Bekijk volle/desktop versie : gemenstrueerd maar toch zwanger??



Pagina's : [1] 2

25-07-2011, 21:50
Salaam aleikoem dames,

vorige week had ik me menstruatie 5 dagen eerder en het was een rare menstruatie, eerste 3 dagen bijna niets behalve afscheiding (sorry) toen 1 dag heel extreem en daarna weer bijna niets,

sinds eer gisteren heb ik toch wel gevoelige borsten en zeurderige kramp bij mijn baarmoeder, ik had nog een testje liggen dus ik dacht ik doe hem toch even
testje (getest met kv 2 voor 5 euro)

er verscheen binnen 5 minuten een licht streepje (wel roze en even dik als de controle lijn) maar wel erg licht

ik heb zoiets nog nooit gehad, wie heeft ook zoiets meegemaakt?
was je toen ook zwanger of was de bloeding tot een miskraam??

het zou een vroege miskraam geweest kunnen zijn en dat er nog hormoon in me lichaam zat vandaar die licht positieve test, maar het gekke is dat deze week pas de kwaaltjes begonnen zijn



liefs aisha oem romaissa

25-07-2011, 22:07


InschAllah ben je zwanger

25-07-2011, 22:26
het kan wel zijn dat je gewoon menstrueert terwijl je zwanger bent.
toen ik de eerste keer zwanger was en ik op controle ging bij de gyn zei die dat ik 13weken zwanger was. dus dat wil zeggen dat ik de voorbije maanden gewoon ongesteld was

25-07-2011, 22:34

Citaat door tetouaniaa4life:
het kan wel zijn dat je gewoon menstrueert terwijl je zwanger bent.
toen ik de eerste keer zwanger was en ik op controle ging bij de gyn zei die dat ik 13weken zwanger was. dus dat wil zeggen dat ik de voorbije maanden gewoon ongesteld was
Gefeliciteerd met je zwangerschap

heb je niets gemerkt? bijvoorbeeld dat je menstruatie minder hevig was ofzo??

liefs aisha

25-07-2011, 22:40


dank je meid.
met deze zwangerschap wel. mijn menstruatie is gestopt gewoon van de eerste maand.

maar hetgeen wat ik zeg was de 1ste keer(heb 5miskramen gehad) en toen had ik niets gevoelt van zwangerschap tot de 3de maand en dan was men menstuatie gestopt. ik dacht dat ik net zwanger was maar bij de gyn was dat niet zo.

25-07-2011, 22:46

Citaat door tetouaniaa4life:
dank je meid.
met deze zwangerschap wel. mijn menstruatie is gestopt gewoon van de eerste maand.

maar hetgeen wat ik zeg was de 1ste keer(heb 5miskramen gehad) en toen had ik niets gevoelt van zwangerschap tot de 3de maand en dan was men menstuatie gestopt. ik dacht dat ik net zwanger was maar bij de gyn was dat niet zo.
Soubhana'Allah Moge Allah deze zwangerschap voor jouw vergemakkelijken en laten voldragen (amien)

ik heb ook 6 keer een miskraam gehad en als ik nu niet zwanger ben dan heb ik er waarschijnelijk weer eentje gehad, want een test geeft niet zomaar negatief aan

ik had deze keer een hele rare menstruatie maar uiteindelijk toch veel bloed (sorry) dus ik dacht het zijn me regels, maar mijn klachten nemen juist toe, ik heb ook pijn in me rug en bij de baarmoeder wat krampen alsof ik ongi moet worden, maar dat kan niet want ik heb vorige week nog gemenstrueerd, ik loop ook onder behandeling bij de gyn en maandag heb ik een afspraak, ik hoop dat ik dan gelijk een echo mag om te kijken of ik zwanger ben of dat het mis is gegaan

25-07-2011, 22:51
amien!!

ik hoop voor jou dat je wel zwanger mag zijn en dat er niets ergs is gebeurt met het vruchtje.
heb jij onderzoeken laten doen wat de oorzaak kan zijn van je miskramen? hebben ze dan wat gevonden?

bij mij allerlei onderzoeken en niets gevonden.
ze zeiden waarschijnlijk heb je gewoon pech gehad iedere keer!

25-07-2011, 22:58

Citaat door tetouaniaa4life:
amien!!

ik hoop voor jou dat je wel zwanger mag zijn en dat er niets ergs is gebeurt met het vruchtje.
heb jij onderzoeken laten doen wat de oorzaak kan zijn van je miskramen? hebben ze dan wat gevonden?

bij mij allerlei onderzoeken en niets gevonden.
ze zeiden waarschijnlijk heb je gewoon pech gehad iedere keer!
Soubhana'Allah bij mij ook, ik heb vele onderzoeken gedaan o.a. chromosomen afwijking bij mij en mijn man, bloedstollingsziekte, schildklier enzo.

maar er kwam niets uit, ze zeiden dat ik pech had, maar daarna heb ik roeqiyah laten doen en toen ben ik zwanger geraakt van mijn dochtertje (ik had toen 4 keer een miskraam gehad)

en afgelopen december ben ik met de pil gestopt en in januari en maart heb ik weer 2 keer een miskraam gehad, ik eiste dat ik weer naar de gyn mocht, maar die kunnen ook niets doen, en nu heb ik ineens ook hele rare cyclussen varierend van 28 tot 53 dagen en maandag heb ik een intake bij de fereliteitsarts om clomid te mogen slikken (met alle bijwerkingen) en ik was ook erg teleur gesteld afgelopen maand omdat dat de laaste kans was, om zwanger te raken (zonder medisch/ziekenhuis gedoe) maar ik weer zeker dat ik zwanger ben of ben GEWEEST , de test werd direct positief, maar ik ben bang voor het ergste omdat ik 1 dag heel veel krampen en pijn heb gehad, echt ik zei nog tegen me moeder dat het leek alsog ik weeen had, maar dat komt nu ineens bij me op, het zou daarom wel een wonder zijn als er nog iets zit

ik ga woensdag nog even een testje doen, als het streepje weg is was het denk ik een vroege miskraam en als hij donkerder is moet het hormoon wel zijn toegenomen

25-07-2011, 23:05
als je echt bloed verloren hebt met klonters is dat geen goed teken!!

maar je weet nooit want als de bloed na een dag of 2 gestopt is dan kan het zijn dat alles nog goed is.
insh allah komt het goed,

hoe lang ben je bezig voor kinderen? ik ben al 6j bezig en heb nog geen kinderen.dit wordt inshaallah mijn eerste wondertje!!!

25-07-2011, 23:17

Citaat door tetouaniaa4life:
als je echt bloed verloren hebt met klonters is dat geen goed teken!!

maar je weet nooit want als de bloed na een dag of 2 gestopt is dan kan het zijn dat alles nog goed is.
insh allah komt het goed,

hoe lang ben je bezig voor kinderen? ik ben al 6j bezig en heb nog geen kinderen.dit wordt inshaallah mijn eerste wondertje!!!
die krampen waren echt heftig en pijnelijk, ik heb die dag weinig gegeten en ik lag veel in bed, ik dacht er niet bijna omdat ik niet wist dat ik zwanger was, maar als ik er nu aan terug denk, die dag had ik echt pijn

ik ga er eigenlijk al voor uit dat het mis is, maar gair insha'Allah, ik wist niet dat ik zwanger was dus de teleurstelling is niet zo heel groot

ik was voor mijn dochtertje 1,5 jaar bezig en nu 9 maanden, maar dat is niets vergeleken bij jouw 6 jaar! echt respect voor jou! ik hoop dat deze zwangerschap makkelijk voor je zal verlopen en je er veel van kan genieten en dat je over een paar maanden kan gaan genieten van je kleintje

25-07-2011, 23:31
insha allah!!!!!
choekrane lieverd!!

25-07-2011, 23:55
Moge Allaah jouw verblijden

26-07-2011, 20:49


vandaag weer getest en de streep was donkerder dan gisteren.
spannend dus

ik test donderdag weer en dan bel ik mijn gynacoloog

26-07-2011, 21:16
ik hoop dat het nog komt inshaalah!!!

26-07-2011, 21:43
gair inshAllah Allah fer7ek oe Allah sahel

Pagina's : [1] 2