Bekijk volle/desktop versie : Bulykin claimt aanbieding van Ajax op zak te hebben



26-07-2011, 03:06
Ajax maakt werk van de komst van Dmitri Bulykin als nieuwe tweede centrumspits. Frank de Boer gaf afgelopen zondag na de oefenwedstrijd tegen Independiente nog aan dat hij de aanvaller van Anderlecht een ‘interessante speler’ vindt, maar in de Russische media praat Bulykin voor zijn beurt en geeft hij aan dat hij al een aanbieding van de landskampioen op zak heeft.

“Ik heb een voorstel van Ajax, maar ook van andere clubs ontvangen”, zei de bonkige spits tegenover het Russische Sport. “Ik heb nog geen tijd gehad om met mijn zaakwaarnemer af te spreken en de aanbiedingen te bespreken. Er is nog niets duidelijk op dit moment. Ik ben momenteel bij Anderlecht om me te voorbereiden op het komende seizoen.”

De 31-jarige Bulykin werd in het afgelopen seizoen door Anderlecht verhuurd aan ADO Den Haag en daar groeide hij uit tot één van de smaakmakers in de Eredivisie. De sterke Rus maakte in dertig wedstrijden 21 doelpunten, maar ADO had niet de financiën om Bulykin definitief over te nemen van Anderlecht. Het is niet bekend wat de Belgische topclub wil hebben voor de aanvaller.