Bekijk volle/desktop versie : Vraagje????

19-03-2002, 14:57
Als het gezicht een spiegel is, weerspiegelt het dan de ziel?

19-03-2002, 15:09

lieve Kadd,

Dat is een goede vraag. Zelf vind ik dat je gezicht weldegelijk je ziel toont. Omdat men van buitenaf je gezicht ziet en je daarop meestal ook als eerste op wordt beoordeeld.

Ush kickgirl

19-03-2002, 15:16
Heb zelf onderfvonden dat hetgeen wat je ziet, niet is wat je krijgt.
Dit geldt ook voor het gezicht van de mens.

Kadd,

19-03-2002, 15:21
he bussie,

je kan me weer mailen hoor!

ush kickgirl

19-03-2002, 15:22

Geef eerlijk toe, dat de marokkaanse gemeenschap het wel moeilijk vindt om eerlijk te zijn. Ze komen vaak eerlijker over dan dat ze zijn, en dit geldt voor 99% van de marokkaanse gemeenschap.

Hoe oud ben je leeuwenhart?

19-03-2002, 15:24
En leeuwenhart,

ik ben het helemaal met je eens. Het klopt wel. Kan je mij dan ook even uitleggen waarom ik zelf 19 ben, maar eruit zie als een 15/16/17/18 jarige. Mensen vinden mij er dus veel jonger uitzien dan dat ik werkelijk ben. Maar ik ben wel een spontane en sportieve en vriendelijke en social en een leuke meid! Ligt het daaraan denk je?

Ush kickgirl

20-03-2002, 08:55
Je hebt inderdaad de wijsheid van iemand van ouder dan 22 jr.
Maar ik denk dat je nooit echt kunt weten wat iemand denkt, voelt en weet.

Maar ja, kan ook aan mij liggen.
Alleen Allah weet wat een mens denkt en voelt.

Groetjes Kadd,

23-09-2003, 20:40

Citaat:
Origineel gepost door kadd
Als het gezicht een spiegel is, weerspiegelt het dan de ziel?
Antwoord is ja.

Kijk het zit namelijk zo:

Door de brekings index van de indexie cyclus van de spiegel ei.....ik bedoel spiegel...whatever....is de ziel gekoppeld met de PBX en de andere telefoon netwerken....daardoor kan de wet van newton en de wet van iggan een bepaling aanhouden die duidt als:

Spiegel = indexie cyclus in het kwadraat maal 2 broodjes met ei....en nog wat troep erbij..( ben het effe vergeten ......sorry?)

Maar goed, als je om 12 uur 's nachts (stipt) tussen twee spiegels staat verander je in een MAROKKAAN ( en dat is slecht)

YAY!

NEXT!