Bekijk volle/desktop versie : Wat ik niet begrijp



Pagina's : [1] 2

25-07-2011, 02:06
Marokkaanse meiden klagen dat ze niet kunnen trouwen en anderen weer gaan met een niet-marokkaan trouwen. Maar wat ik maar niet kan begrijpen is waarom geen enkele marokkaanse meid hier op Marokko.nl interesse heeft in onze broeder MOHAMED_ . Hoeveel topics heeft hij meskien niet gemaakt en Alleen Allah weet hoelang die man al bezig is met zoeken naar een vrouw.

25-07-2011, 02:15


Ik heb ook zo te doen met hem! Ze kom wel aanwaaien....een van deze dagen of weken meld er zich een dame voor Mohamed_

25-07-2011, 02:20

Citaat door Historia.:
Ik wacht nog steeds op je pm'ke.

Je weet toch dat je niet mag liegen van de Islaam.

Oemm Koelthoem bint ‘Oeqba zei: Ik heb de Boodschapper van Allah (saw) nooit een leugen horen toestaan behalve in drie gevallen: tijdens oorlog, om twee twistende partijen te reconcilieren, en het gewoonlijke gesprek tussen de echtgenoten.

25-07-2011, 02:24

Citaat door HotAlisious:
Ik heb ook zo te doen met hem! Ze kom wel aanwaaien....een van deze dagen of weken meld er zich een dame voor Mohamed_
Denk je dat echt.

Je moest eens weten hoe lang die man bezig is Meskien, dat is z'n zoveelste account.

Als ik hem was zou ik allang naar marokko gaan en daar eentje halen, want als ze je niet willen dan willen ze niet, wat moet je anders doen. Hier in nederland mag je niemand dwingen, dus blijft er weinig keus.

25-07-2011, 02:24


je bent echt lachwekkend.

25-07-2011, 02:25

Citaat door antigay:
Ik wacht nog steeds op je pm'ke.

Je weet toch dat je niet mag liegen van de Islaam.

Oemm Koelthoem bint ‘Oeqba zei: Ik heb de Boodschapper van Allah (saw) nooit een leugen horen toestaan behalve in drie gevallen: tijdens oorlog, om twee twistende partijen te reconcilieren, en het gewoonlijke gesprek tussen de echtgenoten.
Ik zei incha-Allaah op je opmerking: je hebt al iemand gevonden.
Niet op een pm'eke meneer.

25-07-2011, 18:30
...de arme ziel...k vraag me dan egt af waar het fout gaat in zijn topics

25-07-2011, 18:33
Ik zie die naam Mohammed_ en mijn eerste ingeving is die neem ik niet serieus, zou dat wellicht een teken zijn

25-07-2011, 18:34
Via internet iemand leren kennen is gewoon not done, je weet maar nooit wat voor freako achter dat account zit. No offence to anyone, maar ik denk dat als iemand wanhopig op zoek is via internet dat het veel mensen afschrikt....

25-07-2011, 18:37
Ik begrijp wel meer dingen niet.

25-07-2011, 18:54

Citaat door Bouchratjuhh:
...de arme ziel...k vraag me dan egt af waar het fout gaat in zijn topics
Nou, ik denk gewoon dat vrouwen een zesde zintuig wat betreft mannen, ze kunnen zo voelen of een man serieus is of niet.

25-07-2011, 18:56

Citaat door Nerdchick.:
Via internet iemand leren kennen is gewoon not done, je weet maar nooit wat voor freako achter dat account zit. No offence to anyone, maar ik denk dat als iemand wanhopig op zoek is via internet dat het veel mensen afschrikt....
Tuurlijk wel, alleen net wat je zegt je weet maar nooit wie achter de account zit en iedereen doet zich anders voor dan hij/zij in werkelijkheid is.

25-07-2011, 19:00


[QUOTE=antigay;99055862]Marokkaanse meiden klagen dat ze niet kunnen trouwen en anderen weer gaan met een niet-marokkaan trouwen. Maar wat ik maar niet kan begrijpen is waarom geen enkele marokkaanse meid hier op Marokko.nl interesse heeft in onze broeder MOHAMED_ . Hoeveel topics heeft hij meskien niet gemaakt en Alleen Allah weet hoelang die man al bezig is met zoeken naar een vrouw.[/QUOTE



is dat toevallig je andere nick? mohamed_

25-07-2011, 19:03

Citaat door brownie74:
[QUOTE=antigay;99055862]Marokkaanse meiden klagen dat ze niet kunnen trouwen en anderen weer gaan met een niet-marokkaan trouwen. Maar wat ik maar niet kan begrijpen is waarom geen enkele marokkaanse meid hier op Marokko.nl interesse heeft in onze broeder MOHAMED_ . Hoeveel topics heeft hij meskien niet gemaakt en Alleen Allah weet hoelang die man al bezig is met zoeken naar een vrouw.[/QUOTE



is dat toevallig je andere nick? mohamed_
hahaha, neem man. Ik ben 'm niet

25-07-2011, 19:03

Citaat door antigay:
Tuurlijk wel, alleen net wat je zegt je weet maar nooit wie achter de account zit en iedereen doet zich anders voor dan hij/zij in werkelijkheid is.
Ja daarom vind ik het ook not done

Pagina's : [1] 2