Bekijk volle/desktop versie : Serieuse interesse PSV in supertalent Robinho: Philips bemoeit zich er nu mee!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

22-10-2004, 01:22
21/10/2004 - VI: Philips inmiddels betrokken bij onderhandelingen Robinho

VI meldt dat iemand van Philips zich gemeld heeft in Sao Paulo om namens Philips deel te nemen aan de onderhandelingen over een mogelijke transfer van Robinho naar PSV. Volgens het blad zou PSV in totaal 14 miljoen dollar netto hebben geboden voor de aanvaller. Santos heeft 60% van de transferrechten, de speler en zaakwaarnemer de rest.

Na Tevez mis te hebben gelopen hoop ik dat Robinho wel doorgaat want ik heb deze gozer zien spelen en als PSV hem haalt is dat echt wonderbaar
De huidige Philips voorzitter is hiervoor Philip president geweest in Noord en Zuid Amerika geloof ik dus Philips zou daar ook op in kunnen spelen.

22-10-2004, 12:02


Derde bod op Robinho door Santos afgewezen

De Telegraaf meldt dat PSV een derde bod op Robinho heeft gedaan. In samenwerking met Philips zou er een bod van 11,5 miljoen euro zijn neergelegd. Ook dat zou volgens de krant zijn afgewezen. Robinho zelf zou wel interesse hebben om in de voetsporen van Romario en Ronaldo te treden.

Hoop dat het alsnog goed komt

22-10-2004, 12:23

Citaat door Kneusje:
Derde bod op Robinho door Santos afgewezen

De Telegraaf meldt dat PSV een derde bod op Robinho heeft gedaan. In samenwerking met Philips zou er een bod van 11,5 miljoen euro zijn neergelegd. Ook dat zou volgens de krant zijn afgewezen. Robinho zelf zou wel interesse hebben om in de voetsporen van Romario en Ronaldo te treden.

Hoop dat het alsnog goed komt
komt wel goed


Robinho: 'Ik heb vernomen dat Santos een bod van PSV heeft ontvangen. Als het interessant is voor de club en voor mij, waarom dan niet.' Het 20-jarige supertalent zegt echter ook in eerste instantie bij Santos te willen blijven. 'Ik heb geen haast om naar Europa te vertrekken, want ik speel al bij een topclub. Mijn doel is om opnieuw landskampioen met Santos te worden. Aan het eind van het jaar zien we wel verder', aldus Robinho.

Zijn zaakwaarnemer, Wagner Ribeiro, doet de Eindhovense interesse af als louter speculaties. Toen hem gevraagd werd waarom Guus Hiddink dan op de tribune zat bij de wedstrijd tussen Santos en Corinthians wist hij echter geen antwoord. Santos-clubvoorzitter Marcelo Teixeira ontkent dat PSV een bod heeft gedaan. Hij is erg geirriteerd over de speculaties rondom Robinho. Volgens Teixeira hebben deze geruchten een mogelijk negatieve invloed op Robinho.


22-10-2004, 12:49
Ik Hoop Het Ook, Psv Heeft Eigenlijk Wel Weer Een Paar Nieuwe Spelers Nodig Tog?

22-10-2004, 14:13


Ja in ieder geval een spits.......

22-10-2004, 16:01
jah Vind ik ook Dames


en wisten Jullie dat ?
PSV MIJN CLUB IN NL IS

22-10-2004, 16:03

Citaat door Jamal_fes:
jah Vind ik ook Dames


en wisten Jullie dat ?
PSV MIJN CLUB IN NL IS
Nee dat wist ik niet ......... Dat bewijst even dat je verstand hebt van voetbal

22-10-2004, 16:08
Wahahahah!


Ik ben eigenlijk voor iedere club waar marokkannen in act8ie komen!

Maar PSV is en blijft mn club in NL

22-10-2004, 16:11

Citaat door Jamal_fes:
Wahahahah!


Ik ben eigenlijk voor iedere club waar marokkannen in act8ie komen!

Maar PSV is en blijft mn club in NL
......Psv is ook gewoon de beste

22-10-2004, 19:59
Heee Nog Iemand Voor Psv Nu Hebben we Dus:

Kneusje
Hanane
Jamal_Fes
En Ik

23-10-2004, 12:40
23/10/2004 - PSV probeert Robinho toch te halen

PSV probeert toch de jonge Braziliaan Robinho naar Eindhoven te halen. Dat zei trainer Guus Hiddink vrijdagavond in FC Brabant, het sportprogramma op Omroep Brabant Radio. Volgens Hiddink is het Braziliaanse talent moeilijk te halen, maar hij wil toch bekijken 'hoever de polsstok van PSV reikt.' Er doen al enige tijd in Brazilië geruchten de ronde dat PSV met hulp van hoofdsponsor Philips een bod zou hebben gedaan op de aanvaller van Santos. Volgens Hiddink is dat echter niet waar.

Ze maakten ons eerst helemaal gek met Tevez en nu begint het gezeik weer met Robinho

Ze moeten gewoon halen en minder zeiken!

23-10-2004, 12:42

Citaat door Kneusje:
23/10/2004 - PSV probeert Robinho toch te halen

PSV probeert toch de jonge Braziliaan Robinho naar Eindhoven te halen. Dat zei trainer Guus Hiddink vrijdagavond in FC Brabant, het sportprogramma op Omroep Brabant Radio. Volgens Hiddink is het Braziliaanse talent moeilijk te halen, maar hij wil toch bekijken 'hoever de polsstok van PSV reikt.' Er doen al enige tijd in Brazilië geruchten de ronde dat PSV met hulp van hoofdsponsor Philips een bod zou hebben gedaan op de aanvaller van Santos. Volgens Hiddink is dat echter niet waar.

Ze maakten ons eerst helemaal gek met Tevez en nu begint het gezeik weer met Robinho

Ze moeten gewoon halen en minder zeiken!
Precies.......maar ja, zonder geld geen speler

23-10-2004, 12:50


Voor de liefhebbers een leuk artikel

Artikel over Robinho

Het is een supertalent. Zelfs pelé heeft het ooit eens gezegd. hij is pas 20 jaar en kan bij psv doorgroeien. het is een snelle speler met techniek en lijkt mij een aanvaller die verdedigers gek kan maken. Ik hoop dat hij komt!

23-10-2004, 12:52

Citaat door xxhananexx:
Precies.......maar ja, zonder geld geen speler
Er is wel geld Hanane maar als PSV wil onderhandelen begint Santos ineens met nog hogere bedragen. PSV bied bijvoorbeeld 12 a 13 miljoen euro en Santos wil pas praten bij 20 miljoen snap je? En mocht PSV 20 miljoen bieden dan vragen ze weer meer. Dus het is een kat en muis spelletje

23-10-2004, 12:54
Hoewel het kan helpen dat de speler zelf wel zou willen komen en het feit dat hij 60% van zijn eigen transferrechten heeft kan zeker meehlpen daarbij.

Pagina's : [1] 2 3 4 5