Bekijk volle/desktop versie : Hollanders op hun best



Pagina's : [1] 2 3

22-10-2004, 00:28
De tenlastelegging

Aan de verdachte is ten laste gelegd:

1.
dat hij in of omstreeks het tijdvak van 1 januari 1996 tot en met 30 november 1999 in de gemeente Maastricht, in elk geval in Nederland, een of meermalen (telkens) met [slachtoffer 1], geboren op [geboortedatum] 1987, en/of met [slachtoffer 2], geboren op [geboortedatum] 1990, en/of met [slachtoffer 3], geboren op [geboortedatum] 1988, die toen (elk) de leeftijd van twaalf jaren nog niet had(den) bereikt, een of meer handeling(en) heeft gepleegd, die bestond(en) uit of mede bestond(en) uit het seksueel binnendringen van het lichaam van die [slachtoffer 1] en/of [slachtoffer 2] en/of [slachtoffer 3], hebbende verdachte zijn, verdachtes, penis en/of zijn, verdachtes, vinger(s) in de vagina van die [slachtoffer 1] en/of [slachtoffer 2] en/of [slachtoffer 3] geduwd/gebracht;

2.
dat hij in of omstreeks het tijdvak van 1 januari 1996 tot en met 30 november 1999 in de gemeente Maastricht, in elk geval in Nederland, een of meermalen (telkens) ontucht heeft gepleegd met de aan zijn zorg en/of opleiding en/of waakzaamheid toevertrouwde minderjarige(n) [slachtoffer 1], geboren op [geboortedatum] 1987, en/of [slachtoffer 2], geboren op [geboortedatum] 1990, en/of [slachtoffer 4], geboren op [geboortedatum] 1988, en/of [slachtoffer 3], geboren op [geboortedatum] 1988, en/of [slachtoffer 5], geboren op [geboortedatum] 1985, immers heeft hij, verdachte, toen aldaar, toen genoemde perso(o)n(en) (telkens) aan zijn zorg en/of opleiding en/of waakzaamheid als turntrainer bij [vereniging 1] was/waren toevertrouwd, een of meermalen (telkens) opzettelijk met zijn, verdachtes, hand(en) en/of vinger(s) over/aan de schaamlip(pen) en/of de vagina en/of de tepel(s) van die [slachtoffer 1] en/of [slachtoffer 2] en/of [slachtoffer 4] en/of [slachtoffer 3] en/of [slachtoffer 5] gewreven/gevoeld;

3.
dat hij in of omstreeks het tijdvak van 1 augustus 1996 tot en met 31 december 1999 in de gemeente Maastricht, in elk geval in Nederland, een of meermalen (telkens) ontucht heeft gepleegd met de aan zijn zorg en/of opleiding en/of waakzaamheid toevertrouwde minderjarige(n) [slachtoffer 6], geboren op [geboortedatum] 1986, en/of [slachtoffer 7], geboren op [geboortedatum] 1991, immers heeft hij, verdachte, toen aldaar, toen genoemde perso(o)n(en) (telkens) aan zijn zorg en/of opleiding en/of waakzaamheid als turntrainer bij [vereniging 1] was/waren toevertrouwd, een of meermalen (telkens) opzettelijk met zijn, verdachtes, vinger(s) onder het turnpakje en/of met zijn, verdachtes, hand(en) en/of vinger(s) over/aan de schaamlip(pen) en/of de vagina van die [slachtoffer 6] en/of [slachtoffer 7] gewreven/gevoeld;

4.
dat hij op of omstreeks 20 november 1993, in elk geval in of omstreeks het tijdvak van 1 januari 1988 tot en met 31 december 1993, te Amersfoort, in elk geval in Nederland, door geweld of (een) andere feitelijkhe(i)d(en) en/of bedreiging met geweld of (een) andere feitelijkhe(i)d(en) [slachtoffer 8], geboren op [geboortedatum] 1981, heeft gedwongen tot het dulden van een of meer ontuchtige handeling(en), bestaande uit het bij de borst van die [slachtoffer 8] beetpakken en/of uit het met zijn, verdachtes, hand onder het


-3-


turnpakje van die [slachtoffer 8] gaan en/of uit het over de vagina en/of schaamlippen van die [slachtoffer 8] wrijven en/of uit het (verder) omlaag trekken van het turnpakje van die [slachtoffer 8] en bestaande dat geweld of die andere feitelijkhe(i)d(en) en/of die bedreiging met geweld of die andere feitelijkhe(i)d(en) uit het stevig vastpakken en/of vasthouden van die [slachtoffer 8],

subsidiair, althans, indien het vorenstaande niet tot een veroordeling mocht of zou kunnen leiden,

Link


Zieke gasten

22-10-2004, 00:29


Ken je dat verhaal nog van die Marokkaan die die pony neukte?

22-10-2004, 00:34

Citaat door an3sdej:
Ken je dat verhaal nog van die Marokkaan die die pony neukte?
Ik vond dat niet zo erg....1 man 1 pony.Wat ik erger vond was die blanke Hollandse bende die ontvoerde asielzoeksters in een loods in Nederland dwong tot seks met meerdere dieren

22-10-2004, 00:37

Citaat door klonbyz:
Ik vond dat niet zo erg....1 man 1 pony.Wat ik erger vond was die blanke Hollandse bende die ontvoerde asielzoeksters in een loods in Nederland dwong tot seks met meerdere dieren
Joh, dat vind ansje niet erg, zolang het asielzoeksters zijn en vooral zwarte is er geen man overboord .....

22-10-2004, 00:38



Citaat door najibsri:
Zullen we maar 1 overslaan en maar meteen overgaan naar 10-0
Dat dacht ik ook, die Klonbyz toch...

22-10-2004, 00:40

Citaat door Rebel_1963:
Joh, dat vind ansje niet erg, zolang het asielzoeksters zijn en vooral zwarte is er geen man overboord .....
ANdries vind het ook niet erg dat minderjarige kinderen systematisch seksueel worden misbruikt.......hij vind misbruik van een pony door een bejaarde man veel erger.

22-10-2004, 00:42

Citaat door najibsri:
Zullen we maar 1 overslaan en maar meteen overgaan naar 10-0
Hij zal zo wel weer terugkomen..........meestal gaan ze dan roepen dat het eigenlijk helemaal geen Hollanders zijn.

22-10-2004, 00:42

Citaat door klonbyz:
ANdries vind het ook niet erg dat minderjarige kinderen systematisch seksueel worden misbruikt.......hij vind misbruik van een pony door een bejaarde man veel erger.
Zou dat komen omdat hij zelf richting 'bejaarde' gaat?

22-10-2004, 00:43
Als zo'n man het met een pony doet, doet hij het ook met een klein meisje. kwestie van moraliteit:-)

22-10-2004, 00:44

Citaat door Rebel_1963:
Zou dat komen omdat hij zelf richting 'bejaarde' gaat?
Ik wilde eigenlijk iets zeggen...maar dan kom ik wel heel erg stout over

22-10-2004, 00:45

Citaat door an3sdej:
.Als zo'n man het met een pony doet, doet hij het ook met een klein meisje. kwestie van moraliteit:-).
Ik zei het toch.....kwestie van tijd voor ze onzin gaan uitkramen

En het is nu wachten op de standaard uitgekauwde reactie......zeg het maar andries...ik weet dat je het wilt zeggen

22-10-2004, 00:46
Nee hoor, mensen die dieren mishandelen kunnen dat ook maar zo doen bij mensen, kijk de literatuur er maar op na.

22-10-2004, 00:47



Citaat door an3sdej:
Als zo'n man het met een pony doet, doet hij het ook met een klein meisje. kwestie van moraliteit:-)
en wat is het moraal van iemand, een kaaskop, die minderjarigen structureel misbruikt?

22-10-2004, 00:48

Citaat door klonbyz:
Ik wilde eigenlijk iets zeggen...maar dan kom ik wel heel erg stout over
Foei, Klonbyz....

I knew it.

22-10-2004, 00:48

Citaat door Rebel_1963:
en wat is het moraal van iemand, een kaaskop, die minderjarigen structureel misbruikt?
Slecht. Een slecht mens is dat.

Pagina's : [1] 2 3