Bekijk volle/desktop versie : Chamakh vol vertrouwen: 'Ik snap het type voetbal van Arsenal nu beter'



29-07-2011, 14:53
Marouane Chamakh is niet bang voor het zogeheten ‘second season syndrome’. De Marokkaan ging vorig jaar goed van start bij Arsenal, maar zakte mede door de terugkeer van eerder geblesseeede Robin van Persie terug. “Ik denk dat het dit jaar juist gemakkelijker zal zijn”, zegt de voormalig speler van Bordeaux op de website van the Gunners.
/

Chamakh trof vorig seizoen in zijn eerste zeventien tien keer doel, maar wist sinds 27 november alleen nog maar in de FA Cup-confrontatie Leyton Orient het net te vinden. Verbetering is dan ook noodzakelijk en de spits beseft dat. “Ik snap het type voetbal en de groep beter. Ik heb nu veel vrienden binnen de ploeg. Ik wil steeds beter worden en een grote bijdrage leveren aan de prestaties.”

“Je eerste voorbereiding en het daaropvolgende seizoen bij een nieuwe club is altijd lastig”, gaat Chamakh verder. “Je moet je aanpassen aan nieuwe trainingsmethoden en nieuwe vrienden maken. Die fase heb ik nu geha

31-07-2011, 17:05


hij kanheel goed voetballen ik vind dat hij wel bij FC barecelona een kans kan maken

01-08-2011, 21:36
Hahahha Barcelona zo goed is hij nou ook weer niet