Bekijk volle/desktop versie : Professionele Hennaia

04-01-2003, 23:35

Citaat door SamraS:
Op zoek naar een hennaia voor u onvergetelijke bruiloft een geboortefeest,een verloving of iets anders. Dan ben je bij mij op het goede adres, ik doe namelijk henna voor iedereen, ik heb prachtige modellen voor de handen en voeten. Hoe u het wilt, wilt u het druk of juist niet, wilt u een leuke enkeltatoo of op de bovenarm, dat kan allemaal.

Dus als u interesse heeft dan hoor ik het wel,

de hennaia Samra.
.

05-01-2003, 09:07

ik ben op zoek naar een hennavrouwtje voor mijn bruiloft insallah. Hoe duur ben je en neem je ook spullen mee voor de hennadag?

Liefs,
Saloua

05-01-2003, 20:36

Citaat:
Origineel gepost door SamraS
Op zoek naar een hennaia voor u onvergetelijke bruiloft een geboortefeest,een verloving of iets anders. Dan ben je bij mij op het goede adres, ik doe namelijk henna voor iedereen, ik heb prachtige modellen voor de handen en voeten. Hoe u het wilt, wilt u het druk of juist niet, wilt u een leuke enkeltatoo of op de bovenarm, dat kan allemaal.

de hennaia Samra.
ik zal het onthouden voor mijn trouwfeest binne shie 5-6-7 jaar

06-01-2003, 12:47
Hoi Samra,
Bedankt voor je reaktie. Denk je dat in mei de spullen wel hebt want dan wil ik die henna laten zetten.

Liefs,
Saloua

06-01-2003, 12:58

Citaat:
Origineel gepost door SamraS

de hennaia Samra.
salaam samraS,

wij een paar moslimsmeiden zoeken al een hele tijd een negeffa maar we hebben nooit een gevonden omdat we best wel in een klein dorpje wonen. nou was mijn vraag naar jou of je een keertje wilt komen om hennatatoo's te maken.en we hebben een opening van islamitische meide en dat is altijd op een zaterdag.

kun je 1 zaterdag komen??zodra je de spullen en zo hebt.

07-01-2003, 20:01
Hey Samras,

Ik heb je mijn henna-foto's gestuurd en nu vroeg ik me af of je ook foto's hebt...ik ben wel benieuwd
Beetje concurrentie kan geen kwaad......maar je vraagt wel veel hoor (geld)

xxGG

ps check mn topic hennavrouwtje

12-04-2005, 20:22
Gouden gids, mag ik fotos zien?

12-04-2005, 22:06
salaam KhadijaAlba,
dat was een reactie op de naam van mn zus..
maar je kan mn foto's bekijken op
http://www.nawalhenna.tk

daar staan ook de fotos van de spullen voor de henna dag

xx nawal

27-05-2006, 13:20
ik doe zelf ook henna maar ik heb een vraagje hoe kom je aan de kleurtjes waar mee je ze invult voor gewoon versiering .. ik zou graag snel een reaxie terug willen hebben
alvast badank ... schapie.. kus...