Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Haaruitval?????



Pagina's : [1] 2

22-10-2004, 10:42
Hoi allemaal,

Stel je eens voor...

Ik heb een vraagje.....wat moet je doen als je veel haaruitval hebt.....
Stel je eens voor je bent naar de dokter gegaan en de dokter zegt dat het door je hoofddoek komt???
Je hebt de beste champoo's geprobeert maar helpt niet...

Kunnen jullie me helpen alsjeblieft...

Dank je!

22-10-2004, 10:55


hey meid kheb het zelfde probleem en kdenk dat dat echt door de hoofddoek komt, ik draag die ook en sinds ik 'm draag heb ik meer en meer last van haaruitval en m'n haar wordt alsmaar dunner maar mss moet je vitamine pillen innemen,helpt wel denk ik

22-10-2004, 11:06

Citaat door roudania:
hey meid kheb het zelfde probleem en kdenk dat dat echt door de hoofddoek komt, ik draag die ook en sinds ik 'm draag heb ik meer en meer last van haaruitval en m'n haar wordt alsmaar dunner maar mss moet je vitamine pillen innemen,helpt wel denk ik
Ja maar waarom nou mijn andere vriendinnen en nichten hun dragen ook hoofddoek maar ze hebben geen haaruitval????

22-10-2004, 11:12


Als je toch heel erg last van hebt, dan kan het beste, denk ik
even een stukje van je haar laten knippen. (bij de kapper natuurlijk)
Helpt bij mij wel.

Bedenk wel dat het nu herfst is, de bladeren vallen en het betekent:

Haaruitval

22-10-2004, 11:17



Citaat door fattouch:


Als je toch heel erg last van hebt, dan kan het beste, denk ik
even een stukje van je haar laten knippen. (bij de kapper natuurlijk)
Helpt bij mij wel.

Bedenk wel dat het nu herfst is, de bladeren vallen en het betekent:

Haaruitval
hahaha heb ik ook gedaan, maar ja nu komt er meer ....

Dus ik weet het niet...

22-10-2004, 11:17

Citaat door yamientjexx:
Hoi allemaal,

Stel je eens voor...

Ik heb een vraagje.....wat moet je doen als je veel haaruitval hebt.....
Stel je eens voor je bent naar de dokter gegaan en de dokter zegt dat het door je hoofddoek komt???
Je hebt de beste champoo's geprobeert maar helpt niet...

Kunnen jullie me helpen alsjeblieft...

Dank je!
Een vriendin van mij heeft dit ook ze denk namelijk ook dat het door de hoofddoek komt te strak geen zuurstof daar gaat idd je haar van uitvallen dit is een feit!

22-10-2004, 11:20

Citaat door yamientjexx:
Hoi allemaal,

Stel je eens voor...

Ik heb een vraagje.....wat moet je doen als je veel haaruitval hebt.....
Stel je eens voor je bent naar de dokter gegaan en de dokter zegt dat het door je hoofddoek komt???
Je hebt de beste champoo's geprobeert maar helpt niet...

Kunnen jullie me helpen alsjeblieft...

Dank je!
ik heb ook dat probleem. Bij mij i shet nie tzo erg , maar toch merk ik op da tmen haar veel dunner is als vroeger. ik denk persoonlijk dat dat komt door het brushen van men haar.(vroeger) niet dat ik zo veel krullen heb...maar toch, die warmte is niet gezond !!
Dus als er iemand tips heeft???

22-10-2004, 11:20

Citaat door SuperSabra:
Een vriendin van mij heeft dit ook ze denk namelijk ook dat het door de hoofddoek komt te strak geen zuurstof daar gaat idd je haar van uitvallen dit is een feit!
Ja dat wel misschien moet ik het dan uit doenn??? En hoofddoek draag ik niet thuis alleen buiten of op bezoek ...en anders zou toch iedereeeeeen die een hoofddoek draagt HAARUITVAL hebben????

22-10-2004, 22:42
salaam,
ik denk niet dat haaruitval te maken heeft met hoofddoek,want thuis draag ik geen hoofddoek en toch valt mijn haar de laatste af.


moslima78

29-10-2004, 13:39
Ja meiden ik heb er ook last van, sinds 2 weken. Ik draag ook hoofddoek. Ik ben van plan naar de huisarts te gaan want ik vind het echt eng. :d

29-10-2004, 21:38
sorry,ik denk toch van niet.
want Allah zou ons nooit iets verplichten,als het slecht zou zijn.

moslima78

31-10-2004, 15:49
VITAMINE B COMPLEX heb ik van de dokter gekregen tegen haar uitval!!!

02-11-2004, 07:35



Citaat door ouissam_girl:
VITAMINE B COMPLEX heb ik van de dokter gekregen tegen haar uitval!!!
Kan je dat gewoon bij de drogist of apotheek kopen?

02-11-2004, 09:26
Ja klopt!! Maar ik heb ook wel eens van die bruis tabletten gekocht, enop 1 of andere rare manier ben ik daar juist ziek van geworden. Dus als ik nu iets van medicatie slik. dan doe ik het via de huisarts wat die vertrouw ik alleen. Voor 3maanden(90 tableten) heb ik wel iets van 7 euro betaald. Maar je merkt het verschil wel!!! Me haar ziet er glanzender en gezonder uit. Het valt niet meer uit. En ik slik het nu pas 2 weken!! Ze zeggen dan na 2 maanden je haar weer een beetje normaal wordt, dus hopenlijk weer lekker vol. Ik heb last van haar uitval gekregen door stress en ongezond eten, dat weet ik 100% zeker van me zelf. Ik drink nu echt 2 liter water, minstens 1 fruit per dag en ik probeer wat meer te ontspannen!! Vitamine B complex is alleen ter ondersteuning.

Trouwens Vitamina B complex is niet alleen goed voor je haar ook voor je huid en je nagels!!!

groetjes Ouissam, ik hoop jullie wat meer te hebben geinformeerd

03-11-2004, 10:52
Volgens mij kande huisarts wel roepen dat het door de hoofdoek komt maar kan hij dat bewijzen? weer zo een stom vooroordeel of een makkelijk antwoord om ergens vanaf te komen. nee hoor, probeer op je voeding te letten, krijg je genoeg vitaminen binnen (vooral vitaminen B is belangrijk voor je haar) of koop een paar vit.B tabletten. er zijn ook speciale " haar en nagel" tabletten, zitten alle goede vitaminen in. Maar ik denk dat vooral het innemen van goed gebalanceerd voedsel belangrijk is. HOOFDDOEK LIJKT MIJ ONZIN want dan zou bij iedereen het haar uit moeten vallen

Pagina's : [1] 2