Bekijk volle/desktop versie : Wat gaan jullie



23-07-2011, 17:50
[dit weekend doen? Wat zijn de plannen en wat heb je vandaag allemaal al gedaan?] ben benieuwd....

23-07-2011, 17:57


Ik ga vanavond vet stappen..




































































































naar de keuken en weer terug naar de huiskamer.
en jij

23-07-2011, 17:59
Onder de dekens tv kijken.

23-07-2011, 18:00

Citaat door Mimiedias12:
Ik ga vanavond vet stappen..




































































































naar de keuken en weer terug naar de huiskamer.
en jij
Zullen we samen stappen? pina colada erbij



23-07-2011, 18:01


hahaha stappen....ik snap niet wat mensen daar leuk aan vinden. die drukte, herrie van die muziek en al die dronkelappen. báh!

Ik ga lekker in mn bedje liggen zo, ben geslooopt. was vandaag wezen shoppen en bij de la place van die pizaatjes gegeten. zijn echt lekker, moet je een keer proberen. ik kende ze niet, maar is bij de v&d binnen waar je kan meenenem of zitten.

verder ga ik morgen de hele dag niks doen. heb de laatste tijd echt nergens meer zin in. 40 uur werken en in het weekend wil ik geen mens meer zien. echt erg eigenlijk he.

23-07-2011, 18:02

Citaat door Ambreen:
Onder de dekens tv kijken.
Wat kijk je ambreen?]
de tv is nu bezet door huisgenoten xmoex

23-07-2011, 18:33
Het is hondenweer en ik menstrueer. Ik wil iemand vermoorden. Ik heb net een reep chocola op.

23-07-2011, 18:36
ik ga vandaag en morgen bijkomen van een operatie

23-07-2011, 19:13
Morgen word het druk afmaken waar we mee bezig waren hihih verven lampen ophangen alles is een beetje al af (LAASTE KEER DAT IK DIT DOE)

23-07-2011, 19:22

Citaat door TeqzoezoeT:
Het is hondenweer en ik menstrueer. Ik wil iemand vermoorden. Ik heb net een reep chocola op.
Hahahahaahhahahahah sorry maar ik vond je reactie hillarisch hahahahahhaha.

Ik had vanmorgen mijn teamleider op bezoek en heb een beetje opgeruimd, daarna ben ik uit mijn stekker gegaan tegen mijn man. Er was bij ons aangebeld en diegene zocht eigenlijk de buurvrouw, heeft ie gewoon aangebeld, hoe bedoel je ik solliciteer er naar beroofd te worden maar goed...

Morgen ga ik ook weer hellemaal alleen op de bank hangen heb niemand. Mijn man moet werken en mijn familie en vriendinnen zijn allemaal op vakantie.

23-07-2011, 19:23

Citaat door Samara77:
ik ga vandaag en morgen bijkomen van een operatie
Aaaaahhh meskiena Allah i safik, ik ben ook herstellende van een operatie 2 weken geleden Elhamdoulah.
De eerste dagen zijn verschrikkelijk...

23-07-2011, 19:29

Citaat door mecho:
Hahahahaahhahahahah sorry maar ik vond je reactie hillarisch hahahahahhaha.

Ik had vanmorgen mijn teamleider op bezoek en heb een beetje opgeruimd, daarna ben ik uit mijn stekker gegaan tegen mijn man. Er was bij ons aangebeld en diegene zocht eigenlijk de buurvrouw, heeft ie gewoon aangebeld, hoe bedoel je ik solliciteer er naar beroofd te worden maar goed...

Morgen ga ik ook weer hellemaal alleen op de bank hangen heb niemand. Mijn man moet werken en mijn familie en vriendinnen zijn allemaal op vakantie.
Not funny. Krijg steeds steken in mijn onderbuik en rug=(.

Het weer zorgt ervoor dat je lekker thuis blijft. Ik ga denk ik zo in bed kruipen.

Ochjij.. Ga een serie kijken ofzo..

23-07-2011, 19:39



Citaat door TeqzoezoeT:
Not funny. Krijg steeds steken in mijn onderbuik en rug=(.

Het weer zorgt ervoor dat je lekker thuis blijft. Ik ga denk ik zo in bed kruipen.

Ochjij.. Ga een serie kijken ofzo..
Aaaahhh neeh menstuatie pijn is indd. niet grappig, maar ik vond je reactie heel herkenbaar, heb ik ook altijd hihihi.
Ewa Allah i safik.

Neeh hou niet van series, ik ga denk ik films kijken ofzo, door dit weer wil je indd alleen in bed blijven liggen...

23-07-2011, 19:43

Citaat door mecho:
Aaaahhh neeh menstuatie pijn is indd. niet grappig, maar ik vond je reactie heel herkenbaar, heb ik ook altijd hihihi.
Ewa Allah i safik.

Neeh hou niet van series, ik ga denk ik films kijken ofzo, door dit weer wil je indd alleen in bed blijven liggen...
Hehe ja. Ameen. Jij ook beterschap gewenst! Allah i shafiek!

Veel plezier schattie.