Bekijk volle/desktop versie : Ajax wint van C/D ploeg, en frank de **** is pissig



24-07-2011, 16:40
[Frank de xxxx zijn net dat hij pissig omdat ze tegen C/D ploeg gingen van Indenpendiente]

Die Turk Ozbillic was wel vlammend, hattrick enzo

24-07-2011, 17:09


Heb je die vrije trap van Sneijder gezien, leek echt op de vrije trap van ze broer

24-07-2011, 18:10
hoe kom jij aan c-d ploeg? is gewoon B-team van Indepentiente.

Serero is gewn ziek, echt zieke speler.
en die theo Janssen...levert alle ballen precies op maat. hij miste wel een pingel.

24-07-2011, 18:32

Citaat door Jeblie:
hoe kom jij aan c-d ploeg? is gewoon B-team van Indepentiente.

Serero is gewn ziek, echt zieke speler.
en die theo Janssen...levert alle ballen precies op maat. hij miste wel een pingel.
Frank de Boer is pissig en zeer teleurgesteld. Hij had verwacht dat Independiente met een beter elftal kwam, maar 'dit was een C-selectie met A-junioren'.'Ik ben pissig en zeer teleurgesteld. Dit was het niveau van Buitenpost. We willen in de voorbereiding steeds tegen een sterkere tegenstander speler, maar dit is gewoon stappen achteruit', zegt de trainer.

24-07-2011, 18:33


dat was een vergelijking omdat ze zo slecht waren.
als je gewoon had gekeken dan had je meer info gekregen.
als ik zeg dat de bal een vierkant is, dan neem je dat ook niet voor lief aan.

24-07-2011, 18:38

Citaat door Jeblie:
dat was een vergelijking omdat ze zo slecht waren.
als je gewoon had gekeken dan had je meer info gekregen.
als ik zeg dat de bal een vierkant is, dan neem je dat ook niet voor lief aan.


Een vierkante bal is toch iets heel anders he, en ik heb het interview gewoon gezien op el 2. En het was geen B ploeg maar een mix zoals frank de boer zelf zegt. Maar jeblie weet et natuurlijk beter he

24-07-2011, 20:51
tuurlijk weet ik het beter.
een commentator verzamelt informatie voordat hij verslag doet.
en die zei dat enkele spelers thuis zijn gebleven en dat het een B-team was. maar goed.. 5-1 is prima. Ajax is klaar voor nieuw seizoen.

25-07-2011, 09:25
het is geen turk

armeen

25-07-2011, 11:53
Is een Armeen inderdaad