Bekijk volle/desktop versie : Niet weer he!!!!



Pagina's : [1] 2

27-07-2011, 00:25
Ff serieus het gaat niet weer zo saai als gisteren worden.
HAd verwacht dat ik nu wel zou slapen maar helaas!

Jullie mogen hier alles vragen wat jullie normaal niet zo snel zouden durfen vragen.
Jullie mogen vertellen wat jullie vandaag hebben gedaan of graag zouden willen doen.
Wie hartzeer heeft mag zich hier ook uitlaten.
Wie ontzettend heeft moeten lachen mag dat ook met ons delen.

Ik begin wel, alleen is dit niet leuk het heeft me ontzettend kwaad gemaakt en weer eens doen beseffen hoe slecht sommige mensen kunnen zijn. Eigenlijk best stom ik word daar bijna dagelijks mee geconftonteerd, alhamdoe lillah 3ala kouli 7aal.

Laat ook maar, we houden het op leuke dingen!

Jallah spill it out!

27-07-2011, 00:29


Nou hier nog eentje.
Heb nog lang geen slaap. Ik kom net thuis van schoonma en nu zit ik hier weer met mijn lappie op m.nl.

Iew, begon smerig door een topic over een 4 daagse oude lasange. Bah!

27-07-2011, 00:37


Ik zit hier vandaag weer tot laat in de nacht, kom net van mijn schoonma.
En ja ik las net een topic over een 4 dagen oude lasagne, gisteren kreeg ik rillingen om gekke gezichten in tegels en vandaag rilingen van lasagne dat ieder moment armpjes en beentjes gaat krijgen door de bacterien

27-07-2011, 00:37
Haha ja die heb ik gezien ja..
Ben ontzettend moe vandaag, daarom had ik verwacht dat ik nu al in mijn bedjes zou liggen maar zoals ik eerder al zei helaas is dat dus niet het geval.
En hier lijkt het echt met de dag saaier te worden,pffffff.

27-07-2011, 00:39


Iedereen die zit denk nog op zijn vakantiebestemming haha.
Wij maar hier op m.nl

27-07-2011, 00:40

Citaat door tawaya3etch_:


Ik zit hier vandaag weer tot laat in de nacht, kom net van mijn schoonma.
En ja ik las net een topic over een 4 dagen oude lasagne, gisteren kreeg ik rillingen om gekke gezichten in tegels en vandaag rilingen van lasagne dat ieder moment armpjes en beentjes gaat krijgen door de bacterien
A bah! Echt ranzig gewoon en dan nog wel foto's ervan maken.
Ze ziet meskiena alleen op de gekste plekken een gezicht maar niet in haar lasagne of kipfile die zeggen dat ze de prul in moeten.

Heel vies!

27-07-2011, 00:41

Citaat door Myrtus_Communis:
Haha ja die heb ik gezien ja..
Ben ontzettend moe vandaag, daarom had ik verwacht dat ik nu al in mijn bedjes zou liggen maar zoals ik eerder al zei helaas is dat dus niet het geval.
En hier lijkt het echt met de dag saaier te worden,pffffff.
Ja iedereeen slaapt zo vroeg had ik echt niet verwacht, het is vakantie mensen!!
Pff ik lag gisteren pas om 04:00 in bed, denk dat het vandaag weer hetzelfde verhaal is.

27-07-2011, 00:43

Citaat door tawaya3etch_:
Ja iedereeen slaapt zo vroeg had ik echt niet verwacht, het is vakantie mensen!!
Pff ik lag gisteren pas om 04:00 in bed, denk dat het vandaag weer hetzelfde verhaal is.
Oh dat had ik dus ook.
Lag er om 4 uur in en sliep pas rond 5 uur.
Om 11 uur was ik weer klaar wakker.

Hoe heeft je schoonma het gehad in Marokko.

27-07-2011, 00:49

Citaat door Mientje88:
Oh dat had ik dus ook.
Lag er om 4 uur in en sliep pas rond 5 uur.
Om 11 uur was ik weer klaar wakker.

Hoe heeft je schoonma het gehad in Marokko.
Haha ja ik was ook om 11 uur klaar wakker ben gelijk richting schoonma gegaan.
Ja ze vond het super, ze gaat na de ramadan inshallah weer naar marokko.

Ze is een kilootje bij gekomen, marokko pas zo goed bij haar, hier in nederland valt ze alleen maar af ze is ook zo dun mskiena

Hoe was jou dagje bij schoonma?

27-07-2011, 00:52

Citaat door tawaya3etch_:
Haha ja ik was ook om 11 uur klaar wakker ben gelijk richting schoonma gegaan.
Ja ze vond het super, ze gaat na de ramadan inshallah weer naar marokko.

Ze is een kilootje bij gekomen, marokko pas zo goed bij haar, hier in nederland valt ze alleen maar af ze is ook zo dun mskiena

Hoe was jou dagje bij schoonma?
Goed om te horen.
Ja, bij sommige mensen past Marokko beter bij ze. Merk het ook bij mijn vader. Die heeft in Marokko zijn medicijnen niet nodig en hij kan daar eten wat hij wil. Terwijl wanneer hij hier is zijn medicijnen optijd in moet nemen en op zijn eten moet letten.

Ik heb een leuke dagje achter de rug.
De middag naar een vriendin geweest. Weer de eerste keer na haar trouwen gezien 3 maanden terug.
Daarna bij schoonma samen met me schoonzus. Dus tja.

27-07-2011, 00:53
Ik wil wel iets kwijt over een goede viendin, maar t is een lang verhaal

27-07-2011, 00:57

Citaat door Miss_Tashel7it:
Ik wil wel iets kwijt over een goede viendin, maar t is een lang verhaal
Wij gaan nergens heen
Dus doe vooral je verhaal als je daar behoefte aan hebt.

27-07-2011, 00:59



Citaat door Singelette:
Waar ik mee zit zijn niet mijn schoonzussen waar de meeste vrouwen het hier altijd over hebben. Ik heb problemen met mijn schoonbroers. Ze zijn onbeschoft, zonder dat daar een aanleiding voor is. Het jongste broertje is sowieso onbeschoft tegen vrouwen, hij wil zich beter voelen dan vrouwen. Het middelste broertje heeft gewoon nare 'humor'. Dat botst want ik ben geen vrouw die over zich laat lopen. Ik laat me niet kleineren door iemand. Eigenlijk komt het er op neer dat ook de middelste broer vrouwenhaat-grapjes maakt. Begint 'ie tegen mijn lief over vrouwen slaan. Zegt mn lief: ik sla geen vrouwen. De broer: Singelette is ook geen vrouw. We waren bij de broer op bezoek. Die opmerking was reden voor mij om op te staan mijn jas en tas te pakken en te vertrekken. Nu, een week later heb ik er nog steeds geen prettig gevoel bij. Dit wilde ik even met jullie delen.
Wat een sukkel!
Zoiets zeg je toch niet.
Ik denk ook dat je goed gehandeld hebt, beter weg dan dan er nog een woord aan vuil maken.
Wat vind je man hiervan?

27-07-2011, 01:01
je vriendje?


Citaat door Singelette:
Waar ik mee zit zijn niet mijn schoonzussen waar de meeste vrouwen het hier altijd over hebben. Ik heb problemen met mijn schoonbroers. Ze zijn onbeschoft, zonder dat daar een aanleiding voor is. Het jongste broertje is sowieso onbeschoft tegen vrouwen, hij wil zich beter voelen dan vrouwen. Het middelste broertje heeft gewoon nare 'humor'. Dat botst want ik ben geen vrouw die over zich laat lopen. Ik laat me niet kleineren door iemand. Eigenlijk komt het er op neer dat ook de middelste broer vrouwenhaat-grapjes maakt. Begint 'ie tegen mijn lief over vrouwen slaan. Zegt mn lief: ik sla geen vrouwen. De broer: Singelette is ook geen vrouw. We waren bij de broer op bezoek. Die opmerking was reden voor mij om op te staan mijn jas en tas te pakken en te vertrekken. Nu, een week later heb ik er nog steeds geen prettig gevoel bij. Dit wilde ik even met jullie delen.

27-07-2011, 01:01
Ik ben ook nog wakker

Pagina's : [1] 2