Bekijk volle/desktop versie : Dames ik had effe een vraagje



31-07-2011, 23:23
Voorheen kon je boeken van brussel zaventem naar tanger en andersom.

Ik wil nu boeken maar ik kan die vlucht niet vinden alleen maar chaleroi

Weet iemand waar ik die vlucht nog wel kan vinden en online kan boeken??


Groetjes basma
En alvast bedankt

01-08-2011, 02:45


als het niet via jetairfly gaat. dan kan je kijken op de site van royal air maroc.
daar hebben ze meestal nog wel enkele plaatsen vrij.

de kans is wel groot dat die dan een tussenstop maakt in casablanca. kan soms oplopen tot een halve dag!

succes!

01-08-2011, 13:52
thanks maar voor die prijs die op royal air maroc staat ga ik liever naar chaleroi heen en terugg

01-08-2011, 14:03
Dan zijn er geen plaatsen meer beschikbaar om vanuit Brussel te vertrekken.

01-08-2011, 14:24



Citaat door Onzichtbaar79:
Dan zijn er geen plaatsen meer beschikbaar om vanuit Brussel te vertrekken.
zolang al???
Ik wil voor in december boeken.
Een tijdje geleden ook gekeken toen was er ook niets.
Raar hoor

01-08-2011, 14:25
RAM en Jetair zijn de enige die via Zaventem vliegen. Jetair zelfs alleen in de zomer.

Charleroi is met Ryanair etc

01-08-2011, 14:28
Jetairfly vertrekt bijna altijd vanuit Charleroi en het is bijna heel uitzonderlijk dat die nog vanuit Brussel vertrekt.

Royal vertrekt wel maar die is meestal net ietsje duurder.

01-08-2011, 14:32

Citaat door bruxelles88:
Jetairfly vertrekt bijna altijd vanuit Charleroi en het is bijna heel uitzonderlijk dat die nog vanuit Brussel vertrekt.

Royal vertrekt wel maar die is meestal net ietsje duurder.
Sorry voor m'n fout, je hebt gelijk. Heb net op de site van JAF gekeken en Tanger staat niet in de lijst mett vertrek Zaventem.
Wij gaan altijd met de RAM, principe van m'n vader omdat hij het vertikt om naar Charleroi te gaan

01-08-2011, 14:40
ik heb jaren via zaventem gevlogen naar tanger en ook gewoon in de winter maar nu kan ik geen ticket in de winter en ook niet in de zomer vinden via zaventem wel via chaleroi en gewoo via jetairfly dus geen ryanair