
Oke is goed antwoordde ik. Ik had echt behoefte om weg te gaan uit Amsterdam.

03-08-2011, 02:54
ga zo door nieuwe fan:P

03-08-2011, 16:39
#4

xaangekomen in Antwerpenx
Wow dat kleedje staat je leuk Doun! Vind je? Is ie niet te strak?
Nee, je vormen komen hier goed uit! Hmm oke, ik neem em!
Pfff jeezes wat een rij zuchtte ik. Heyheyhey! wat doe je nou?
Wat zit je voor te steken, ga achteraan in de rij aanschuiven zoals normale gemanierde mensen doen wil je!
Riep myriam tegen een meisje. Het meisje draaide zich om en zei: Ey ik zag je even niet staan,
en je hoeft je daarvoor niet als een bitch te gedragen gesnopen?
Heh vanwaar herken ik haar toch, haar gezicht komt me echt bekend voor dacht ik.
'Yallah zied Mo inou, hierso.' Plots kwam Hij tevoorschijn. Mo. Mijn ex Mo.
Nu viel alles op zijn plaats. Dat is het meisje dat ik zag zoenen met Mo. Iets knapte in me op dat moment.
Ik weet niet wat me overkwam. Ik ging haar richting uit, tikte haar op de schouder, en gaf haar een dreun op haar neus.
' Wat doe je nou kehba! Mooo help me, me neus, me neus!' En daar stond hij dan.
Gespierd, lang, lichtgetint, donker gemillimeterd haar en ik weet niet hoe, maar hij blijft knapper worden.
' Euh huh Dounia?' Hij wreef verward over zijn hoofd. ' Wat doe je?' Zei hij tegen me.
' What the fuck Mo, ken je deze bitch dan?!' ' Rustig Chaima, ik ben zo terug.
Chaima, dus zo heet die slet dacht ik. Nog voordat Chaima kon antwoorden greep hij me bij de arm en trok me naar buiten..
'What the fuck man, raak me niet aan, wie denk je wel niet dat je bent!' Dounia stop nou, luister naar me.
Neee ik haat je, ik haat je, ik haat je, ik haaat je! riep ik hysterisch. Alles kwam weer naar boven.
Al die slapeloze nachten, al die tranen,de pijn. Toen barstte ik in tranen uit. ' Waarom Mo, waarom?' Snikte ik.
Sssht prinsesje, niet huilen en hij nam me in zijn gespierde armen. Ik snoof zijn vertrouwde geur op.
Kijk me aan Doun. Hij nam m'n gezicht vast tussen zijn handen en veegde een verloren traan met zijn duim weg.
' Wajaw... Ik heb je zo hard gemist Doun, je bent echt prachtig.. en hij streelde glimlachend over mijn lang krullend haar.
Ik verloor me even weer. Zijn donkere ogen omringd met lange gekrulde wimpers, zijn zeemzoete woorden,
zijn parelwitte tanden omringd door de meest perfecte zoenlippen die er bestaan,
zijn prachtige kuiltjes die tevoorschijn komen wanneer hij glimlacht en waar ik o zo gek op ben..
Toen besefte ik waarmee ik bezig was. ' Nee, nee durf me niet aan te raken jij! Hoe durf je Mo, hoe durf je?!'

Ik trilde van woede.
Ik dacht dat onze liefde puur was maar nee jij kon je liefde niet voor 1 persoon houden.
Mo duwde me naar achter en zijn glimlach veranderde in een dodelijke blik.
'Dus jij mag het allemaal wel? Jij mag mij bedriegen en als ik het doe is het een ramp?!' Riep hij tegen me.
Huh? Ik? Ik begon te koken. 'Ja ja stop maar met je leugentjes. Laila heeft me alles verteld.
Ewa jij speelde een spelletje en ik speelde gewoon mee kutbedriegster.'
Huh wat heeft Laila je verteld? Maar ik heb je nooit bedrogen!
Mo schudde met zijn hoofd: Ik heb berichtjes gelezen Doun. Stop met liegen. En wees gewoon fucking eerlijk.
Mo jij weet verdomd goed dat ik van je hield met m'n heel m'n hart en ziel!
Why the fuck zou ik je bedriegen al hmar, zitten je hersenen in je reet ofzo?!
Hij begon te twijfelen en keek naar de grond. Dus jij beweert dat Laila liegt?

Laila mijn 'hartsvriendin' had een mes in mijn rug gestoken.
Mijn enige vriendin was een backstabber. Ik kon het haast niet geloven.
Dounia? Hallo Dounia?
Dromerig keek ik hem aan. 'Ja ik kan het gewoon niet geloven Mo.'
Laila was als een zusje voor me. Waarom zou ze zoiets doen?
Plots ging zijn gsm af. Hij nam snel op.
Ik hoorde een meid roepen. Zal wel die slet zijn dacht ik. Mo haakte snel af.
En zei: Mouhim Dounia wat gebeurt is is verleden tijd.
Ik ben nu met Chaima en Laila heeft verteld dat jij nu een bruin vriendje hebt. Ik wens je veel succes met hem.
Ik barstte in tranen uit en rende weer de winkel in. Ik liet hem verbijsterd achter.

03-08-2011, 17:13
NiEEEEEUUUWWWWW FANN GAA SNEL DOOR

03-08-2011, 18:10
nieuwe fann oepaaaaaaaaa sneellllllll

03-08-2011, 23:42


# 5


Myriam had ondertussen al afgerekend en stond op me te wachten.
'Dounnie gaat het wel?' Ze gaf me liefdevol een kus op m'n voorhoofd.
'Nee het gaat niet meer , Niemand is te vertrouwen Myr.' Shht shht safe niet meer huilen lieverd.
Kom op we gaan een ijsje eten en lucht dan je hart uit ok? Pff ik heb geen zin, kom we gaan naar huis.
Ijs is de beste remedie tegen hartbreuk Doun... Zei Myriam lokkend. Ik keek haar twijfelend aan.
Ze nam m'n hand en zo gingen we naar het ijssalon.
Myriam weet alles van Mo en begrijpt me volkomen ik weet niet wat ik zonder haar zou doen..
Rond 20u besloten we om naar huis te gaan.
xThuisx
Ik had echt geen zin om m'n moeder of vader te spreken of te zien.
Ze zouden meteen opmerken dat er iets mis was en m'n rode ogen veraadde veel.
Ik spurtte naar m'n kamer. M'n iphone lag daar nog steeds. 6 gemiste oproepen van Illiano en 2 smsjes.

Bericht 1:
Dounia?
Bericht 2:
Schat leef je nog?

Snel antwoordde ik.
Hey alles goed met je? Ja hoor ik leef nog had m'n gsm thuis gelaten. Sorry.
Nog geen minuut later kreeg ik al antwoord.
Gaat wel met jou , wanneer zie ik je?
Ik dacht diep na. In Amsterdam spreek ik niet meer af met hem teveel risico's.
Rotterdam daar kende ik niemand!
Dus Rotterdam it is.
Ik antwoordde:
Kan je morgen, maar niet in Amsterdam, veels te gevaarlijk. Rotterdam goed?
Ok ik pik je op om 12u met de auto aan Vapiano.
'Ok'
M'n gedachten bleven bij Mo en Laila.
Laila kende ik al van m'n 6 jaar. Onze moeders zijn beste vriendinnen.
En we zijn van dezelfde stad in Marokko.
Ik wist dat mensen cru konden zijn maar dit had ik nooit verwacht.
Ik zette m'n ipod aan en zette Flying solo van Chris brown op. Rustig viel ik in slaap.

xDe volgende dagx
Ik stond aan Vapiano en daar kwam hij aangereden.
Ik stapte snel in de auto en gaf hem een zoen op de wang.
Zijn rechteroog is helemaal blauw en zijn neus is opgezwollen.
Ik wreef over zijn gezicht. Sorry Illiano..
Het is niet jou schuld Dounia,Wie was die jongen eigenlijk?
Faissel m'n buurjongen, echt een rotjoch.
xAangekomen in Rotterdamx
We gingen gezellig iets eten en naar de bios.
Onderweg naar huis stopte hij de auto even.
Hij greep me vast en zoende me vol op de mond. Ik voelde vlinders!
Doun, Ik moet je iets vertellen.
Uhmm vertel maar?
'Bahibak habibti'
Hahahaha ik kreeg een lachkick, hoe lief!
'Hmm' hij keek me vragend aan,' moet je niets terug zeggen Douniatje..?
' Euh.. euh ja ik ook. Antwoordde ik zenuwachtig Haha wat ook..?' Euhm ik hou ook van jou Illiano.'
Ik begon te lachen, ik voelde me zo goed.
Illiano bracht me naar huis.
Ik spurtte naar m'n kamer en ging liggen op me bed.
Wauw onze zoen was hemels! Ik ben verliefd, het kan niet anders.
Ik deed m'n ipod aan en zette Darryl - Met mij zijn op. 'Het is misschien fout maar het voelt zo goed!'
Met een glimlach op m'n gezicht viel ik in slaap.
Dit was het begin van onze relatie.
Illiano was de enige persoon die me echt blij kon maken.
Hij was het lichtpuntje in mijn leven. Een leven zonder hem kon ik me niet voorstellen.
xDe volgende dag op werkx
Hahaha stop stop! Illiano nee, niet doen!
hahaha ik kan niet tegen kietelen stop!
'Hey tortelduifjes gaan jullie nog doorwerken of hoe zit het?' Grapte Tanasha.
Ik werd rood van schaamte. Betrapt! Oooh kijk Tanasha, je hebt haar doen blozen!
Zei Illiano lachend terwijl hij me nog steeds vasthield. Haha kom op, doorwerken, er wachten klanten,
na de werkuren kunnen jullie elkaar zoveel bepotelen als jullie willen!
Uren vlogen voorbij en het was al sluitingstijd.
Schat kom je nog? Ja ben klaar antwoordde Illiano. Ik staptte de auto in.
Je moet hier inslaan. Schat? Zei ik tegen Illiano, hij had de afslag gemist.
We gaan eventjes ergens naartoe ok poppetje van me? Oke is goed antwoordde ik.
Waar zou hij me naartoe nemen? Ben wel niewsgierig. We zijn er fluisterde Illiano in m'n oor.
Ik schrok kapot ' Hahaha' Illiano hield m'n deur open.' Kom op dromertje .'

04-08-2011, 00:21
Wow dounnnn je hebt echt wa3er schrijftalent habiba! UUUUP xxxxx

04-08-2011, 03:52

Citaat door Gerza_Berkania:
Wow dounnnn je hebt echt wa3er schrijftalent habiba! UUUUP xxxxx
Thanks lieverd xoxo

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7