Bekijk volle/desktop versie : Wie valt er ook op bescheiden dames?



Pagina's : [1] 2

31-07-2011, 17:56
en dan bedoel ik niet de huichelachtige vrouwen, maar de echt bescheiden vrouwen die niet proberen op te vallen. Niet veel of nauwelijk make-up op heeft en ook nog iets doet aan haar geloof .Kortom ik zou graag later willen trouwen met een dame die het tegenovergestelde is van zoubida uit borrelnootjez. Ik vindt een bescheiden vrouw op de een of ander manier ook heel sexie.

Wie is het ermee eens?

31-07-2011, 18:16


Dus je valt op een grijs muisje?

31-07-2011, 18:19
Netjes hoor. Ik heb ook een aversie jegens al die lantaarnpalen.

31-07-2011, 18:22
why not zolang het maar een goede moslima is.. Dat vergeten vele mensen..

31-07-2011, 18:41


hhhahahhaha zouubidAA, ik let nou altijdd op me tas hoe k m draag..

31-07-2011, 18:42
Goh, bestaan er toch nog jongens die op nette meiden vallen dan?

31-07-2011, 18:46
Ja tuurlijk, wie niet. Dan heb ik het over een echte bescheiden meid, niet eentje die dat na een jaartje niet meer is (fake one).

31-07-2011, 18:47

Citaat door Naadje101:
Goh, bestaan er toch nog jongens die op nette meiden vallen dan?
zeer weinig,
de meiden die ik ken die echt netjes zijn (& mooi) geeft niemand aandacht, en de opvallende meiden die ik ken die minder inhoud hebben maar wel meer make up etc etc die krijgen alle aandacht van de wereld

31-07-2011, 18:53

Citaat door Meiske007:
zeer weinig,
de meiden die ik ken die echt netjes zijn (& mooi) geeft niemand aandacht, en de opvallende meiden die ik ken die minder inhoud hebben maar wel meer make up etc etc die krijgen alle aandacht van de wereld
Inderdaad, maar zo te horen hebben nette dames nu ook een kans om iemand tegen te komen.

31-07-2011, 18:54

Citaat door Meiske007:
zeer weinig,
de meiden die ik ken die echt netjes zijn (& mooi) geeft niemand aandacht, en de opvallende meiden die ik ken die minder inhoud hebben maar wel meer make up etc etc die krijgen alle aandacht van de wereld


Citaat door Naadje101:
Inderdaad, maar zo te horen hebben nette dames nu ook een kans om iemand tegen te komen.
Zijn jullie twee zogenaamd nette meiden?

31-07-2011, 18:56

Citaat door Zaghbi:
Zijn jullie twee zogenaamd nette meiden?
Wie zegt dat ik het over mij zelf heb. Ik heb het over algemeen.

31-07-2011, 18:57
Jawel, ik heb een paar vriendinnen die bescheiden en netjes zijn. Jongens vallen daar meer op, omdat die meiden niet makkelijk zijn en anders dan de meeste meiden.

Zoiets

31-07-2011, 19:00



Citaat:
Dus je valt op een grijs muisje?
Wat is dit weer voor ractie. Sorry, maar voel je je aangevallen misschien?


Citaat:
Netjes hoor. Ik heb ook een aversie jegens al die lantaarnpalen
.

Dat bedoel ik, ik val echt niet op vrouwen die alsmaar alleen in het middelpunt van de aandacht willen zijn. Tuurlijk mag je bijvoorbeeld blij zijn als je iets goeds hebt bereikt, maar sommigen zoeken naar aandacht om de onzinnigste redenen


Citaat:
hhhahahhaha zouubidAA, ik let nou altijdd op me tas hoe k m draag..
haha


Citaat:
why not zolang het maar een goede moslima is.. Dat vergeten vele mensen..
Tuurlijk, maar een belangrijke eigenschap van een goede moslima is ook bescheidenheid


Citaat:
Goh, bestaan er toch nog jongens die op nette meiden vallen dan?
Ja, die bestaan zeker


Citaat:
Ja tuurlijk, wie niet. Dan heb ik het over een echte bescheiden meid, niet eentje die dat na een jaartje niet meer is (fake one).
Tuurlijk, wie wil er nou iemand die fake is

31-07-2011, 19:04

Citaat:
zeer weinig,
de meiden die ik ken die echt netjes zijn (& mooi) geeft niemand aandacht, en de opvallende meiden die ik ken die minder inhoud hebben maar wel meer make up etc etc die krijgen alle aandacht van de wereld
Die zie ik vaak, maar het geldt ook andersom

31-07-2011, 19:05

Citaat door marok_1:
Tuurlijk, maar een belangrijke eigenschap van een goede moslima is ook bescheidenheid



Klopt bescheidenheid siert een dame..

Pagina's : [1] 2