Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wat kan je het beste gebruiken voor je wenkbrauwen?????????



29-07-2011, 22:02
Wenkbrauwpotlood of wenkbrauwpoeder?

Als ik het met potlood doe dan wordt het te donker en met poeder is het niet netjes omdat dat kwastje best breed is..

En welke vinden jullie goed?

29-07-2011, 22:28


poeder heb ik nooit van gehoord of gezien , wat ik gebruik is potlood en donker word het ja dat is ook de bedoeling toch , en gebruik het al jaren

29-07-2011, 22:34
Potlood oogt natuurlijker. Je moet de potlood een beetje schuin houden meid! Dus niet alsof je ze teken, maar alsof je ze schetst
Dan wordt het niet donkerder, maar wel voller!!

Of 1 kleur lichter

29-07-2011, 22:36

Citaat door nikita87:
Potlood oogt natuurlijker. Je moet de potlood een beetje schuin houden meid! Dus niet alsof je ze teken, maar alsof je ze schetst
Dan wordt het niet donkerder, maar wel voller!!

Of 1 kleur lichter
klopttt

30-07-2011, 00:41


Ik gebruik potlood die van de Hema. Ik kan nu ook niet meer zonder
Wenkbrauwpoeder geen ervaring mee?

30-07-2011, 02:00
Ik gebruik het allebei maar ik vind poeder toch wat minder 'hard' ogen. Het is natuurlijker.
Het kan trouwens ook met mat bruine oogschaduw (zonder glitters natuurlijk).

30-07-2011, 02:13

Citaat door femme-arab:
Ik gebruik het allebei maar ik vind poeder toch wat minder 'hard' ogen. Het is natuurlijker.
Het kan trouwens ook met mat bruine oogschaduw (zonder glitters natuurlijk).
Maar met potlood kun je het toch zo licht mogelijk houden en je kunt zelf donkerder gaan hoe jij het wilt?

30-07-2011, 04:31
wat voor kleur potlood gebruik je dan? misschien ligt het aan de kleur?

ik gebruik zelf ook potlood. vind ik fijn. en van poeder heb ik nooit gehoord. blijft dat spul wel zitten joh?

30-07-2011, 11:23
Poeder. Komt wat natuurlijker over.

30-07-2011, 11:34
Ik gebruik ook een bruine potlood voor mij wenkbrauwen maar ik doe er wel overheen wenkbrauwen gel dan blijft het de hele dag goed zitten eerst de potlood en dan de doorzichtige wenkbrauwengel.

wat ik lelijk vindt is een zwate potlood.

30-07-2011, 16:02
Ja, goeie topic, vroeg ik me ook af namelijk.
Heb ooit zwarte poeder gekocht, was heel mooi maar heel prijzig.
Oogpotlood vind ik persoonlijk te donker.
Up .

30-07-2011, 18:24
Tip: pak altijd één of twee tinten lichter dan je eigen wenkbrauwkleur, dat oogt natuurlijker. Als je donkere pakt maakt het inderdaad 'hard'.

30-07-2011, 20:19


Ik heb op dit moment wenkbrauwpoeder van catrice zitten 2 kleuren in een lichte en donkere, ik vind die wel mooi maar alleen het kwastje is te breed misschien moet ik gewoon een goeie kwastje kopen.

Potlood vind ik persoonlyk niet zo natuurlijk maar misschien komt dat omdat ik donkerbruine potlood gebruik en kheb best lichte wenkbrauwen.
Ik ga een paar tinten lichter kopen en dan kijken of dat wat is.

30-07-2011, 20:49
Wenkbrauw poeder of oogschaduw, oogt natuurlijker en ziet er ook veel netter en lichter uit

30-07-2011, 23:03
Er staan goede tips hierboven.. wat ik zelf ook van tevoren doe is altijd SLIJPEN! Met een scherpe punt kun je mooier 'schetsen'. Ik gebruik ook weleens poeder, krijg zelf hetzelfde effect als met potlood eigenlijk dus veel verschil is er niet.. Wenkbrauwpoeder gebruik ik van het merk Christian, wel prijzig product maar ik heb hem al bijna één jaar!