Bekijk volle/desktop versie : man op de 3amaria?



Pagina's : [1] 2

22-07-2011, 13:06
gaat je man ook op de 3amaria?

is dat niet iets voor homo's???

22-07-2011, 13:06





(hij zit er trouwens IN en niet op)

22-07-2011, 13:08
nee hij zit er OP

een vrouw zit IN de 'amaria want het heeft een afdak, bij een man niet

maar vertel gaat/ging jouw man OP de 'amaria of niet?

22-07-2011, 13:09
Wat een onzin zeg. Waarom zou een man niet in een 3amaria kunnen?

22-07-2011, 13:09


Mijn man wil er niet in of op! Ik vind het prima, zijn keus! Ga hem niet dwingen of smeken om erin te gaan.. dat gaat me te ver.

22-07-2011, 13:10

Citaat door NoID:
Mijn man wil er niet in! Ik vind het prima, zijn keus! Ga hem niet dwingen of smeken om erin te gaan.. dat gaat me te ver.
In inderdaad. Hij stapt erin en niet op. Mijn man wilde ook niet. Hij moest van mijn moeder Was echt leuk! Ik had die 3amariavrouwen en ik voelde me zo zelfverzekerd met die dames. Wilde gewoon nog een keer

22-07-2011, 13:12

Citaat door Isha_2:
In inderdaad. Hij stapt erin en niet op. Mijn man wilde ook niet. Hij moest van mijn moeder Was echt leuk! Ik had die 3amariavrouwen en ik voelde me zo zelfverzekerd met die dames. Wilde gewoon nog een keer
Gingen die 'amariavrouwen ook je man dragen? Ooooooohhh nu gaat mijn man ZEKER niet willen

22-07-2011, 13:12
ooit een homo gezien in een amaria?

22-07-2011, 13:13

Citaat door Isha_2:
In inderdaad. Hij stapt erin en niet op. Mijn man wilde ook niet. Hij moest van mijn moeder Was echt leuk! Ik had die 3amariavrouwen en ik voelde me zo zelfverzekerd met die dames. Wilde gewoon nog een keer
Haha heb geen idee of het in of op is.. moehiem we weten allemaal wat we bedoelen. HAHA stoer van je moeder.. mijn meoder schaamt zich nogal voor mijn man, haha zie haar dat niet zomaar zeggen. Maar denk dat mijn zusjes en zijn zussen allemaal gaan smeken en aandringen. Maar weet zeker dat hij het toch niet gaat doen. Heb een weddenschap gesloten met mijns schoonzussen over dit. Ik weet zeker dat ik ga winnen!

22-07-2011, 13:13
als hij het leuk vind dan moet hij het doen. mijn man wou niet. maar ik kan genoeg mannen die er wel in hebben gezeten

23-07-2011, 23:42
Wij hebben het allebei niet gedaan. Sinds ik een bruidje heb zien vallen van zo'n 3amaria, was het een dikke nee voor mij, vind het ook niet zo bijzonder eerlijk gezegd..

23-07-2011, 23:47
ik vind het ook niets voor een man

mijn man wil dit echt niet

is iets voor mietjes ja

23-07-2011, 23:47



Citaat door Bride__Hollic:
Wij hebben het allebei niet gedaan. Sinds ik een bruidje heb zien vallen van zo'n 3amaria, was het een dikke nee voor mij, vind het ook niet zo bijzonder eerlijk gezegd..
Echt???????? hoe is dat gegaan allemaal? ocharme heb nu al medlijden met haar meskiena

23-07-2011, 23:51

Citaat door Bride__Hollic:
Wij hebben het allebei niet gedaan. Sinds ik een bruidje heb zien vallen van zo'n 3amaria, was het een dikke nee voor mij, vind het ook niet zo bijzonder eerlijk gezegd..
Gerem dat bruidje.

23-07-2011, 23:58

Citaat door A-AMAZIGHIA:
Gerem dat bruidje.

Citaat door lentevrouwtje:
Echt???????? hoe is dat gegaan allemaal? ocharme heb nu al medlijden met haar meskiena
Ja dat was gewoon te erg voor woorden. Ze zat in een zo'n bananenschil-achtig 3amaria. Dragers waren van de ziana. Hoe het precies is gebeurd weet ik niet, maar voor ik het wist stond de 3amaria eerst scheef waardoor haar tiara afviel en daarna ging het allemaal heel snel en donderde dat hele ding in mekaar incl. bruidje... was echt triest

Pagina's : [1] 2